Bureaustoeldiscounter.nl- Logo - Beoordelingen

Bureaustoeldiscounter.nl

151 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.340 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 2 okt 2019
Bureaustoeldiscounter.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

14 jul 2023
Heb geprobeerd de bestelling per tell. te doen na zeker 5 min. in de wacht te hebben gestaan kontakt een van de medewerkers ,dat dat niet de bedoeling was, maar wel via de mail. Daar ik in de 80 ben,is dat altans voor mij moeilijk ,dus ik moest er dan een persoon bij halen dus niet leuk voor mij, om iemand te verassen Maar de bestelling daar na liep goed Dus plus en min punten voor jullie Mvg. HW

1. De positie van de inslagmoeren in de onderkant van de zitting klopte niet met de gaten van de metalen plaat (een van de gaten was ca. 6 mm uit positie). 2. een andere inslagmoer was nog bedekt met textiel en moest worden vrijgemaakt. 3. de inslagmoer voor de voorkant van de linker armleuning ontbrak (er was een rond stukje metaal in het hout, maar geen schroefdraad. Het was zaterdag, de service desk was gesloten, dus ik heb gekozen niet te wachten tot maandag, na overleg eventueel ontvangen van een correct exemplaar van de zitting, hetgeen voor mij betekent zou hebben het minstens vier dagen zonder stoel te moeten doen. Ik heb dus de problemen verholpen en de stoel gemonteerd. Maandag heb ik de problemen aan de service desk gemeld, maar die zette de houten neus op en reageerde formeel en niet inhoudelijk “ u mag niet knutselen aan onze producten en daarmee vervalt alle garantie en aansprakelijkheid”. Dus behalve een slecht product ook nog eens een slechte (of beter gezegd, geen service. Kortom, voor mij is dit bedrijf niet voor herhaling vatbaar.

Beoordelingen voor Bureaustoeldiscounter.nl

Langzaam en niet duidelijk

Item 1,5 week geleden besteld. Zou de volgende dag geleverd worden. Een week niks gehoord (ook geen bevestiging). Zelf gemaild, werd een week later. Inmiddels wordt het levertijd een maand.
Antwoord van Bureaustoeldiscounter.nl
Beste Leen, Bedankt voor de genomen moeite om ons te beoordelen. We zien dat uw product helaas vertraagd was vanuit de leverancier. Wij hebben u echter direct op de hoogte gehouden over de levertijd. We zien dat de bestelling inmiddels is geleverd en wensen u veel plezier toe van uw aankoop! Met vriendelijke groet, Bureaustoeldiscounter.nl
4 apr 2023
De zitting kraakt. De zitting kraakt en dat is erg irritant. De stoel zit wel goed. Erg jammer dus; graag een nieuwe zitting die niet kraakt svp. Groet, R. Zoetendal
11 apr 2023
Beste heer Zoetendal, bedankt voor uw beoordeling. Jammer om te vernemen dat de zitting kraakt, dit is uiteraard niet gewenst. Wilt u ons voorzien van een kort beeldfragment? Het fragment mag u versturen naar onze klantenservice via: klantenservice@ivol.nl. Verneem graag van u. Met vriendelijke groet, Bureaustoeldiscounter.nl
12 apr 2023
wij hebben 2 stoelen besteld. 1 stoel is goed aangekomen en 1 stoel missen wij onderdelen en is een onderdeel stuk.
26 apr 2023
Beste mevrouw Schomakers, bedankt voor uw beoordeling. We zien in het systeem dat de kwestie reeds naar wens is opgelost. Wij wensen u veel plezier van uw aankoop! Met vriendelijke groet,Bureaustoeldiscounter.nl
19 aug 2023