designtuinhaarden.nlBeoordelingen

4.66/5.00

447 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

< 1 %
1 ster

Wij hadden ons oog op de CosiLoft vuurtafel in wit en grijs, deze bleek uit voorraad. Na een mailtje bleek er toch nog eentje in stock ! De bestelling liep zeer vlot, de tafel was op vrijdag betaald en besteld en op maandag al bij ons in huis ! Zeer mooie tafel met een heleboel accessoires inbegrepen, die in een andere winkel nog bijbesteld dienden te worden! Zeer goede service een echte aanrader
Verder lezenAlle positieve beoordelingen weergeven

Over het product ben ik tevreden, maar de iver de levering helemaal niet. De vuurschaal was in het portiek tegen mijn voordeur aangezet. Gelukkig is de deur niet beschadigd, maar mijn 12 jarige dochter kwam thuis en kon er niet in. Ze belde mij in paniek wat ze nu moest doen. De schaal was veel te ze zwaar voor haar wat een beschadiging van de muur tot gevolg had.
Verder lezenAlle kritische beoordelingen weergeven

Verder lezenAlle positieve beoordelingen weergeven
Verder lezenAlle kritische beoordelingen weergeven

Wat andere klanten zeggen over designtuinhaarden.nl

Filter  Sorteren Relevantie
The best customer support in Benelux. I don't speak any of local languages and was not able to google the place to get the gas bottle myself. Tom did it for me, he also contacted the shop to make sure the purchase is possible and shared all instructions. The table itself is of a decent quality with everything needed for quick assembly. The paint might be a bit tougher though to avoid scratches.
Van de bestelling via de website t/m het in elkaar zetten met de makkelijke beschrijving die erbij zit zijn we echt dik tevreden, een prachtige vuurtafel waar we hopelijk nog veel plezier van mogen beleven. Groeten, Jurrian van Ruitenburg
Zeer snel en correct geleverd. Het bouwpakket omvatte weinig werk. Alles was zeer goed ingepakt. Via de chat functie van de klantendienst werd ik binnen de 2 minuten geholpen met een vraag. Ik zou deze site aan iedereen aanbevelen.
Ondanks de drukte voor kerst pakket zeer snel ontvangen. Keurig verpakt en product voldoet uitstekend aan verwachtingen. Ga zeker weer nieuwe bestelling plaatsen.
Zeer snelle levering met vriendelijke Franstalige chauffeur. Zeer goed ingepakt en compleet. Tafel heeft krasje aan de onderkant (niet zichtbaar). Mooi teakhout.
Super snelle levering. Mooie vuurtafel die gezelligheid en warmte creëert. Enkel de montage handleiding mocht iets uitgebreider en duidelijker zijn.
goede en juiste informatie via chatbox, topservice! en op tijd geleverd ! Het was wel even verschieten van het bouwpakket (nog zelf te monteren)...
precies zoals op afbeelding. super goede kwaliteit. ik had een vraag, deze werd binnen 5 min beantwoord. zeer goede en snelle service.
Fantastisch snel geleverd in een zeer drukke tijd van het jaar. Prima verpakt en geleverd. Een fijne ervaring, ga zo door. Succes.
Telefonisch en mailcontact gehad met twee van uw medewerkers omtrent een niet werkende code. En tot volle tevredenheid opgelost.
Heel tevreden ! Kleine opmerking : een handleiding bij het toestel was nuttig geweest !
Na telefonisch contact direct product verzonden en een dag later in huis.
Correct van begin tot einde. Heel positieve ervaring.
Product prima maar de levering was erg moeizaam
Heel tevreden over het bestelde product
Duidelijke site, snelle levering.
Snelle en correct afhandeling !
weinig om op aan te merken.
Alles perfect.