designtuinhaarden.nlBeoordelingen

4.65/5.00

295 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

< 1 %
1 ster

Wat andere klanten zeggen over designtuinhaarden.nl

Ondanks het lange wachten (corona, productie in Italie) toch steeds vriendelijke service
Wat een prachtig product hebben wij ontvangen, zeer snel en eenvoudig in elkaar te zetten. En snelle levering.
Goede service, telefonisch en ook persoonlijk tijdens het bezichtigen van een vuurtafel. Kon alleen op afspraak. Snelle en correcte levering van een mooie sfeervolle Cosiloft vuurtafel. Makkelijke bestelling via de website. Aanrader!
Alles perfect !
We hebben er even op moeten wachten vanwege de Corona.
Alleen het blad heeft wat rare lelijke afwerkingen
De levering is een maand later dan gepland, echter ruimschoots vergoed. De service is gewoon perfect en product voldoet aan alle verwachtingen.
De levering van 2 prachtige vuurtafels (happy cocoon en cosi) heeft even geduurd. Het contact met de klantenservice was uiterst plezierig, men was altijd vriendelijk en behulpzaam!!
Mooie haard en service is goed. Snelle levering en vriendelijk.
Ik heb nog gebeld omdat ik vragen had over de vuur tafel en ik ben super goed geholpen nog bedankt zo zouden meer bedrijven je te woord moeten staan
Gratis verzekering op de levering was een onverwacht pluspunt.
Produkt besteld , correcte service , netjes en zeer goed beschermend geleverd. Kwalitatief , zoals op foto’s materiaal
Besteld, snel geleverd, uitstekend verpakt en het product voldoet aan de verwachting.
Snel geleverd mooie op tijd
Zeer mooie tafel en snelle levering. Goede prijs voor deze tafel met gratis glasset erbij. Keurig verpakt allemaal. Zeker voor herhaling vatbaar.
Levering was door omstandigheden wat verlaat. Bij de goederen zaten te kleine schroeven om het blad vast te zetten aan het frame. Na een belletje direct langere schroeven gekregen zeer goede service.
Bij aflevering van het het pakket vroeg ik of het mogelijk was het pakker in de achtertuin neer te zetten. Dat was geen enkel probleem. Dit scheelde ons een hoop gesjouw.
Top tuinhaard!! Erg goed geholpen vooraf met informatie/tekening !! Mvg René
Zeer snel geleverd en correct!
Glazen rekje besteld voor vuurhaard kwam keurig op afgesproken tijd en was goed verpakt