worteldoek.nl- Logo - Beoordelingen

worteldoek.nl

28 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden86 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 3 mei 2021
worteldoek.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

11 sep 2023
Kattengaas voelt goed stevig! Ik had een rol van 2. Hoog en een van 1 meter hoog besteld. Hangt mooi maar erg jammer dat de Maas van deze 2 maten echt niet even groot is. Dat vind ik wel jammer omdat de 2 meter tegen de schutting zit en de 1 meter rol er schuin boven zit. Helaas dus erg zichtbaar maar de tuin hier goed mee af kunnen sluiten. Fijn mee te werken!

11 aug 2023
Order verhandeling helemaal perfect . Alleen spijtig dat de vervoerder het gewoon voor de deur neerzet zonder briefje in de bus of een digitaal bericht .

Beoordelingen voor worteldoek.nl

Sorry, we konden niet vinden wat je zocht...

Probeer een andere filter voor een nieuw resultaat.

Reset alle filters