Bureaustoeldiscounter.nl- Logo - Beoordelingen

Bureaustoeldiscounter.nl

151 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.344 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 2 okt 2019
Bureaustoeldiscounter.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

14 jul 2023
Heb geprobeerd de bestelling per tell. te doen na zeker 5 min. in de wacht te hebben gestaan kontakt een van de medewerkers ,dat dat niet de bedoeling was, maar wel via de mail. Daar ik in de 80 ben,is dat altans voor mij moeilijk ,dus ik moest er dan een persoon bij halen dus niet leuk voor mij, om iemand te verassen Maar de bestelling daar na liep goed Dus plus en min punten voor jullie Mvg. HW

Bureaustoel is na twee dagen defect, de hendel voor het verstellen van de zitting is binnenin het mechanisme al afgebroken. voel mij bedrogen, en ontevreden Met groeten Erwin

Beoordelingen voor Bureaustoeldiscounter.nl

goede web shop. snel antwoord op vragen via email.

Bureaustoeldiscounter.nl

Snelle service, goed prijs kwaliteit.
Zeer snelle levering .Voldoet prima .
Besteld en volgende dag bezorgd
30 dec 2023
25 dec 2023

Slecht product en geen service

1. De positie van de inslagmoeren in de onderkant van de zitting klopte niet met de gaten van de metalen plaat (een van de gaten was ca. 6 mm uit positie). 2. een andere inslagmoer was nog bedekt met textiel en moest worden vrijgemaakt. 3. de inslagmoer voor de voorkant van de linker armleuning ontbrak (er was een rond stukje metaal in het hout, maar geen schroefdraad. Het was zaterdag, de service desk was gesloten, dus ik heb gekozen niet te wachten tot maandag, na overleg eventueel ontvangen van een correct exemplaar van de zitting, hetgeen voor mij betekent zou hebben het minstens vier dagen zonder stoel te moeten doen. Ik heb dus de problemen verholpen en de stoel gemonteerd. Maandag heb ik de problemen aan de service desk gemeld, maar die zette de houten neus op en reageerde formeel en niet inhoudelijk “ u mag niet knutselen aan onze producten en daarmee vervalt alle garantie en aansprakelijkheid”. Dus behalve een slecht product ook nog eens een slechte (of beter gezegd, geen service. Kortom, voor mij is dit bedrijf niet voor herhaling vatbaar.
Antwoord van Bureaustoeldiscounter.nl
Beste heer Kagie, Bedankt voor uw beoordeling. Wij vinden het vervelend dat u problemen heeft ervaren met de reeds ontvangen bestelling. In de toekomst adviseren wij u om direct een mail te sturen met daarin foto's toegevoegd van het geconstateerde probleem. Vervolgens kunnen wij uitzoeken wat er mis is en u een passende oplossing bieden. Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Bureaustoeldiscounter.nl

Langzaam en niet duidelijk

Item 1,5 week geleden besteld. Zou de volgende dag geleverd worden. Een week niks gehoord (ook geen bevestiging). Zelf gemaild, werd een week later. Inmiddels wordt het levertijd een maand.
Antwoord van Bureaustoeldiscounter.nl
Beste Leen, Bedankt voor de genomen moeite om ons te beoordelen. We zien dat uw product helaas vertraagd was vanuit de leverancier. Wij hebben u echter direct op de hoogte gehouden over de levertijd. We zien dat de bestelling inmiddels is geleverd en wensen u veel plezier toe van uw aankoop! Met vriendelijke groet, Bureaustoeldiscounter.nl
13 jan 2024
Artikel zou op voorraad zijn en kreeg op leverdatum bericht dat artikel 3 weken later komt.
Antwoord van Bureaustoeldiscounter.nl
Beste Eric, Bedankt voor de genomen moeite om ons te beoordelen. We zien dat uw product helaas vertraagd was vanuit de leverancier. Wij hebben u echter direct op de hoogte gehouden over de levertijd. We zien dat de bestelling inmiddels is geleverd en wensen u veel plezier toe van uw aankoop! Met vriendelijke groet, Bureaustoeldiscounter.nl
14 jul 2023
28 apr 2023
verkeerde artikel ontvangen. Contact met leverancier waarna ze weer het verkeerde artikel verzonden hebben.
5 okt 2023
Bestelprocedure en levering perfect en snel. Het enige nadeel van de bureaumatten vind ik de sterke geur van het materiaal - ik heb het nu al een paar dagen in de zon en regen buiten hangen in de hoop dat die geur verdwijnt. Vandaar geen vijf sterren. Maar, zoals gezegd, de afhandeling van de bestelling is prima en super snel.
Snelle levering en een fijne stoel die precies voldoet aan de verwachtingen. Het in elkaar zetten met handleiding was wat onhandig te volgen aangezien niet duidelijk is welke kant van het zitvlak de voor en/of achterkant is.
MS
Marcel S.
Beverwijk
De bureaustoel ziet er stevig uit, zit ook nog goed en was sneller geleverd dan ik verwacht had. communicatie qua levering was niet helemaal duidelijk, was daardoor niet op tijd thuis, maar buren namen hem in ontvangst
17 mei 2023

Razend snel en netjes.

Bureaustoel om 16:30 uur besteld en de volgende morgen zat ik al om 10:00 uur in mijn compleet gemonteerde bureaustoel. Keurig op tijd en netjes bezorgd door de chauffeur.
11 okt 2023
Zeer goede ervaring, behulpzaam en duidelijke uitleg. Komt afspraken goed naar en heeft een snelle levertijd in vergelijking met andere bedrijven in deze branche.
25 sep 2023
Ik ben reuzeblij net mijn aankoop en uitermate tevreden dat ik er eindelijk in geslaagd ben 9m een voor mijzelf geschikte bureaustoel aan te schaffen!
Prima stoel. Weliswaar slecht verpakt met poot doorheen de kartonnen doos. Eenvoudig te monteren en prima upgrade voor een redelijke prijs.