designtuinhaarden.nlBeoordelingen

4.64/5.00

305 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

< 1 %
1 ster

Wat andere klanten zeggen over designtuinhaarden.nl

de levering heeft wel wat lang geduurd en dit zonder verwttiging van de leverancier. Na een mailtje wel vriendelijk verder geholpen met alle bijkomende uitleg
Levering was voor mei geplanned/beloofd op de website. Was uiteindelijk eind juni. Product is zoals verwacht. Meermalen telefonisch contact gehad, altijd correct en vriendelijk geholpen.
Hallo, mbt de levering 1 ster, dit omdat ik een week op mijn bestelde producten heb moeten wachten zonder bericht vanuit uw kant. Had mij gemeld dat de producten/cadeaus later kwamen, dan had ik daar op kunnen inspelen. Producten zijn super, de jarige was er blij mee. Met het bovenstaande is de redelijke service te verklaren.
 Antwoord van designtuinhaarden.nl
Beste, onze excuses voor de vertraging, het is inderdaad aan onze kant mis gegaan met de levering. Fijn om te horen dat alsnog de jarige er blij mee was!
Bestel voor 16.30 en volgende dag in huis... Is pas de volgende dag in verzending gegaan ondanks ik om. 16u besteld had. Laat dit dus een minpunt zijn. De bestelde haard uiteindelijk een dag later prima verpakt en in orde aangekomen.
jammer dat het product nogal wat "kleine" beschadigingen heeft. op het hout is dat nog wel te camoufleren maar op geborsteld rvs (met name op de hoeken) is dat niet mogelijk. ook is de om gezette rand verbogen. jammer, zeker voor die prijs.
Over het product ben ik tevreden, maar de iver de levering helemaal niet. De vuurschaal was in het portiek tegen mijn voordeur aangezet. Gelukkig is de deur niet beschadigd, maar mijn 12 jarige dochter kwam thuis en kon er niet in. Ze belde mij in paniek wat ze nu moest doen. De schaal was veel te ze zwaar voor haar wat een beschadiging van de muur tot gevolg had.
Het waren haardblokken.Is keurig afgehandeld.