designtuinhaarden.nlBeoordelingen

4.64/5.00

346 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

< 1 %
1 ster

Wat andere klanten zeggen over designtuinhaarden.nl

Twee dagen later geleverd dan was overeengekomen.
Mooie tafel, netjes verpakt, goed materiaal en het mooie ervan, nergens geen naden die zichtbaar zijn.
Super, zou pas in augustus geleverd worden, maar eind juli al binnen. En netjes via afterpay
Jammer dat het product direct na bestellen en betalen niet meer voorradig was. Maar toch nog binnen afgesproken termijn geleverd.
Werd bij de bestelling bericht dat de levering pas einde juli zou gebeuren wegens niet meer in voorraad en de levering gebeurde inderdaad op het meegedeelde tijdstip.
Een zeer mooi product wat op een keurige wijze thuis wordt afgeleverd. De chauffeur was meedenkend over een goeie aflevering in de achter tuin. Nogmaals zeer tevreden.
Bij bestelling cosiloft met glas kregen wij die niet de volgende dag geleverd. Want het glas bleek niet op voorraad bleek de volgende dag na contact. . Moest daar wel zelf achteraan. De cosiloft werd vast toegestuurd , glas kwam later. Tot onze positieve verrassing zat er ook het glas bij , top! Eindresultaat top, maar voortaan wel graag pro actief in melden bij geen zending ivm voorraad.
Top
Was mooi op tijd!!
Vuurtafel is prachtig. Een echte aanwinst. Hoogte is perfect voor bij de lounche-set.
16:10 besteld en volgende dag was de vuurhaard binnen.
Gewoonweg SUPER , levering en kwaliteit dikke 10/10
Vuurtafel netjes verpakt en snel geleverd. Genoeg lavastenen. Het vuur heeft een mooie vlam.
Snelle levering en de kwaliteit boven verwachting. Oprecht zeer tevreden. Jullie hebben er een ambassadeur bij
Wel verrast dat ik een complete pallet binnen kreeg.
Snelle service en correct Aan te raden
De tafel is heel dun gespoten waardoor er bij montage snel krasjes ontstaan op de tafel. Snelle levering - sneller dan verwacht. En we konden kiezen voor Afterpay. Dat gaf een zeer betrouwbaar gevoel. Een volgende keer kiezen we weer voor Designtuinhaarden!
Snelle levering, goed verpakt. En de vuurtafel is heel erg mooi precies zoals op de foto.
Snelle levering en boven verwachting qua kwaliteit. Oprecht zeer tevreden. Jullie hebben er een ambassadeur bij.
Helaas door een storing bij PostNL kregen wij de bestelde spullen een dag later. Maar het genot van de Cosiscoop Pillar black L was/is er niet minder op.