designtuinhaarden.nl

4.61 / 5.00

114 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

2 sterren
1 ster
In totaal zijn er 345 beoordelingen verzameld.

Reviews van echte klanten over designtuinhaarden.nl

1 week geleden
Top geregeld

Levering was snel en prima ingepakt. Het produkt ziet er mooi uit. Deze moeten we nog op gas aansluiten. Op een gebruikersvoorschrift stond dat LPG gas gebruikt moet worden. Op de site BPgas. Wij gaan uit van het laatste. Verder denken wij de service niet nodig te hebben, ervan uitgaande dat het werkt. We verheugen ons.

goed ik heb jullie adres v vrienden gr rien

Alles zoals het moest Top

Top bedrijf top aankoop

Na bestelling duurde het lang voordat we de bestelde goederen kregen. We hebben zelf gebeld (waar blijven de goederen?) Reactie niet op voorraad, backorder. Alles bij elkaar 2,5 weken geduurd. Dat is ronduit slecht. Verder prima

1 week geleden
Beste, bij al onze producten staat de levertijd aangegeven, ook als dat wat langer is doordat het niet op voorraad is. We gaan ervan uit dat de klant dit dan ook leest. Het is gelukkig goed gekomen :-)
2 weken geleden
Levering 100 tevreden

2 weken geleden
Prima service, snelle levering.

3 weken geleden
Zeer snelle levering. Het product voldoet volledig aan onze verwachting.

Prima webshop

3 weken geleden
We konden een bezorgdatum kiezen, uiteindellijk werd het een dag later bezorgd. Maar bij post.nl stond dat het weer een dag later werd bezorgd, toen tegelijk gebeld en uiteindelijk werd het nog dezelfde dag bezorgd. Bij levering bleek het product iets beschadigd te zijn, tegelijk gemeld en op een goede manier opgelost. TOPSERVICE

3 weken geleden

Eerste bestelling is nooit aangekomen Tip: een track and trace code sturen.

Antwoord van designtuinhaarden.nl
Er is momenteel inderdaad een technische probleempje met de tt code maar is woensdag weer opgelost als het goed is. Sorry voor het ongemak.
Vriendelijk geholpen en zeer snelle levering, die netjes verpak is

Zeer tevreden

designtuinhaarden houd zich prima aan de afspraak en levering

Mooi product, kwalitatief ook goed. Gebruiksaanwijzing had iets uitgebreider mogen zijn, met name over hoe de gasfles aan te sluiten. Verder hadden jullie ook mogen waarschuwen dat de meegeleverde steentjes uit elkaar kunnen knallen. Ik denk dat dit vooral komt als je de haard een tijdje niet gebruikt

Goede vriendelijke service

Goede service. Als je vragen hebt reageren ze snel via Whatsapp.

LEVERING VOND IK EEN WAZIG GEBIED. hEB UREN GEWACHT. HELAAS MEERDERE DAGEN. pRODUKT IS PRACHTIG. SERVICE IS CORRECT, JAMMER DAT DE BELOOFDE ITEMS NIET WAREN MEEGESTUURD TERWIJL IK ER EXTRA OVER GEBELD HAD. MOEST IK NOG EEN DAG THUISZITTEN VOOR NALEVEREN. AAN DE TELEFOON NETJES EN SNEL BEHANDELD. CIJFER; 8-

Antwoord van designtuinhaarden.nl
Beste Petra, Bedankt voor je beoordeling en onze excuses dat het niet helemaal goed gelopen is. Helaas geeft PostNL Cargo geen tijdvakken af voor pallet transporten en is betrouwbaarheid niet 100. Verder heel veel plezier met jullie Enjoyfires Ambiance vuurtafel. Met vr. groet, Peter