vegaoo.nl- Logo - Beoordelingen

vegaoo.nl

211 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden6.443 beoordelingen in totaal

Ik had slecht voorgevoel na wat negatieve reviews over retour afhandeling ,maar prijskwaliteitsverhouding , levering en pasvorm was precies wat ik had gehoopt,perfect!!Dus heb mijn piratenpak niet hoeven te retourneren en mooi op tijd geleverd voor themafeestje.Binnen enkele dagen thuis geleverd.!!!!Top

12 nov 2023
Ik heb een artikel besteld wat volgens jullie website niet retour gestuurd kan worden, aangezien het als ondergoed wordt beschouwd. Het betreft een maillot, waarvan de verpakking nog ongeopend is. Ik vind het dan ook zeer spijtig dat ik dit altikel niet kan retourneren. Ik heb het toch retour gestuurd en hoop dat het als zodanig verwerkt kan worden

Beoordelingen voor vegaoo.nl

Kwaliteit van het pak laat te wensen over. Onder de arm zat een groot gat... stof te kort afgeknipt en de centuur die aan het pak zat bevestigd is verkeerd op het pak bevestigd zodat de sluiting aan de zijkant valt ipv voorkant. Al met als dus geen goede aankoop wat heel jammer is zo paar dagen voor carnaval
Antwoord van vegaoo.nl
Geachte klant, het spijt ons zeer dat u niet tevreden bent over de kwaliteit. Wij willen u eraan herinneren dat u altijd contact met ons kunt opnemen via klantenservice@vegaoo.nl zodat wij de beste oplossing voor uw zaak kunnen vinden. Met vriendelijke groet, Vegaoo.nl
Pakket werd veel te laat geleverd waardoor het niet meer op tijd was voor de carnavalsstoet van mijn zoontje. Nu moet ik het pakket ik op eigen kosten retourneren. Geldverspilling! Ohja contact gehad met de klantendienst maar er wordt geen tegemoetkoming gedaan! Eerste keer en laatste keer voor mij!
Antwoord van vegaoo.nl
Geachte klant, het spijt ons zeer van de vertraging in de levering. Wij willen u eraan herinneren dat u altijd contact met ons kunt opnemen via klantenservice@vegaoo.nl zodat wij de beste oplossing voor uw zaak kunnen vinden. Met vriendelijke groet, Vegaoo.nl

Waardeloze leverling

Besteld op maandag 5 februari, ontvangen op 15 februari! Carnaval is voorbij, ik ben hier niets mee. Ook geen communicatie over waar het pakje gebleven is. Het kostuum zelf de vleugels vallen naar achter waardoor het vaak loskomt.
Antwoord van vegaoo.nl
Geachte klant, het spijt ons zeer van de vertraagde levering en dat u niet tevreden bent over de kwaliteit. Wij willen u eraan herinneren dat u altijd contact met ons kunt opnemen via klantenservice@vegaoo.nl zodat wij de beste oplossing voor uw zaak kunnen vinden. Met vriendelijke groet, Vegaoo.nl
NR
Nathalie R.
Westende
Pakje was veel te groot voor 0 tot 6 maanden wil je het retourneren kost dit 21€ ondertussen dat het pakje maar 22€ kost niet tevreden
Antwoord van vegaoo.nl
Geachte klant, het spijt ons zeer dat u niet tevreden bent over het retourbeleid. Wij willen u eraan herinneren dat u altijd contact met ons kunt opnemen via klantenservice@vegaoo.nl zodat wij de beste oplossing voor uw zaak kunnen vinden. Met vriendelijke groet, Vegaoo.nl
18 feb 2024

Totale onzin wat jullie doen…

Als jullie zeggen bijvoorbeeld zaterdag in huis moeten jullie dat ook na leveren weet nu wel dat ik niks meer bij jullie ga bestellen
Antwoord van vegaoo.nl
Levering doen zoals voorzien had hier een heel verdrietig kind door te late levering
Antwoord van vegaoo.nl
Slechte kwaliteit en op eigen kosten retourneren. Was wel een tegenvaller.
Antwoord van vegaoo.nl
Geachte klant, het spijt ons zeer dat u niet tevreden bent over de kwaliteit en over het retourbeleid. Wij willen u eraan herinneren dat u altijd contact met ons kunt opnemen via klantenservice@vegaoo.nl zodat wij de beste oplossing voor uw zaak kunnen vinden. Met vriendelijke groet, Vegaoo.nl
18 feb 2024
levering te laat, hebben al mail gestuurd maar geen reactie op gekregen

Heel tevreden

20 jan 2024
snelle levering. goed verpakt.producten zoals de afbeeldingen van de website. goede service.
21 jan 2024

Bewertung

Sehr gute Ware, schnelle Lieferung, sehr zu empfehlen
Alles prima
18 jan 2024
Bestelling geplaatst 11/12 en tot op heden deze nog steeds niet ontvangen . Op mails krijg ik hiervan geen antwoord . Dit was een kerstcadeau dus helaas heeft mijn zoontje deze nog steeds niet gekregen . Teleurstellend dat er ook niet op mijn vraag wordt geantwoord . Ik hoop mijn bestelling nog te mogen ontvangen.
Antwoord van vegaoo.nl
Geachte klant, het spijt ons zeer dat u het pakket niet tijdig heeft ontvangen. Wij willen u eraan herinneren dat u altijd contact met ons kunt opnemen via klantenservice@vegaoo.nl zodat wij de beste oplossing voor uw zaak kunnen vinden. Met vriendelijke groet, Vegaoo.nl
13 jan 2024

Slechte klantenservice en niet bereikbaar

Ik had een bestelling geplaatst en veel betaald voor express levering. Deze is niet op tijd binnen gekomen. Ik heb contact opgenomen met de klantenservice maar helaas nooit meer iets van ze gehoord.
12 nov 2023

Artikel kan niet geretourneerd worden

24 okt 2023

Kwaliteit kon beter

Het kostuum is op zich heel leuk, maar geen goede kwaliteit. Bij de vleugeltjes scheurde bij het eerste aandoen al een bandje.
24 okt 2023
23 dec 2023
4 nov 2023
Ik heb vier producten besteld 1 product was een diadeem met een mes die een volwassen man droeg. Echter het is de maat voor een jong kind van 4 jaar oud. Dus niet te gebruiken voor een volwassene. Een eerdere bestelling die kosteloos geretourneerd zou worden twee weken geleden is nog niet terugbetaald.
4 nov 2023
Geachte klant, het spijt ons zeer dat u niet tevreden bent. Wij willen u eraan herinneren dat u altijd contact met ons kunt opnemen via klantenservice@vegaoo.nl zodat wij de beste oplossing voor uw zaak kunnen vinden. Met vriendelijke groet, Vegaoo.nl
10 jun 2023

Kwaliteit

Ik kreeg online geen € 5 korting, ook al gaf ik mijn e-mail adres op, er werd aangegeven dat ik reeds ingeschreven was. Levertijd en stipte levering, goed verpakt. Kleed oogt goedkoop, pruik is niet zoals op de foto, en de boa verliest al zijn pluimen (zie foto), nog voor ik hem aan heb gehad
13 jun 2023