sarenza.nlBeoordelingen

Jean-Paul MOCHET

Beoordelingen voor sarenza.nl

4.34/5.00

687 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

-Service: ik had de eerste keer een verkeerde schoen gekocht. Heb meteen de volgende dag een bericht gestuurd die onmiddellijk beantwoord werd. Degene was heel behulpzaam. Ik geef de service een 10 -Levering: mijn schoen heb ik best snel ontvangen. Had ik niet verwacht, want ik had dingen bij andere winkels besteld en die waren er nog niet. Dus levering krijgt ook een 10. -Prod: SUPER
Verder lezenAlle positieve beoordelingen weergeven

Goedemorgen, een aantal dagen geleden telefonisch contact gehad met een vraag hoe ik 1 paar schoenen retour kan sturen.....had gelezen dat ik dat etiket moest downloaden en daarna printen....heb geen printer en de mensen aan wie ik het zou kunnen vragen werken thuis ivm corona virus.....zag wel dat jullie adres een antwoordnummer is dan kan ik het toch zonder kosten retour sturen? Ria 06207681
Verder lezenAlle kritische beoordelingen weergeven

Verder lezenAlle positieve beoordelingen weergeven
Verder lezenAlle kritische beoordelingen weergeven

Wat andere klanten zeggen over sarenza.nl

Filter  Sorteren Relevantie
Goederen zijn geleverd bij een ophaalpunt, maar hiervan geen bericht gehad. Schoenen zitten goed maar moet ze wel even inlopen. Moest 1 paar omruilen dat ging probleemloos
Op mijn linkse slof zat een vlek. Geprobeerd om deze met stoom eruit te krijgen maar niet gelukt helaas. Het voelt nu een beetje dat ze al eerder gedragen zijn.
jullie moeten eerlijk zijn en zeggen dat het vanaf 50euro gratis bezorging is en met acties ben je meestal verplicht 100 euro te besteden gewoon belachelijk
Zo dankbaar met mijn gewonnen prijs, dank jullie wel. Mijn dochter heeft mooie schoenen en een top uitgekozen. Snelle bezorging en keurig verpakt, top!
Ben blij met mijn schoenen dus niks aan toe te voegen. Vond het ook netjes dat ik een mailtje kreeg dat de bezorging vertraagd was, dus bedankt!
De kleur en pasvorm van de trui is precies zoals op jullie site vermeld. Superfijn! En snel en ook weer vlgs afspraak geleverd.
Snelle levering van het juiste product. Contact met de klantenservice is niet binnen de levertijd gelukt. Dat is een minpuntje
Snelle leveting, productinformatie is goed. Miskoop is haast niet mogelijk. Retournrren is gratis en ze down niet moeilijk.
Snelle levering en de schoenen zitten perfect en erop lopen is zeer prettig omdat ik de hele dag sta met werken.
Echt top! Duidelijke communicatie, zeer snelle levering en een top product! Helemaal zoals omschreven. Blij mee
Heel snel binnen, had verkeerde maar besteld en werd binnen paar dagen omgeruild. Top!
Het was een snelle service. En het omruilen voor een kleinere maat verliep heel vlot
ik zag nergens het merk memphisto staan terwijl ik dacht dat het dat merk was.
Uitstekend !!! Ik heb het precies ontvangen op de besproken datum
Prima service.Snel geleverd en bij een retour snelle afhandeling.
Razendsnel bezorgd, binnen 24 u. Netjes verpakt. Een feestje!
Snelle levering, laarzen zoals op de foto, dik tevreden!
Niet binnen 24 uur maar wel redelijk vlot geleverd
Veel keuze, mooie producten en snelle levering.
Ik heb het product nog niet ontvangen