Bureaustoeldiscounter.nl- Logo - Beoordelingen

Bureaustoeldiscounter.nl

152 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.340 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 2 okt 2019
Bureaustoeldiscounter.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

14 jul 2023
Heb geprobeerd de bestelling per tell. te doen na zeker 5 min. in de wacht te hebben gestaan kontakt een van de medewerkers ,dat dat niet de bedoeling was, maar wel via de mail. Daar ik in de 80 ben,is dat altans voor mij moeilijk ,dus ik moest er dan een persoon bij halen dus niet leuk voor mij, om iemand te verassen Maar de bestelling daar na liep goed Dus plus en min punten voor jullie Mvg. HW

1. De positie van de inslagmoeren in de onderkant van de zitting klopte niet met de gaten van de metalen plaat (een van de gaten was ca. 6 mm uit positie). 2. een andere inslagmoer was nog bedekt met textiel en moest worden vrijgemaakt. 3. de inslagmoer voor de voorkant van de linker armleuning ontbrak (er was een rond stukje metaal in het hout, maar geen schroefdraad. Het was zaterdag, de service desk was gesloten, dus ik heb gekozen niet te wachten tot maandag, na overleg eventueel ontvangen van een correct exemplaar van de zitting, hetgeen voor mij betekent zou hebben het minstens vier dagen zonder stoel te moeten doen. Ik heb dus de problemen verholpen en de stoel gemonteerd. Maandag heb ik de problemen aan de service desk gemeld, maar die zette de houten neus op en reageerde formeel en niet inhoudelijk “ u mag niet knutselen aan onze producten en daarmee vervalt alle garantie en aansprakelijkheid”. Dus behalve een slecht product ook nog eens een slechte (of beter gezegd, geen service. Kortom, voor mij is dit bedrijf niet voor herhaling vatbaar.

Beoordelingen voor Bureaustoeldiscounter.nl

Bureaustoel is na twee dagen defect, de hendel voor het verstellen van de zitting is binnenin het mechanisme al afgebroken. voel mij bedrogen, en ontevreden Met groeten Erwin
Antwoord van Bureaustoeldiscounter.nl
Beste Erwin, Vervelend om te vernemen dat u niet tevreden bent over de kwaliteit van het product. Wij zien dat u inmiddels contact heeft opgenomen met de klantenservice en dat de kwestie naar wens is opgelost. Indien u verdere vragen heeft, neem dan contact op met onze klantenservice, zij staan u graag te woord! Met vriendelijke groet, Bureaustoeldiscounter.nl
Product leveren.. Tot nu toe is mijn stoel nog niet geleverd (2 weken verder)
Antwoord van Bureaustoeldiscounter.nl
Beste Mike, Vervelend om te vernemen dat het niet helemaal goed was gegaan met het transport. We zien dat u inmiddels contact heeft gehad met onze klantenservice en dat u naar wens bent geholpen. De nalevering heeft u in goede orde ontvangen. Wij wensen u dan ook veel plezier van uw aankoop! Met vriendelijke groet, Bureaustoeldiscounter.nl

Een ander koerier zoeken!

Een ander koerier zoeken die wel fatsoenlijk communiceerd. Van Spreuwel was erg slecht.
Klantenservice zeer onfatsoenlijk en gooit de haak erop.
Antwoord van Bureaustoeldiscounter.nl
Beste heer, jammer om te vernemen dat u ons beoordeeld met 1-ster. Wij hebben de kwestie intern nagekeken. Helaas was er betwisting via de telefoon waardoor de klantenservice aangaf, dat zij het gesprek beëindigen wanneer er niet op een gemoedelijke manier gecommuniceerd zal worden. Dit verzoek werd helaas niet door u opgevolgd waardoor de klantenservice op een beleefde manier het gesprek heeft beëindigd. Indien u verdere vragen heeft, vernemen wij dit graag, wij staan u graag te woord! Met vriendelijke groet, Bureaustoeldiscounter.nl

Slecht product en geen service

Antwoord van Bureaustoeldiscounter.nl
Beste heer Kagie, Bedankt voor uw beoordeling. Wij vinden het vervelend dat u problemen heeft ervaren met de reeds ontvangen bestelling. In de toekomst adviseren wij u om direct een mail te sturen met daarin foto's toegevoegd van het geconstateerde probleem. Vervolgens kunnen wij uitzoeken wat er mis is en u een passende oplossing bieden. Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Bureaustoeldiscounter.nl

