designtuinhaarden.nlBeoordelingen

4.64/5.00

313 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

< 1 %
1 ster

Wat andere klanten zeggen over designtuinhaarden.nl

Ik heb nog gebeld omdat ik vragen had over de vuur tafel en ik ben super goed geholpen nog bedankt zo zouden meer bedrijven je te woord moeten staan
Gratis verzekering op de levering was een onverwacht pluspunt.
Mooi en stevige tafel , het (wat lang ) wachten waard ! Minpuntje , er zijn bij de levering 2 soorten bevestigingboutjes bij , daar er ook 2 soorten tafelbladeren zijn te verkrijgen, die van ons was teak , En deze zaten niet bij de levering . Na lang sukkelen met de verkeerde boutjes , toch maar even gebeld , vriendelijke dame aan de lijn die ons beloofd heeft de juiste boutjes toe te sturen .
Produkt besteld , correcte service , netjes en zeer goed beschermend geleverd. Kwalitatief , zoals op foto’s materiaal
We hebben lang moeten wachten maas onze bestelling. De geleverde tafel met brander is zet mooi en degelijk
Besteld, snel geleverd, uitstekend verpakt en het product voldoet aan de verwachting.
Snel geleverd mooie op tijd
Zeer mooie tafel en snelle levering. Goede prijs voor deze tafel met gratis glasset erbij. Keurig verpakt allemaal. Zeker voor herhaling vatbaar.
Uitermate vriendelijk personeel. Duidelijke, snelle en oplossingsgerichte communicatie. Vuurtafelblad had een langere levertijd door de corona. Duidelijk op voorhand aangegeven door de dames. Alle vragen die ik had zijn snel opgepakt en vanwege een kleine tegenslag tijdens het monteren van de tafel nog dezelfde dag geholpen in de werkplaats te Alblasserdam.
Levering was door omstandigheden wat verlaat. Bij de goederen zaten te kleine schroeven om het blad vast te zetten aan het frame. Na een belletje direct langere schroeven gekregen zeer goede service.
Bij aflevering van het het pakket vroeg ik of het mogelijk was het pakker in de achtertuin neer te zetten. Dat was geen enkel probleem. Dit scheelde ons een hoop gesjouw.
De levering was snel en je word goed op de hoogte gehouden over je bestelling. Het enige minpuntje is dat je ook een optie hebt om achteraf te betalen, maar dat dan zonder reden gezegd word dat je daar niet voor in aanmerking komt. Op basis waarvan weet ik nog steeds niet. Ik sta niet te boek als wanbetaler! Dan moet je die optie gewoon schrappen als je geen vertrouwen hebt.
Top tuinhaard!! Erg goed geholpen vooraf met informatie/tekening !! Mvg René
Zeer snel geleverd en correct!
Hallo Ik had een verkeerd product besteld. Netjes behandeld via de telefoon.
vlotte levering van de producten
Glazen rekje besteld voor vuurhaard kwam keurig op afgesproken tijd en was goed verpakt
Aandachtspunt. Verwarrende actie aanbieding. Afbeelding klopt niet te leveren product. Verder prima bedrijf.
Alles ok
Prima verlopen en op tijd geleverd