designtuinhaarden.nlReviews

2952 AS Alblasserdam
Peter Hoek

Beoordelingen voor designtuinhaarden.nl

187 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Razendsnelle, stevig verpakte levering. De Sparkly Fire inbouwbrander 65x19x15 cm die we hebben besteld geeft een hele mooie sfeer onder onze veranda. Twee minpuntjes aan de brander; 1. Het deksel heeft totaal geen nut zo gauw de lavastenen erop liggen, past dan namelijk totaal niet meer, 2. Jammer dat de inbouwbrander een breedte heeft van 65 cm, terwijl de brander erin maar zo'n 40 cm meet, dan verlies je naar mijn idee een beetje het voordeel van een lange, smalle inbouwbrander. Maar dat hebben ze allemaal geloof ik, welk merk je ook besteld. Maar verder geen onoverkomelijk probleem, het blijft een mooi en degelijk product waar we erg blij mee zijn.

Ik ben erg tevreden met het eindresultaat. Met de inbouwhaard heb ik een gave firepit gemaakt. Alleen dacht ik te lezen in de omschrijving dat de regelaar en onsteker flexibel te monteren waren en op maat in mijn tafel te plaatsen waren, helaas kon dat niet. Dit kwam omdat het buisje voor de waak/ontsteekvlam geen extra lengte had. Ook het draadje voor de elektrische ontsteking had geen extra lengte. Nogmaals ik heb het probleem kunnen oplossen en ben blij met het eindresultaat, had alleen een eerste verkeerde verwachting.

Beoordelingen voor designtuinhaarden.nl

Zeer tevreden!! Snelle levering van mooi artikel (Cosi gasbrander inclusief goede deal 12 gasbusjes) in perfecte staat geleverd! Erg blij mee!!💜 Voor herhaling vatbaar deze webshop!
Werd keurig op de hoogte gehouden van de levering en kwam vervolgens precies volgens afspraak geleverd aan huis. De haard is werkelijk boven verwachting.
snelle en nette afhandeling van mijn bestelling (Cosiscoop gaslantaarn met Gascartouches, 12 stuks)! Alles was duidelijk op de site om snel te bestellen.
Overzichtelijke website, leuke deals en snel in huis! Pakket was zeer goed ingepakt, waardoor mijn bestelling met glazen onderdelen goed aangekomen.
Goed afgeleverd Heeft we wat langer moeten duren. Zou afgelopen Vrijdag verstuurd zijn maar was een paar dagen later
De vuurtafel met de glasombouw waren heel goed ingepakt. En het zag er ook zo uit zoals het op de site er uit zag.
Goed retour beleid als je besluit het product toch niet te nemen. Prettige en klantvriendelijke afhandeling.
Goed ingepakt. Makkelijk te monteren. En een prachtig geheel onder de veranda. Blij mee!
Nette en snelle reactie op telefonisch contact.
Snelle levering, mooi artikel en goed verpakt.
Het is keurig verpakt en snel geleverd.
Top, goed product, en snel geleverd
Snelle goede levering. Prima
Netjes op tijd geleverd
Niks alles zo houden
Lever tijd was veel langer dan de geplande week, na een telefoontje van mijn kant werd dit duidelijk, misschien kunnen jullie de klanten op tijd een mail sturen dat de lever tijd later wordt. Jullie zijn prima telefonisch bereikbaar en de hulp was vriendelijk en prima. De vuurtafel is prachtig echter van de 15 schroeven passen er maar 11 omdat de gaten van het onderstel niet goed overeenkwamen wat plaats betreft met de schroef gaten met busjes erin van het houten blad.
De vuurtafel ziet op het eerste gezicht goed uit, alleen als je goed kijkt zie je dat het tafelblad niet precies op het onderstel zit. De gaten om het erop te bevestigen zijn niet goed voorgeboord. Ook kan ik niet alle schroeven er helemaal inschroeven, heb het idee dat ze niet allemaal ver genoeg zijn voorgeboord. Even iets kortere schroeven kopen en dan zal het wel opgelost zijn. Over het algemeen tevreden met vuurtafel, hij brand mooi.
Aankoop Enjoyfires vuurschaal complete BBQ set Ø80 cm: Kwaliteit beter dan verwacht, goed verpakt geleverd. Jammer dat de levering een dag later was dan beloofd, een dag thuis blijven en wachten op je pakket dat uiteindelijk maar de dag nadien geleverd wordt is niet leuk, een betere communicatie hieromtrent had veel kunnen oplossen.
Vlot geleverd . Ik had verwacht tekening hoe je de lavasteen neerlegt misschien ook laten kiezen voor een langere gasslang dat is makkelijker om de gasfles zo dicht en ik vind de deksel op de brander mooi maar als het regent zit er een gat in voor hem optedoen ook niet handig