LEDdirect - leddirect.nl- Logo - Beoordelingen

LEDdirect - leddirect.nl

918 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden21.315 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 20 jun 2018
LEDdirect - leddirect.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Beoordelingen voor LEDdirect - leddirect.nl

20 mrt 2024
Informatie niet altijd duidelijk Heb 2 ledpanelen gekocht met frame. Maar nu past ledpaneel met module qua hoogte niet in het frame…. Vanuit bestelproces was dit voor mij niet duidelijk.
vandaag besteld, morgen in huis ? Op 4/4 1 bestelling gedaan van 3 items die in voorraad waren. Blijkbaar werd deze bestelling gesplitst in twee parcels. 1 ervan werd geleverd op de voorziene datum, vrijdag 5/4. Ik wacht nog op leveringsdatum voor parcel 2.
20 mrt 2024
niet de juiste artikelen gekregen .Ik had 2 artikelen gevraagd maar heb niet de juiste gekregen
een dag te laat geleverd Verpakking beschadigd dus 1 van de 4 lampen defect
Product is niet volgens specificatie. nl de hoogte moest 86 mm zijn volgens jullie gegevens, is echter maar 80mm. Hier door is het geen een op een vervanging.
artikel viel tegen. er zat geen retourformulier bij.
25 dec 2023
Een beter bezorgbedrijf selecteren. Uit milieuoogpunt laten bezorgen bij afhaalpunt. Bezorging werd uitgesteld - kan gebeuren vanwege drukte. Daarna niets meer gehoord/ bericht. Nb het bezorgpunt is een supermarkt die 7/24 open is!
21 apr 2023
De artikelen (losse lampen) zijn wel snel bezorgd, maar echter gewoon zo in een te grote verpakking gedaan, zonder enige opvulling of bescherming. Ze werken echter nog wel, tot mijn verbazing.
27 aug 2023
De bestelde dimmers geven niet het gewenste resultaat. Als je de dimmer geheel opendraait beginnen de lampen te knipperen,je moet de dimmer dan terug regelen tot de lampen enigszins stabiel branden. Dan nog zit er af en toe een dipje in de lichtsterkte.
28 apr 2023
Levering snel en prima verzorgd. Van twee eerder gekochte artikelen viel van één artikel de levensduur erg tegen. Pas later in gebruik genomen dus garantietermijn was al vervallen. Zie wel hoe het nu gekochte exemplaar uitvalt.
5 sep 2023
Bezorger heeft pakket afgegeven bij een buurman echter buren weten nergens van Dus geen pakket ontvangen!!!! Postapp geeft ander adres dan de geschreven kaarg door de bezorger. Ontevreden dus
1 mei 2023
eigenlijk niet U schuld, nog steeds niet geleverd maandag morgen 9 uur dus. krijg steeds mail dat de levering is uitgesteld
2 jun 2023
Alle aansluitschroefjes veel te vast gedraaid. Kreeg ze niet los ,dus aanpassen.waardoor waterdicht een ? Is geworden.
4 nov 2023
vind het spijtig als je iets verkeerd besteld dat het je meer kost van het terug te sturen dan de waarde zelf
21 apr 2023
Leveren wat besteld wordt. Heb 3 led lampjes met sensor besteld en krijg 3 verschillende thuis gestuurd.
25 sep 2023
Bestelde lampen knipperen om de zoveel seconden, en blijven niet heletijd aan.
16 dec 2023
Zit nog steeds te wachten op deel van mijn bestelling
1 nov 2023
Bestelling later bezorgd dan beloofd.