LEDdirect - leddirect.nl- Logo - Beoordelingen

LEDdirect - leddirect.nl

911 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden21.321 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 20 jun 2018
LEDdirect - leddirect.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Beoordelingen voor LEDdirect - leddirect.nl

vandaag besteld, morgen in huis ? Op 4/4 1 bestelling gedaan van 3 items die in voorraad waren. Blijkbaar werd deze bestelling gesplitst in twee parcels. 1 ervan werd geleverd op de voorziene datum, vrijdag 5/4. Ik wacht nog op leveringsdatum voor parcel 2.
Op vragen wordt laat gereageerd. De antwoorden zijn zo minimaal, dat ik er nauwelijks wat wijzer van wordt. Levering van producten gaat prima.
een dag te laat geleverd Verpakking beschadigd dus 1 van de 4 lampen defect
de gekochte lampen, 21 stuks, werden zonder extra opvulling in grote kartonnen doos verstuurd. Ze hebben dus gedurende het transport veel tegen elkaar aan de door elkaar heen liggen rammelen. Gelukkig waren er geen lampen kapot gegaan Verder vertonen de lampen een kleurverschil in licht. Terwijl het volgens de beschrijving identieke lampen zijn

Bestelling kwam later dan verwacht

De website gaf aan voor 23:59 besteld, morgen in huis. Ik had vrijdagavond besteld, maar de bestelling kwam pas de dinsdag daarna. Het product was goed. Drie sterren vanwege de levertijd.
Verkeerde product ontvangen. Dit aangegeven bij LED direct en antwoord gekregen dat ik ZSM een antwoord ga krijgen. Het is nu 2 dagen later en wacht nog steeds.
Product is niet volgens specificatie. nl de hoogte moest 86 mm zijn volgens jullie gegevens, is echter maar 80mm. Hier door is het geen een op een vervanging.
11 feb 2024
Als ik de lampen een jaar gebruikt heb, kan ik mischien een gefundeerd antwoord geven. Ze zijn wel goed geleverd
artikel viel tegen. er zat geen retourformulier bij.
27 jan 2024
RB
Ronald B.
Kedichem

Veel te duur, en transport per UPS en na een week nog niet binnen.

Veel te duur, en er wordt geleverd per UPS, na een week nog steeds niets binnen. UPS en DHL werkt niet bij ons. Alleen Post-nl werkt goed bij ons in de buurt. wordt gewoon de dag erop in de eerste helft van de ochtend geleverd. en ook op zaterdag. UPS in dit geval zijn we een week later en nog niets binnen. verschillende meldingen gekregen dat ze onderweg zijn en dat het binnen een bepaald tijdstip geleverd zou worden. nu ook weer, tussen 9 en 11 uur, nu 12 uur geweest en nog niet geleverd. ook geen melding dat het vertraagd is.
25 dec 2023
Een beter bezorgbedrijf selecteren. Uit milieuoogpunt laten bezorgen bij afhaalpunt. Bezorging werd uitgesteld - kan gebeuren vanwege drukte. Daarna niets meer gehoord/ bericht. Nb het bezorgpunt is een supermarkt die 7/24 open is!
1 jan 2024

Goede product maar niet zelfde dag verstuurd

Mooi en degelijk product maar helaas niet zelfde dag verstuurd zoals op de website staat vermeld
Heb nog niets binnengekregen en nu al beoordeling?? Wel erg snel
Heel moeilijk aan te stuiten randje zit voor de lusterklemmen
26 dec 2023
29 aug 2023

Leddirect was okay, behalve dat ze met UPS versturen dat is altijd een drama.

Leddirect zelf deed het Prima, ik had niet opgelet tijdens het bestellen en een verkeerd artikel gekozen dat werd gezien en in overleg werd de order aangepast. toen het eenmaal verstuurd was bracht UPS het direct naar een afhaalpunt terwijl ik neerzet toestemming had gegeven via de T&T , het afhaalpunt zelf was ook beroerd aangezien het alleen van 9-17 open is op werkdagen. totaal onpraktisch en heel veel beroerder dan PostNL/DHL en zelfs DPD. UPS pick-up your game Mo'fos.
21 apr 2023
De artikelen (losse lampen) zijn wel snel bezorgd, maar echter gewoon zo in een te grote verpakking gedaan, zonder enige opvulling of bescherming. Ze werken echter nog wel, tot mijn verbazing.
20 mrt 2024
Informatie niet altijd duidelijk Heb 2 ledpanelen gekocht met frame. Maar nu past ledpaneel met module qua hoogte niet in het frame…. Vanuit bestelproces was dit voor mij niet duidelijk.