vegaoo.nl- Logo - Beoordelingen

vegaoo.nlReviews

Beoordelingen voor vegaoo.nl

452 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

22 sep. 2022
Er ging iets mis met PostNL maar dat is snel en klantvriendelijk opgelost. Misschien een tip: Zorg dat de volledige gegevens van de ontvanger staan vermeld op het pakje dat bij een PostNL punt wordt bezorgd. Dat was in mijn geval niet gebeurd waardoor het pakje geweigerd werd omdat men bang voor fraude is.

28 feb. 2022
Ik heb twee bestellingen gedaan bij Vegaoo. De eerste direct bij de website van Vegaoo zelf en de andere als partner bij Bol.com. Bij de eerste bestelling op de website van Vegaoo zelf werden de pakken in een vrij vlot tempo bezorgd. Op zich niks mis mee. Het ging echter mis bij de factuur die ik moest betalen. Om een lang verhaal kort te maken, kwam het er op neer dat ik 14,- te veel heb moeten betalen. Hiervoor heb ik contact gezocht met Vegaoo. Telefonisch slecht bereikbaar dus heb ik gemaild. Ze streven naar een antwoord binnen 24u. We zijn inmiddels 5 dagen verder (120u) en nog steeds geen bericht! De tweede bestelling ging via Bol.com. Ik had 6x de maat M besteld, maar ik kreeg 6x de maat S. Ook hiervoor contact gezocht, maar ik kreeg verder weinig tot geen hulp. Niet eens een mailtje met "excuses". Ik moest maar nieuwe pakken bestellen en daar ook weer bezorgkosten over betalen. Geen hulp, geen service en slechte bereikbaarheid!

Beoordelingen voor vegaoo.nl

1 jan. 2023
Vlak voor kerst nog een kerstmuts besteld, zou zaterdag geleverd worden en had niet verwacht dat dit nog zou lukken door de drukte rond de feestdagen. Muts kwam toch precies op de aangegeven dag aan! Top gedaan!
15 dec. 2022
De decoratie was mooi. Wij hadden plastieken tafellakens besteld 12st. Twee ervan werden gescheurd uit de verpakking gehaald. Gelukkig werden er voldoende besteld.
23 dec. 2022
Snelle levering en een echt helpend voor ontspanning van de spieren. Val er zelf op in diepe slaap.
22 dec. 2022
snelle levering jammer dat daar extra voor betaald moet worden, product was zoals omschreven.
1 jan. 2023
Snelle levering ondanks drukte feestdagen en goede schriftelijke communicatie
11 dec. 2022
I ordered 20 jars and three of them were completely broken and two cracked.
23 dec. 2022
Het product ziet er zeer mooi uit, snelle levering, ben er super blij mee
5 jan. 2023
vlotte communicatie omtrent bestelling en levering
12 dec. 2022

carnavalskleding was er in de maat XXL
28 dec. 2022
Snel geleverd en juiste product
Snel en betrouwbaar

Alles was goed
7 jan. 2023
Antwoord van vegaoo.nl
6 jan. 2023
Geachte klant, het spijt ons zeer dat u niet tevreden bent. Wij willen u eraan herinneren dat u altijd contact met ons kunt opnemen via klantenservice@vegaoo.nl zodat wij de beste oplossing voor uw zaak kunnen vinden. Met vriendelijke groet, Vegaoo.nl