Bureaustoeldiscounter.nl- Logo - Beoordelingen

Bureaustoeldiscounter.nl

152 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.340 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 2 okt 2019
Bureaustoeldiscounter.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

14 jul 2023
Heb geprobeerd de bestelling per tell. te doen na zeker 5 min. in de wacht te hebben gestaan kontakt een van de medewerkers ,dat dat niet de bedoeling was, maar wel via de mail. Daar ik in de 80 ben,is dat altans voor mij moeilijk ,dus ik moest er dan een persoon bij halen dus niet leuk voor mij, om iemand te verassen Maar de bestelling daar na liep goed Dus plus en min punten voor jullie Mvg. HW

1. De positie van de inslagmoeren in de onderkant van de zitting klopte niet met de gaten van de metalen plaat (een van de gaten was ca. 6 mm uit positie). 2. een andere inslagmoer was nog bedekt met textiel en moest worden vrijgemaakt. 3. de inslagmoer voor de voorkant van de linker armleuning ontbrak (er was een rond stukje metaal in het hout, maar geen schroefdraad. Het was zaterdag, de service desk was gesloten, dus ik heb gekozen niet te wachten tot maandag, na overleg eventueel ontvangen van een correct exemplaar van de zitting, hetgeen voor mij betekent zou hebben het minstens vier dagen zonder stoel te moeten doen. Ik heb dus de problemen verholpen en de stoel gemonteerd. Maandag heb ik de problemen aan de service desk gemeld, maar die zette de houten neus op en reageerde formeel en niet inhoudelijk “ u mag niet knutselen aan onze producten en daarmee vervalt alle garantie en aansprakelijkheid”. Dus behalve een slecht product ook nog eens een slechte (of beter gezegd, geen service. Kortom, voor mij is dit bedrijf niet voor herhaling vatbaar.

Beoordelingen voor Bureaustoeldiscounter.nl

Een ander koerier zoeken!

Een ander koerier zoeken die wel fatsoenlijk communiceerd. Van Spreuwel was erg slecht.
28 apr 2023
verkeerde artikel ontvangen. Contact met leverancier waarna ze weer het verkeerde artikel verzonden hebben.
25 aug 2023
Stoel werd niet volgende werkdag geleverd maar pas na 3 werkdagen.
GV
geerhard v.
papendrecht
2 sep 2023
de spullen zijn primma ook snel verstuurd maar het bezorgen niet
19 nov 2023