ergowerken.nl- Logo - Beoordelingen

ergowerken.nl

446 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden4.946 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 9 aug 2022
ergowerken.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

21 jul 2023
In 2020 mijn eerste aankoop hier gedaan en kan ErgoWerken na meerdere aankopen enorm aanraden. De medewerkers hebben echt kennis van de producten en zijn super behulpzaam. Reacties bij vragen zijn razendsnel en ook toen ik een keer een probleem had met 1 van mijn aankopen werd er heel snel en efficient op gereageerd: het viel binnen de garantie en de postbode stond de volgende dag op de stoep met een nieuw exemplaar. Wow! PS het R-Go Split Break Ergonomisch Keyboard bevalt ontzettend goed. Het is even wennen voor je hersenen dat je handen zo ver uit elkaar zijn, maar mijn polsen zijn enorm dankbaar voor dit toetsenbord! De toetsen hebben precies genoeg weerstand om lekker te typen, ook al is het vrij dun. Weegt bijna niks, dus ik neem het overal mee naartoe.

15 nov 2023
De door Ergowerken bedachte retourzendingsprocedure is voor klanten een hindernisbaan: niet klantvriendelijk en complex. Je wordt ontmoedigd om iets terug te sturen ... Kwalijk verdienmodel van dit bedrijf. Ik heb hierover een klacht ingediend want ik werd gedwongen op eigen kosten (€ 6,95) een product terug te sturen. Het bedrijf weigert tot nu om die retour verzendkosten te betalen ... Ik ben nog niet klaar met deze ondeugdelijke gang van zaken.

Beoordelingen voor ergowerken.nl

Top bedrijf en producten incl. een goede klantenservice

De levering is conform het aangegeven tijdstip. De klantenservice is helemaal top. Mijn bestelling bestond uit een toetsenbord en een polssteun. De levering was perfect. Het toetsenbord ook. Echter de polssteun paste niet bij mijn bureau (smaakkwestie). Gebeld met de klantenservice en super geholpen. De alternatieve bestelling was een foute bestelling van mijn kant. Ook dit werd binnen no time opgelost (terugsturen van bestellingen die niet naar wens was is geen probleem - ook al was het de tweede keer mijn eigen domme fout). Al met al een top bedrijf waar ik zeker terug kom en kan aanbevelen aan anderen.
Een correcte en vlugge levering van het product. Heel tevreden over de kwaliteit en is heel handig in gebruik. Het produkt was mooi ingepakt en het bedankingekaartje voor de bestelling vond ik een fijne attentie.
Via de app nadere informatie gekregen over te bestellen product, niet goed dan vind je ingesloten een heldere instructie wat te doen bij retourneren. De persoonlijke kaart met een bericht van Petra maakt het af.
Fijn klein toetsenbord, werkt uitstekend en echt prima verpakt. En daarnaast een persoonlijk kaartje erbij, dat maakt het echt compleet. Ja, snelle levering en mijn inziens een fijn bedrijf.
Duidelijke beschrijving op de website. Snelle levering. Aandachtspunt de chatbot: na melding 'ik haal mijn collega erbij' bleef het stil. Pas na mail van mezelf verder contact.
Toffe site met een heel goed aanbod van materiaal. Ik ben grote fan x-bows toetsenborden dus heel blij dat er een lokale verdeler is. Heel snelle levering
28 jan 2024

Persoonlijk en goede producten

Fijne persoonlijke benadering op de webshop én bij het openen van het pakket. Snel verzonden, stevig verpakt en goede producten.
DV
David V.
Tienen

Zeer correct en betrouwbaar!

Zeer correct en betrouwbaar geleverde producten! Ook alles op tijd ontvangen. Het product voldoet aan de verwachtingen.
Snelle levering, goed verpakt. Top product! Heel handig en onmisbaar voor mijn moeder met halfzijdige verlamming.
Zeer degelijke producten voor een correcte prijs. Daarbovenop nog eens een snelle levering. Enorm tevreden.

Snel en goed

Kreeg de juiste spullen snel geleverd, goed verpakt. Attent kaartje erbij met de feestdagen was ook leuk!
De communicatie omtrent levering, ook de persoonlijke touch in het pakket was een positieve verrassing.

zeer tevreden

Snelle levering, duidelijke informatie, goede kwaliteit van het product en met zorg verpakt.
Fijn product en snelle levering! Ook het bijgevoegde kaartje heb ik zeer gewaardeerd.

Excellente service

Snelle levering, product perfect en een persoonlijke Nieuwjaarswens in de doos.
18 jan 2024
Snelle levering. Na dd eenvoudige installatie voldoet het aan de verwachtingen
Snelle correcte afhandeling. Met zelfs nog een persoonlijk bedankje.
Goede informatie om keuze op te baseren, snelle en correcte levering.
erg tevreden toetsenbord design, gebruik verder snelle levering
RB
Ruud B.
Nijmegen

Goede producten, ruime keuze, snel verzonden, goede communicatie