designtuinhaarden.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 12 dec. 2018
Laatst gewijzigd op: 29 sep. 2022
designtuinhaarden.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij designtuinhaarden.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 12 dec. 2018
Laatst gewijzigd op: 29 sep. 2022

Beoordelingen voor designtuinhaarden.nl

139 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

27 feb. 2022
Razendsnelle, stevig verpakte levering. De Sparkly Fire inbouwbrander 65x19x15 cm die we hebben besteld geeft een hele mooie sfeer onder onze veranda. Twee minpuntjes aan de brander; 1. Het deksel heeft totaal geen nut zo gauw de lavastenen erop liggen, past dan namelijk totaal niet meer, 2. Jammer dat de inbouwbrander een breedte heeft van 65 cm, terwijl de brander erin maar zo'n 40 cm meet, dan verlies je naar mijn idee een beetje het voordeel van een lange, smalle inbouwbrander. Maar dat hebben ze allemaal geloof ik, welk merk je ook besteld. Maar verder geen onoverkomelijk probleem, het blijft een mooi en degelijk product waar we erg blij mee zijn.

20 mrt. 2022
Ik ben erg tevreden met het eindresultaat. Met de inbouwhaard heb ik een gave firepit gemaakt. Alleen dacht ik te lezen in de omschrijving dat de regelaar en onsteker flexibel te monteren waren en op maat in mijn tafel te plaatsen waren, helaas kon dat niet. Dit kwam omdat het buisje voor de waak/ontsteekvlam geen extra lengte had. Ook het draadje voor de elektrische ontsteking had geen extra lengte. Nogmaals ik heb het probleem kunnen oplossen en ben blij met het eindresultaat, had alleen een eerste verkeerde verwachting.

Beoordelingen voor designtuinhaarden.nl

5 sep. 2022
snelle service, zeer goed verpakt, ondanks het vele glas, zeer goede werking, gewoonweg top
Duidelijke website, goede prijzen en snelle verzending! Top !
7 aug. 2022
Zeer snel en vlotte levering. Goede bijgeleverde instructies. Eenvoudig samen te stellen. Nergens anders zo goedkoop gevonden. Top artikel die ons nog fijne avonden gaat bezorgen.
1 aug. 2022
Snelle levering de tafelhaard ziet er goed uit. Wij moeten alleen de tafel aan passé en verheugenons op de gezellige avonden aan de haard.
8 aug. 2022
De tuinhaard tafel is prachtig! Dit is echt genieten s’avonds in de tuin….afwerking super!….en 3 weken eerder geleverd dus dat was fijn
19 aug. 2022
Op koude avonden even lekker de haard aan, dan kun je veel langer van de zomeravond genieten aan de vijver in de tuin.
12 aug. 2022
Product exact beschreven. Correcte prijs. Snelle levering
12 aug. 2022
Zeer tevreden over onze bestelling en snelle levering!
19 aug. 2022
Fijn contact en product voldeed aan alle eisen.
8 aug. 2022
Super snel geleverd, netjes verpakt.
16 aug. 2022
Goede service
12 jul. 2022
Makkelijk om te kiezen en te bestellen. Ruime keuze. Makkelijk te installeren en ziet er prima uit. Jammer dat er geen onderscheid in kosten gemaakt kon worden tussen brengen en halen.
8 jul. 2022
Snelle levering, compleet en in goede staat! Aanrader.
1 jul. 2022
Mooie brede rand voor glazen en hapjes
1 jul. 2022
Goede afhandeling en snelle levering
15 jul. 2022
Supersnelle bezorging!
23 jul. 2022
van T V.
25 jun. 2022
De bestelling liet iets langere op zich wachten dan verwacht (en aangegeven op de website). Bij levering bleek er kleurverschil op de tafel te zijn, veroorzaakt door het verpakkingsmateriaal. Hierover gebeld (geen lange wachttijd 😊) en werd geadviseerd (even in de zin zetten kan helpen). De service om het product om te ruilen als het kleur verschil niet zou verdwijnen stelde gerust.
4 jun. 2022
Fijne website, bestelproces ging uitstekend. Spullen waren bijzonder goed verpakt (aangeleverd op een pallet door PostNL). Simpel in elkaar te zetten (wel even werk) en kwaliteit is zeer goed. Ben erg blij met het product!
12 jun. 2022
Snelle levering, zeer goed verpakt. Zeer goede prijs/kwaliteit verhouding. Deze zorgt meteen voor sfeer en gezelligheid. Kortom een top product voor een zacht prijsje.