designtuinhaarden.nlBeoordelingen

Beoordelingen voor designtuinhaarden.nl

4.64/5.00

376 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

1 ster

Wat andere klanten zeggen over designtuinhaarden.nl

Supersnelle levering van een heerlijke tuinhaard
Goede middag, bestelling bestond uit 48 flessen bio ethanol 1e levering 24 flessen de dag erna de andere 24. In de toekomst dit vermelden bij ontvanger dat ze twee pakketten krijgen, ivm thuis blijven.
Prachtige vuurtafel besteld en geleverd gekregen via designtuinhaarden.nl. Was makkelijk in elkaar te zetten en geeft een fijne sfeer in ons tuinhuisje.
Snelle en nette service
Goed verpakt, op tijd geleverd, prima
Omdat we een cadeau niet persoonlijk konden overhandigen vanwege Corona, hebben jullie een door mij aangeleverde A4 toegevoegd aan de bestelling. De service hierin was heel fijn!
Snelle levering, groot assortiment.
Perfect verpakt en vlug geleverd. Magneetsluiting was stuk, maar onmiddellijk nieuw bezorgd.
Snelle, correcte en positieve afhandeling van ons probleem.
prima, en snelle levering
Misschien wat meer interactie tussen diegene die af komt leveren en de klant. Scheelt mischien wat nodeloos reizen. En spaart milieu en irritatie
Het duurde erg lang voordat ik mijn bestelling kreeg. Bestelling was van mijn schoonouders voor mijn verjaardag en zou geleverd moeten zijn voor 3 september. Kwam helaas pas 18 september binnen. (Was ruim voor 3/9 besteld).
Correct en netjes geleverd
Levering duurde wat langer, kan ook door corona maatregelen zijn. Goede producten en uitstekende service.
mooi afgewerkt product
Levering was 4 dagen te laat
Levering heeft wat voeten in de aarde gehad, maar dit lag met name aan de leverancier en de COVID situatie, maar de mensen van Designthuinhaarden zelf hebben er alles aan gedaan om dit toch te bespoedigen.
Super goed ingepakt en snelle levering ondanks dat we moesten wachten op de leverancier van het product
Goed product
Prima service. Glas omlijsting was niet voorradig, dus werd dit een aantal dagen later nageleverd maar konden wij inmiddels al gebruik maken van de vuurtafel.