ergowerken.nl- Logo - Beoordelingen

ergowerken.nl

451 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden4.934 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 9 aug 2022
ergowerken.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

21 jul 2023
In 2020 mijn eerste aankoop hier gedaan en kan ErgoWerken na meerdere aankopen enorm aanraden. De medewerkers hebben echt kennis van de producten en zijn super behulpzaam. Reacties bij vragen zijn razendsnel en ook toen ik een keer een probleem had met 1 van mijn aankopen werd er heel snel en efficient op gereageerd: het viel binnen de garantie en de postbode stond de volgende dag op de stoep met een nieuw exemplaar. Wow! PS het R-Go Split Break Ergonomisch Keyboard bevalt ontzettend goed. Het is even wennen voor je hersenen dat je handen zo ver uit elkaar zijn, maar mijn polsen zijn enorm dankbaar voor dit toetsenbord! De toetsen hebben precies genoeg weerstand om lekker te typen, ook al is het vrij dun. Weegt bijna niks, dus ik neem het overal mee naartoe.

15 nov 2023
De door Ergowerken bedachte retourzendingsprocedure is voor klanten een hindernisbaan: niet klantvriendelijk en complex. Je wordt ontmoedigd om iets terug te sturen ... Kwalijk verdienmodel van dit bedrijf. Ik heb hierover een klacht ingediend want ik werd gedwongen op eigen kosten (€ 6,95) een product terug te sturen. Het bedrijf weigert tot nu om die retour verzendkosten te betalen ... Ik ben nog niet klaar met deze ondeugdelijke gang van zaken.

Beoordelingen voor ergowerken.nl

Excellent place! This was the only place in the Netherlands I could find, that had an actual physical store. I was able to try all sorts of keyboards and ask a lot of questions. Great customer service, would definitely recommend!

Vrijdag om 11 uur besteld en zaterdag om 17 uur bezorgd. Goede communicatie via mail om het pakket te volgen. Goede boekensteun die mijn vader veel comfort biedt.
Ik ben fijn te woord gestaan. Jammer dat het Kinesis toetsenbord met de red soft click niet voorradig is. Want die typt lichter en maakt bijna geen herrie.
Goed contact, uiteindelijk langs geweest om verschillende toetsenborden te proberen. Nu een goed ergonomisch toetsenbord!

Webshop die afspraken nakomt.

Goede klantenservice, netjes verpakt en komen afspraken na. Vandaag besteld, ook op zondag, is de volgende dag in huis.
Super snelle levering en goed product. Muis werkt naar behoren en fancy design.

Voldoet aan verwachtingen

Duidelijke website, snelle levering. Voldoet aan verwachtingen.
FD
Frank D.
montfoort
snel geleverd, goed verpakt en leuke persoonlijke kaart erbij.
CN
Carlos N.
Utrecht
Snel en netjes geleverd met persoonlijke kaartje er bij :)
Besteld en snel bezorgd. Meer kan ik niet vragen. Bedankt!
Defect product na 3 jaar vervangen door nieuw. Top!
Prima product en wordt goed geholpen bij vragen.
Besteld, volgende dag in huis, degelijk product!
Prima service. Goed advies Snelle levering
Snelle levering, degelijk product! Top!!!
AV
Anneke V.
Capelle aan den IJssel
Supersnelle levering en netjes verpakt!
Snelle levering van een goed product.
Tijdig bezorgd, alles volgens afspraak
Dat jullie doen wat jullie zeggen!
supersnelle levering, eerlijke prijs