vegaoo.nl- Logo - Beoordelingen

vegaoo.nl

211 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden6.443 beoordelingen in totaal

Ik had slecht voorgevoel na wat negatieve reviews over retour afhandeling ,maar prijskwaliteitsverhouding , levering en pasvorm was precies wat ik had gehoopt,perfect!!Dus heb mijn piratenpak niet hoeven te retourneren en mooi op tijd geleverd voor themafeestje.Binnen enkele dagen thuis geleverd.!!!!Top

12 nov 2023
Ik heb een artikel besteld wat volgens jullie website niet retour gestuurd kan worden, aangezien het als ondergoed wordt beschouwd. Het betreft een maillot, waarvan de verpakking nog ongeopend is. Ik vind het dan ook zeer spijtig dat ik dit altikel niet kan retourneren. Ik heb het toch retour gestuurd en hoop dat het als zodanig verwerkt kan worden

Beoordelingen voor vegaoo.nl

10 jun 2023

Kwaliteit

Ik kreeg online geen € 5 korting, ook al gaf ik mijn e-mail adres op, er werd aangegeven dat ik reeds ingeschreven was. Levertijd en stipte levering, goed verpakt. Kleed oogt goedkoop, pruik is niet zoals op de foto, en de boa verliest al zijn pluimen (zie foto), nog voor ik hem aan heb gehad
13 jun 2023
Geachte klant, het spijt ons zeer dat u niet tevreden bent over de kwaliteit. Wij willen u eraan herinneren dat u altijd contact met ons kunt opnemen via klantenservice@vegaoo.nl zodat wij de beste oplossing voor uw zaak kunnen vinden. Met vriendelijke groet, Vegaoo.nl
CA
Christel A.
Aartselaar
14 sep 2023

Cowgirl en cowboy kostuum

Ik bestelde matching cowboy kostuums : het herenpak (L) past perfect en ziet er ook goed uit. Het damespak bleek niet in maten te bestaan, enkel 'one size', ziet er eveneens goed uit, maar het vestje is veeeel te klein, de rok en riem zitten prima. Echt zonde
5 nov 2023
Verkeerde maat in de verpakking dus teruggestuurd. Wel zelf verzendkosten moeten betalen en daar ben ik het niet mee eens. Probeer je te bellen spreken ze alleen Engels. Voor mij de eerste en de laatste keer. Aankoopbedrag nog steeds niet terug.
7 nov 2023
Geachte klant, het spijt ons zeer dat u niet tevreden bent over het retourbeleid. Wij willen u eraan herinneren dat u altijd contact met ons kunt opnemen via klantenservice@vegaoo.nl zodat wij de beste oplossing voor uw zaak kunnen vinden. Met vriendelijke groet, Vegaoo.nl
7 okt 2023

Onthoofde bruid maat L.

Omdat ik 1.80 m ben was ik bang dat de jurk veel te kort zou zijn maar dat valt mee. Hij komt tot halverwege de kuit en de enkel dus dat gaat prima. Verder voldoet de jurk prima aan de getoonde afbeelding, ik verheug me al op Halloween!
7 okt 2023

Snelle bestelling iets mindere levering

Snelle bestelling, snelle levering alleen ging het mis met het leveren omdat de gegevens op de sticker verkeerd genoteerd waren. Mijn eigen gegevens stonden er niet op maar alleen de gegevens van de post nl lokatie
29 okt 2023

Bezorg Punt.

Beste, Het is een goed bedrijf. Alleen de bezorging ging naar een afhaalpunt. Dat ging niet goed. Misschien had het vooraf een zelf uitzoek bezorg punt kunnen zijn voor ons. Rest alles wel goed. Prima spulletjes.
Antwoord van vegaoo.nl
Geachte klant, het spijt ons zeer dat de bezorging via het afhaalpunt niet goed is verlopen. Wij willen u eraan herinneren dat u altijd contact met ons kunt opnemen via klantenservice@vegaoo.nl zodat wij de beste oplossing voor uw zaak kunnen vinden. Met vriendelijke groet, Vegaoo.nl
9 jun 2023
Materiaal van de boa was niet vermeld. Ipv kunst bleek hij te bestaan uit echte veren. Als ik dat had geweten had ik hem niet besteld Pakket kwam dag later dan gezegd
13 jun 2023
2 sep 2023
Het retourneren kost enorm veel waardoor je nog veel geld kwijt bent. Je kunt dan beter gewoon in Nederland iets kopen ben je uiteindelijk goedkoper uit.
13 sep 2023

Snelle levering en goed pak

Snelle levering! Pak komt overeen met de foto met taillering aan de achterkant. Bijgeleverde bril. Pak goede maat en prima kwaliteit voor de prijs.
5 okt 2023

Halloween

De website werkte niet naar behoren maar snelle reactie van de kl ntendienst. Levering en producten zijn top zoals gewoonlijk 👍🏻
21 sep 2023
Snelle en juiste levering. Nadeel, bij 1 bestelling van meer dezelfde producten kun je geen verschillende maten bestellen
27 jul 2023
Ruime keuze op de site, vlotte levering. Zoontje heeft het verkleedpak nog niet uitgehad sinds hij het gekregen heeft :)
19 nov 2023

Goede service!

Het artikel is zoals beschreven op de site. De levering was perfect op tijd zoals werd aangegeven. Dus zeer tevreden!
29 okt 2023

Baby Yoda verkleedpak

Super snelle levering en het baby yoda verkleedpak was top. Enige minpunt dat het opblaaszwaard lek binnenkwam.
18 nov 2023

Goede prijs kwaliteit verhouding

Ik had een prijs gewonnen voor beste Halloween outfit en heb daar helemaal niet veel voor uit hoeven geven.
5 okt 2023
Snelle levering,alleen jammer dat op de foto dan laarzen staan afgebeeld,die je dus niet kunt bestellen
24 dec 2023
RD
roger d.
papegem-lede
21 okt 2023

Aanrader

Groot assortiment in verschillende onderwerpen. Vlotte levering van de producten in goede staat.
24 nov 2023
Levering was heel snel. Het product is oké. De stof is prima alleen is het vrij slecht genaaid
5 nov 2023
Het was snel binnen ziet er super leuk uit zie het naar uit om het op het feestje aan te doen