designtuinhaarden.nl

4.60 / 5.00

121 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

2 sterren
1 ster

Wat andere klanten zeggen over designtuinhaarden.nl

2 weken geleden
Bij de bevestiging van de bestelling ontving ik toezegging dat de bestelling op de door mij voorgestelde dag binnen zou komen (30 dec). Het bleek echter een dag later. Klein minpuntje.

2 weken geleden
Per mail goede communicatie. Pakket goed en degelijk verpakt ontvangen

Goed&snel

2 weken geleden
Het waren haardblokken.Is keurig afgehandeld.

goeie en snelle Service

We zijn zeer tevreden met de tuinhaard en de spoedige levering.

3 weken geleden
top

Thx

Top geregeld

Levering was snel en prima ingepakt. Het produkt ziet er mooi uit. Deze moeten we nog op gas aansluiten. Op een gebruikersvoorschrift stond dat LPG gas gebruikt moet worden. Op de site BPgas. Wij gaan uit van het laatste. Verder denken wij de service niet nodig te hebben, ervan uitgaande dat het werkt. We verheugen ons.

goed ik heb jullie adres v vrienden gr rien

Alles zoals het moest Top

Top bedrijf top aankoop

Na bestelling duurde het lang voordat we de bestelde goederen kregen. We hebben zelf gebeld (waar blijven de goederen?) Reactie niet op voorraad, backorder. Alles bij elkaar 2,5 weken geduurd. Dat is ronduit slecht. Verder prima

Antwoord van designtuinhaarden.nl
Beste, bij al onze producten staat de levertijd aangegeven, ook als dat wat langer is doordat het niet op voorraad is. We gaan ervan uit dat de klant dit dan ook leest. Het is gelukkig goed gekomen :-)
Levering 100 tevreden

Prima service, snelle levering.

Zeer snelle levering. Het product voldoet volledig aan onze verwachting.

Prima webshop

We konden een bezorgdatum kiezen, uiteindellijk werd het een dag later bezorgd. Maar bij post.nl stond dat het weer een dag later werd bezorgd, toen tegelijk gebeld en uiteindelijk werd het nog dezelfde dag bezorgd. Bij levering bleek het product iets beschadigd te zijn, tegelijk gemeld en op een goede manier opgelost. TOPSERVICE