ergowerken.nl- Logo - Beoordelingen

ergowerken.nl

454 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden4.982 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 9 aug 2022
ergowerken.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

21 jul 2023
In 2020 mijn eerste aankoop hier gedaan en kan ErgoWerken na meerdere aankopen enorm aanraden. De medewerkers hebben echt kennis van de producten en zijn super behulpzaam. Reacties bij vragen zijn razendsnel en ook toen ik een keer een probleem had met 1 van mijn aankopen werd er heel snel en efficient op gereageerd: het viel binnen de garantie en de postbode stond de volgende dag op de stoep met een nieuw exemplaar. Wow! PS het R-Go Split Break Ergonomisch Keyboard bevalt ontzettend goed. Het is even wennen voor je hersenen dat je handen zo ver uit elkaar zijn, maar mijn polsen zijn enorm dankbaar voor dit toetsenbord! De toetsen hebben precies genoeg weerstand om lekker te typen, ook al is het vrij dun. Weegt bijna niks, dus ik neem het overal mee naartoe.

15 nov 2023
De door Ergowerken bedachte retourzendingsprocedure is voor klanten een hindernisbaan: niet klantvriendelijk en complex. Je wordt ontmoedigd om iets terug te sturen ... Kwalijk verdienmodel van dit bedrijf. Ik heb hierover een klacht ingediend want ik werd gedwongen op eigen kosten (€ 6,95) een product terug te sturen. Het bedrijf weigert tot nu om die retour verzendkosten te betalen ... Ik ben nog niet klaar met deze ondeugdelijke gang van zaken.

Beoordelingen voor ergowerken.nl

Wachten op voorraad duurt vier/ vijf weken. Waarom dan al niet de spullen opsturen die geen wachttijd hebben?
20 jan 2024
de dubbelzijdige plakband is te licht. artikel valt van het bureaublad
19 mrt 2024
Hoi Jan, bij het gebruik is het belangrijk dat je het oppervak waarop je de kabelklemmen plakt, goed ontvet. Als je dat voldoende doet zouden deze eigenlijk niet los mogen laten. Wanneer je één klem gebruikt kan het ook zijn dat het gewicht van de kabels te veel trekt. In dat geval kun je meerdere klemmen gebruiken waardoor de kracht wordt verdeeld. Ook dan zouden ze moeten blijven zitten. ^Chiara
Ik heb iets besteld voor paar honderd euro, is niet leverbaar en krijg niets te horen over hoe lang het gaat duren.
19 mrt 2024
Dag Hanny, ik zie dat je een Aeris Swopper besteld hebt. Op de productpagina kun je onder de groene winkelwagenknop altijd de levertijd zien. Als iets niet leverbaar is, wordt dat ook vermeld. In het geval van de Swopper staat er dat je hem binnen 4 tot 6 weken in huis hebt. Dat duurt inderdaad eventjes, maar omdat we wat dat betreft afhankelijk zijn van de leverancier, kunnen we daar niet zo veel invloed op uitoefenen. Ik zie dat de Swopper inmiddels bij je bezorgd is. Hopelijk heb je er veel plezier van. Mocht je in het vervolg ergens tegenaanlopen, neem gerust contact met ons op. ^Chiara
Het zou nog vanwege drukte in de post kunnen zitten maar ik heb na een week nog niets ontvangen
15 nov 2023

Ingewikkelde en omslachtige retourzendprocedure; klant de dupe!

15 nov 2023
Hoi Bernadette, Wat ontzettend jammer dat je ons retour proces als omslachtig beschrijft. Ik denk dat we juist een zeer toegankelijke werkwijze hebben. Je kunt bij ons een retour aanmelden op de volgende manieren: - Telefonisch - Whatsapp - E-mail - Chat - Website Uit onze e-mailconversatie die eerder gevoerd is, hebben we begrepen dat het niet standaard meeleveren van een retour label als klantonvriendelijk wordt ervaren. Wij kiezen ervoor bij een retour aanvraag om nog een contact moment te hebben. Dit kan bijvoorbeeld zijn om extra informatie te bieden, te helpen bij vragen over het product of het aanbieden van een alternatief. Je bent natuurlijk vrij om daar wel of geen gehoor aan te geven. Wij bieden gratis retour aan als een aanvullende service, dit zijn wij niet verplicht. Een voorwaarde voor gratis retour is het gebruik maken van een door ons toegestuurd retour label. Hier is geen gebruik van gemaakt. ^Tim
21 jul 2023
België bestellingen maar tot 18uur
9 aug 2023
Hoi Joran, Bedankt voor je beoordeling. Ik zie dat je bestelling is verwerkt zoals wij op onze verzendpagina voor Belgische bestellingen aangeven. Voor 18:00 besteld, de volgende werkdag of dag daarop geleverd. Natuurlijk zou het fijn zijn als we naar België ook de cut-off van 23:59 kunnen realiseren, maar onze verzendpartner DHL biedt die VANDAAG service simpelweg niet aan richting België. mvg, Tim
4 jul 2023
Zoveel tijd. Absurd
4 jul 2023
Hoi Selma, PostNL heeft helaas wat vertragingen op het moment, daar hebben we geen vat op. Jouw pakket wordt zo te zien vandaag aangeboden. ^Tim