1. De positie van de inslagmoeren in de onderkant van de zitting klopte niet met de gaten van de metalen plaat (een van de gaten was ca. 6 mm uit positie).
2. een andere inslagmoer was nog bedekt met textiel en moest worden vrijgemaakt.
3. de inslagmoer voor de voorkant van de linker armleuning ontbrak (er was een rond stukje metaal in het hout, maar geen schroefdraad.
Het was zaterdag, de service desk was gesloten, dus ik heb gekozen niet te wachten tot maandag, na overleg eventueel ontvangen van een correct exemplaar van de zitting, hetgeen voor mij betekent zou hebben het minstens vier dagen zonder stoel te moeten doen. Ik heb dus de problemen verholpen en de stoel gemonteerd.
Maandag heb ik de problemen aan de service desk gemeld, maar die zette de houten neus op en reageerde formeel en niet inhoudelijk “ u mag niet knutselen aan onze producten en daarmee vervalt alle garantie en aansprakelijkheid”.
Dus behalve een slecht product ook nog eens een slechte (of beter gezegd, geen service. Kortom, voor mij is dit bedrijf niet voor herhaling vatbaar.
Verder lezen