vegaoo.nl- Logo - Beoordelingen

vegaoo.nlReviews

Beoordelingen voor vegaoo.nl

452 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

22 sep. 2022
Er ging iets mis met PostNL maar dat is snel en klantvriendelijk opgelost. Misschien een tip: Zorg dat de volledige gegevens van de ontvanger staan vermeld op het pakje dat bij een PostNL punt wordt bezorgd. Dat was in mijn geval niet gebeurd waardoor het pakje geweigerd werd omdat men bang voor fraude is.

28 feb. 2022
Ik heb twee bestellingen gedaan bij Vegaoo. De eerste direct bij de website van Vegaoo zelf en de andere als partner bij Bol.com. Bij de eerste bestelling op de website van Vegaoo zelf werden de pakken in een vrij vlot tempo bezorgd. Op zich niks mis mee. Het ging echter mis bij de factuur die ik moest betalen. Om een lang verhaal kort te maken, kwam het er op neer dat ik 14,- te veel heb moeten betalen. Hiervoor heb ik contact gezocht met Vegaoo. Telefonisch slecht bereikbaar dus heb ik gemaild. Ze streven naar een antwoord binnen 24u. We zijn inmiddels 5 dagen verder (120u) en nog steeds geen bericht! De tweede bestelling ging via Bol.com. Ik had 6x de maat M besteld, maar ik kreeg 6x de maat S. Ook hiervoor contact gezocht, maar ik kreeg verder weinig tot geen hulp. Niet eens een mailtje met "excuses". Ik moest maar nieuwe pakken bestellen en daar ook weer bezorgkosten over betalen. Geen hulp, geen service en slechte bereikbaarheid!

Beoordelingen voor vegaoo.nl

15 dec. 2022
9 dec. 2022
9 dec. 2022
18 dec. 2022
Heb een bestelling geplaatst die is geweigerd bij het afhaalpunt en retourafzender gegaan heb al wat emails naar jullie gestuurd maar geen antwoord? Heb het nu opnieuw besteld maar wil mijn geld retour van de eerste bestelling
20 dec. 2022
Geachte klant, het spijt ons zeer dat u niet geheel tevreden bent. Wij willen u eraan herinneren dat u altijd contact met ons kunt opnemen via klantenservice@vegaoo.nl zodat wij de beste oplossing voor uw zaak kunnen vinden. Met vriendelijke groet, Vegaoo.nl
19 dec. 2022
Jammer dat je 2x verzendkosten moet betalen. 1x al bij bestelling en als je wat terug wilt sturen omdat product niet goed is, nog een keer, alleen zijn deze kosten meer
20 dec. 2022
10 dec. 2022
The custom is ok, but I they did not meet the delivery date.
12 dec. 2022
Geachte klant, het spijt ons zeer dat het pakket niet tijdig is geleverd. Wij willen u eraan herinneren dat u altijd contact met ons kunt opnemen via klantenservice@vegaoo.nl zodat wij de beste oplossing voor uw zaak kunnen vinden. Met vriendelijke groet, Vegaoo.nl
11 dec. 2022
Kwalitatief heel slecht materiaak
12 dec. 2022
Geachte klant, het spijt ons zeer dat u niet tevreden bent over de kwaliteit. Wij willen u eraan herinneren dat u altijd contact met ons kunt opnemen via klantenservice@vegaoo.nl zodat wij de beste oplossing voor uw zaak kunnen vinden. Met vriendelijke groet, Vegaoo.nl
11 dec. 2022
Het pakketje is nooit aangekomen
12 dec. 2022
Geachte klant, het spijt ons zeer dat het pakket niet is geleverd. Wij willen u eraan herinneren dat u altijd contact met ons kunt opnemen via klantenservice@vegaoo.nl zodat wij de beste oplossing voor uw zaak kunnen vinden. Met vriendelijke groet, Vegaoo.nl
29 dec. 2022
29 dec. 2022
Geachte klant, het spijt ons zeer dat u niet tevreden bent. Wij willen u eraan herinneren dat u altijd contact met ons kunt opnemen via klantenservice@vegaoo.nl zodat wij de beste oplossing voor uw zaak kunnen vinden. Met vriendelijke groet, Vegaoo.nl
17 nov. 2022
We hebben 2 broeken maat L besteld. Bij maat L stond dat het gelijk stond aan maat 32. Dat is niet zo. Broeken zijn in waist size eerder mt 34 of 36. Even goed blij ermee voor feestje, maar moeten wel iets overheen dragen
17 nov. 2022
26 nov. 2022
Ik had een flower power pak besteld wat erg leuk is. Het pak was op de afgesproken tijd binnen en alles is zeer goed bezorgt. Betrouwbaar bedrijf dus en een leuk product. Maat was ook prima.
10 nov. 2022

van Jet A.
Doet wat het beloofd; product overeenstemmend hetgeen op site wordt beschreven en staat afgebeeld. Prima levertijd ook!
24 nov. 2022
Na annulering bestelling snel m’n geld weer retour. Nieuwe bestelling netjes ontvangen. Tevreden over het bedrijf.
3 dec. 2022
Kwaliteit is zozo. Maar de prijs is ook echt laag, dus dat valt te verwachten. Leuk voor eenmalig gebruik
5 dec. 2022
28 nov. 2022
Geleverd in de aangegeven tijd. Goed verpakt.duidelijke communicatie. Mooi artikel stevig en stabiel
21 nov. 2022
duurde iets langer als gedacht maar een leuk pak voor een goede prijs !!