designtuinhaarden.nlBeoordelingen

4.64/5.00

305 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

< 1 %
1 ster

Wat andere klanten zeggen over designtuinhaarden.nl

Prachtige vuurschaal in CORTENstaal. Na 3 dagen geleverd. Helemaal perfect.
Over het product kan ik nog niet veel zeggen. Sinds de bestelling aankwam is het slechte weer begonnen en is mijn knutselproject "on hold" gezet. Ik popel wel om eraan te starten. De levering was perfect op tijd, service heb ik niet nodig gehad aangezien ik het pakket nog niet echt goed heb bekeken... (Enkel gecheckt of het glas niet gebroken was, maar dat was in orde.)
Prima levering, goed verpakt, prima product
Vlug en vlot, waar voor je geld.
Mooie producten, snelle levering en snelle en correcte reactie van de klantendienst.
Goed, netjes, snel, zo als het hoort
Everything OK
ik heb de haardtafel nog niet uit kunnen proberen maar over de service en de levering ben ik uiterst tevreden!! heb met de klantenservice gesproken over de levering en werd direct heel aardig geholpen ..de volgende dag kwam het pakket al binnen dus wat mij betreft, ga zo door!!!
Prima product en service
Hallo, mbt de levering 1 ster, dit omdat ik een week op mijn bestelde producten heb moeten wachten zonder bericht vanuit uw kant. Had mij gemeld dat de producten/cadeaus later kwamen, dan had ik daar op kunnen inspelen. Producten zijn super, de jarige was er blij mee. Met het bovenstaande is de redelijke service te verklaren.
 Antwoord van designtuinhaarden.nl
Beste, onze excuses voor de vertraging, het is inderdaad aan onze kant mis gegaan met de levering. Fijn om te horen dat alsnog de jarige er blij mee was!
Zeer snelle levering. En produkt goed verpakt zodat er geen beschadigingen kunnen ontstaan. Ga zeker volgende keer als we weer iets nodig op jullie site bestellen.
we kunnen nog geen oordeel geven, we ontvingen onze zending nog niet. Bovendien hebben we een vraag gesteld omtrent een bijkomend accessoire in plaats van iets dat plots niet leverbaar was, maar geen antwoord gekregen. De bestelde vuurhaard ergens anders gevonden aan 80 euro goedkoper. Dit gemeld, hierop ook geen antwoord. Jammer
Prima produkt. Voldoet aan verwachting. Vlotte levering.
alles prima verpakt en correct geleverd
Zeer snelle verzending, alles is vlot verlopen.
;-) hoi
De bestelling is de volgende dag netjes en verzorgd geleverd.
Vuurtafel besteld (begin april) met leveringstermijn 2-4 werkdagen. Twee weken niets gehoord terwijl op de website inmiddels medio Mei werd vermeld voor nieuwe bestellingen. Na 1e contact mijnerzijds verder wel goed en vriendelijk geinformeerd. Vuurtafel is naar wens en op vraag over niet passende boutjes snel een antwoord ontvangen. Overall tevreden en zou bedrijf aanbevelen.
Snel bezorgd, degelijk materiaal en gewoon mooi
Geen