designtuinhaarden.nlBeoordelingen

4.64/5.00

305 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

< 1 %
1 ster

Wat andere klanten zeggen over designtuinhaarden.nl

Het geleverde product is echt wat we er van verwacht hadden. Past heel mooi in de lounge tafel. Heel goed ingepakt en met alle breekbare stukken goed rekening gehouden. Geleverd op de datum van afspraak
Heel snelle en correcte levering! Zeer mooi product, prijs-kwaliteit een echte topper!
Zeer snelle reactie van klantenservice. Erg goed en vriendelijk geholpen!
snelle levering en goede kwaliteit van producten
Geen commentaar
Goed geholpen bij het zoeken naar het juiste product. De levering duurde langer dan verwacht
Service en garantie is erg goed. We hadden een kleine beschadiging na gebruik en dit is keurig opgelost. Ook een snelle levering en duidelijke communicatie over een nalevering. Mooi product, hebben we veel plezier van!
Alles prima
Alles prima verlopen behalve de levertijd. Ondanks melding bij bestelling over levertijd kwam product 2 weken later
Alles was goed verpakt en keurig afgeleverd.
Eerst telefonisch contact opgenomen om advies te vragen over hetgeen ik zou bestellen. Kreeg heel goed advies zodat ik mijn bestelling plaatste. De volgende dag ontvangen in goede staat en precies wat ik wilde.
Mijn ouders zijn reuze blij met hun tafelhaard! Staat oer gezellig onder de veranda!
Sterren spreken voor zich, idd een zeer snelle levering, goede service en duidelijke beschrijving product op de site. Kortom prima!
Goed bedrijf altijd bereikbaar goede qualiteit, en betrouwbaar
Levering pakket werd op straat gezet en niet in tuin. Erg vreemde manier van doen en men wilde dit ook niet doen
bestelling goed ontvangen en snel
Correct en stipt
Perfecte service. Alleen jammer dat het gascartouche niet vermeld stond, als exclusief. Daardoor konden we hem nog niet meteen gebruiken.
Eerste keer iets besteld en dat ging prima. Alles goed verpakt. Had wel een datum en tijdstip aangegeven maar het pakketje kwam een dag te vroeg. We waren gelukkig thuis, dus geen probleem.
Wij zijn ontzettend blij met de haard