designtuinhaarden.nlBeoordelingen

4.64/5.00

305 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

< 1 %
1 ster

Wat andere klanten zeggen over designtuinhaarden.nl

Enige minpuntje was dat de levering wat langer duurde als beloofd. Maakt op zich niets uit, maar daar hebben we zelf achteraan moeten bellen. Het zou fijner zijn dat je ervan op de hoogte wordt gebracht dat de levering langer duurt
Heel moie! mooie avond loopt langs het vuur
Jammer dat de levertijd die bij bestelling werd aangegeven niet klopte, als klant moest je er zelf achteraan bellen. Dat was beter geweest als jullie de klant zelf hadden geïnformeerd
De levering heeft erg lang geduurd en het product was beschadigd. De service is uitstekend snelle reactie op mailtjes
Levering duurde uiteindelijk langer dan verwacht. Het product is minder robuust dan ik had verwacht. Service was goed in de zin dat inlichtingen over levertijd netjes beantwoord werden.
Kwalitatief goed en degelijk product. Goed verpakt en compleet bij aanlevering.
Levering een maand te laat, maar service uitstekend
Product helemaal top. Alleen de levering was wat lang en na 3 x gebeld te hebben een goede uitleg gehad. Door de corona was het teak hout slecht leverbaar. En vandaar de langere levertijd. Als de eerst keer de telefoniste dit had vermeld had ik gelijk begrip echter kregen we het antwoord met 2 weken is hij er. Na nogmaals bellen kregen we een week door deze klopte exact
De levering vond iets later plaats dan in eerste instantie werd opgegeven. De bezorgdienst wilde in eerste instantie het pakket voor ons flatgebouw deponeren. Uiteindelijk heeft hij met behulp van een buurman het forse pakket toch in de lift geplaatst zodat deze op onze verdieping werd afgeleverd. Het product zelf ziet en goed uit en voldoet volledig aan ons ( hoog gespannen) verwachtingen.
Door enorme drukte iets vertraging van de levering, maar door de dames netjes te woord gestaan. Top service
Ik verwachtte PostNL vrijdags en bleef ervoor thuis. Ik kreeg een 'niet thuis' melding maar ze zijn niet geweest. Toen zouden ze zaterdag tussen 09.00 en 22.00 komen, wederom niet geweest. Toen kwamen ze maandag middels een andere bezorgdienst. Goed gekomen, maar slecht gecommuniceerd! Het product is perfect naar wens! De service en hulp van CS was fantastisch, ik ben uitmuntend geholpen.
De uiteindelijke levering heeft een maand langer geduurd dan op de site was vermeld
Mooie gastafel gekocht. Doet het prima en zijn er erg blij mee. Kwaliteit is heel goed. 2 Maanden op moeten wachten zonder enige communicatie vanuit het bedrijf. Het zou het fijn als er even een bericht met uitleg gestuurd was waarom het zo lang duurt. De pallet werd bij de voordeur neergezet niet de meeste handige plek gezien de grootte van het pakket. Maar alles staat en we zijn er blij mee!
Mooi en stevige tafel , het (wat lang ) wachten waard ! Minpuntje , er zijn bij de levering 2 soorten bevestigingboutjes bij , daar er ook 2 soorten tafelbladeren zijn te verkrijgen, die van ons was teak , En deze zaten niet bij de levering . Na lang sukkelen met de verkeerde boutjes , toch maar even gebeld , vriendelijke dame aan de lijn die ons beloofd heeft de juiste boutjes toe te sturen .
We hebben lang moeten wachten maas onze bestelling. De geleverde tafel met brander is zet mooi en degelijk
Uitermate vriendelijk personeel. Duidelijke, snelle en oplossingsgerichte communicatie. Vuurtafelblad had een langere levertijd door de corona. Duidelijk op voorhand aangegeven door de dames. Alle vragen die ik had zijn snel opgepakt en vanwege een kleine tegenslag tijdens het monteren van de tafel nog dezelfde dag geholpen in de werkplaats te Alblasserdam.
De levering was snel en je word goed op de hoogte gehouden over je bestelling. Het enige minpuntje is dat je ook een optie hebt om achteraf te betalen, maar dat dan zonder reden gezegd word dat je daar niet voor in aanmerking komt. Op basis waarvan weet ik nog steeds niet. Ik sta niet te boek als wanbetaler! Dan moet je die optie gewoon schrappen als je geen vertrouwen hebt.
Hallo Ik had een verkeerd product besteld. Netjes behandeld via de telefoon.
vlotte levering van de producten
Aandachtspunt. Verwarrende actie aanbieding. Afbeelding klopt niet te leveren product. Verder prima bedrijf.