designtuinhaarden.nlBeoordelingen

4.64/5.00

305 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

< 1 %
1 ster

Wat andere klanten zeggen over designtuinhaarden.nl

Snelle levering en goede kwaliteit gasbrander. De lavasteentje zijn minimaal, hadden er wel wat meer mogen zijn!
Het product was ok, maar niet van de kwaliteit die ik verwachtte
Snelle levering, mooie haarden!
Van bestelling tot het chat-contact tot bezorging super! Wij zijn erg blij met de bestelde degelijke vuurtafel en hopen er erg veel plezier van te zullen hebben!
Supersnelle levering en goede communicatie. Aanrader!
Levering was zelf op correct en op juiste manier, goed over gecommuniceerd, alleen feitelijke levering was 2 weken later dan op de website genoemd. Service en dan denk ik aan communicatie was goed. Levering was niet geheel kompleet, de helft van de boutjes/moertjes zat er maar bij en bij de steenvulling zaten te veel te kleine stenen, waardoor het moeilijk is de korven geheel gevuld te krijgen.
Ik ben zeer tevreden over de afhandeling en de levering van het product. Ook het product is top
Super klantenservice
Zeer vriendelijk en behulpzaam geholpen, ook bij het inladen van de vuurtafel in de aanhanger.
Besteld volgende dag in huis prima service!
Dikk duim! Vlot.
Op de (van heg wel of niet kunnen bezorgen voor de volgende dag) een medewerker via de acht gevraagd of de levering de volgende dag plaats kon vinden. De medewerker(s) heeft haar uiterste best gedaan en heg resultaat was dat onze tafel met haard op tijd binnen wad. Top service!
Vriendelijke mensen. Leuke artikelen. Snelle levering.
Snel geleverd ondanks de crisis. Top gedaan
Top
Zeer mooie, sfeervolle tafel waar we hopelijk nog vele jaren plezier van gaan hebben!
BBQ stenen bestel de goedkoopste de snelste en goede service en goede kwaliteit we zijn dik tevreden.
Alle produkten overzichtelijk in een eigen doos met opschrift aan de buitenkant. Snel geleverd, we zijn nu de tuintafel aan het maken zodat we van de zomer gezellig bij het haardje kunnen zitten.
Levering is ergens verkeerd gegaan. heb een week op pakket moeten wachten. Wel goed geholpen via de telefoon.
Top