Langzaam en niet duidelijk

Item 1,5 week geleden besteld. Zou de volgende dag geleverd worden. Een week niks gehoord (ook geen bevestiging). Zelf gemaild, werd een week later. Inmiddels wordt het levertijd een maand.
Antwoord van Bureaustoeldiscounter.nl
Beste Leen, Bedankt voor de genomen moeite om ons te beoordelen. We zien dat uw product helaas vertraagd was vanuit de leverancier. Wij hebben u echter direct op de hoogte gehouden over de levertijd. We zien dat de bestelling inmiddels is geleverd en wensen u veel plezier toe van uw aankoop! Met vriendelijke groet, Bureaustoeldiscounter.nl
13 jan 2024
Artikel zou op voorraad zijn en kreeg op leverdatum bericht dat artikel 3 weken later komt.
Antwoord van Bureaustoeldiscounter.nl
Beste Eric, Bedankt voor de genomen moeite om ons te beoordelen. We zien dat uw product helaas vertraagd was vanuit de leverancier. Wij hebben u echter direct op de hoogte gehouden over de levertijd. We zien dat de bestelling inmiddels is geleverd en wensen u veel plezier toe van uw aankoop! Met vriendelijke groet, Bureaustoeldiscounter.nl
Slechte klantenservice
28 apr 2023
verkeerde artikel ontvangen. Contact met leverancier waarna ze weer het verkeerde artikel verzonden hebben.
25 aug 2023
Stoel werd niet volgende werkdag geleverd maar pas na 3 werkdagen.
GV
geerhard v.
papendrecht
2 sep 2023
de spullen zijn primma ook snel verstuurd maar het bezorgen niet
19 nov 2023
25 okt 2023

Reageren niet en klant is schuldig

Bureaustoel werd niet op tijd geleverd. Bezorging via koerier an sich was goed en duidelijk. Na controle blijken de maten van het zitvlak niet te kloppen. Bureaustoeldiscounter bleef van mening dat het wel klopte. Zij meten het zitvlak als 'binnenmaat' tussen de armleuningen. Maar van een gamestoel is het zitvlak vaak door de bolling aan de zijkanten smaller, ook in de rug. In dit geval 38cm ipv de aangegeven 55cm. Ik moest de stoel maar uit elkaar halen en in een doos (welke?) verzenden. Alle schade was voor mijn rekening. Hier niet mee akkoord gegaan. Daarna gaven ze aan dat ze er nog eens naar hadden gekeken en de stoel zou worden opgehaald. De website is ook aangepast. De webshop negeert nu volledig alle communicatie en is niet bereikbaar.
25 okt 2023

Voor zover als ik het begrepen heb is hier een bende bedriegers aan het werk.

Zij hebben mij langs alle kanten bedrogen en hebben maar een gedeelte van de bestelling geleverd, en de rest kreeg ik niet vast, wat ik ook probeerde. Ik kan het niet hebben dat ze hun klanten systematisch bedriegen en zal dus verdere stappen ondernemen. Ik had een vergaderstoel besteld en geleverd gekregen, maar het zitvlak ontbrak en ik krijg het op geen enkele manier vast. Nu moet ik de rest van die stoel naar het stort voeren en met mijn geld maken zij grote sier. Dat steekt. Ik wist niet dat er zulke slechte mensen bestonden.
9 apr 2023
slechte handleiding. Onderstel kan op twee manieren bevestigd worden. Stand 1, je zakt teveel naar voren, stand 2 je zakt teveel naar achteren. De lock voor vering zitting werkt niet. Geprobeerd het frame op de zitting om te draaien voor betere zitting stand. Bleek tevens het kunstleer op spanning te houden. Was na losdraaien niet meer te monteren. Stoel ligt inmiddels op de vuilstort.
11 apr 2023
Beste heer Elferink, Vervelend om te vernemen dat het niet helemaal duidelijk voor u was hoe u de bureaustoel dient te monteren. U kunt onze klantenservice van maandag tot en met vrijdag bereiken van 08:30-17:00 uur, zowel telefonisch als per mail. Jammer dat u van deze service geen gebruik heeft gemaakt. Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Bureaustoeldiscounter.nl
12 okt 2023

Goed product. Slechte communicatie bij uitlevering en retourneren

Goed product. Goed personeel. Geen toonzaal. Vreselijk slechte communicatie over missende stoelvoetjes bij stoel 1. - advies 1. Stuur totale order ongeopend terug - advies 2. Dien een de aanvraag met foto's etc in om het product te mogen retourneren Na een paar werkdagen wachten hebben we zelf pootjes gekocht. Uiteindelijk bleken alle missende pootjes bij stoel 4 te zijn bijverpakt.
30 jul 2023
Toegezegde levertermijn niet gehaald. Pas na drie keer reclameren een reactie ontvangen. Maar geen directe actie ervaren. Het beloofde product is nog steeds niet geleverd. Beloof dus geen dingen die je niet waar kunt maken! Gaat het fout, corrigeer dan onmiddellijk! Excuses zijn aardig, corrigerende actie is veel beter. Als directe actie uitblijft, zoek ik elders naar dit product.
29 jul 2023

Pakketje zoek, leverancier antwoord niet

Pakketje zou geleverd moeten zijn volgens track & trace. Dat is echter niet het geval en ook niet bij de buren. Tot 2 keer per email contact opgenomen met leverancier. Na bijna een week nog geen reactie ondanks dat ze zeggen binnen 24 uur te antwoorden...
4 apr 2023
De zitting kraakt. De zitting kraakt en dat is erg irritant. De stoel zit wel goed. Erg jammer dus; graag een nieuwe zitting die niet kraakt svp. Groet, R. Zoetendal
11 apr 2023
Beste heer Zoetendal, bedankt voor uw beoordeling. Jammer om te vernemen dat de zitting kraakt, dit is uiteraard niet gewenst. Wilt u ons voorzien van een kort beeldfragment? Het fragment mag u versturen naar onze klantenservice via: klantenservice@ivol.nl. Verneem graag van u. Met vriendelijke groet, Bureaustoeldiscounter.nl