vegaoo.nl- Logo - Beoordelingen

vegaoo.nl

209 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden6.441 beoordelingen in totaal

Ik had slecht voorgevoel na wat negatieve reviews over retour afhandeling ,maar prijskwaliteitsverhouding , levering en pasvorm was precies wat ik had gehoopt,perfect!!Dus heb mijn piratenpak niet hoeven te retourneren en mooi op tijd geleverd voor themafeestje.Binnen enkele dagen thuis geleverd.!!!!Top

12 nov 2023
Ik heb een artikel besteld wat volgens jullie website niet retour gestuurd kan worden, aangezien het als ondergoed wordt beschouwd. Het betreft een maillot, waarvan de verpakking nog ongeopend is. Ik vind het dan ook zeer spijtig dat ik dit altikel niet kan retourneren. Ik heb het toch retour gestuurd en hoop dat het als zodanig verwerkt kan worden

Beoordelingen voor vegaoo.nl

NR
Nathalie R.
Westende
Pakje was veel te groot voor 0 tot 6 maanden wil je het retourneren kost dit 21€ ondertussen dat het pakje maar 22€ kost niet tevreden
Antwoord van vegaoo.nl
Geachte klant, het spijt ons zeer dat u niet tevreden bent over het retourbeleid. Wij willen u eraan herinneren dat u altijd contact met ons kunt opnemen via klantenservice@vegaoo.nl zodat wij de beste oplossing voor uw zaak kunnen vinden. Met vriendelijke groet, Vegaoo.nl
Alles snel en goed
11 feb 2024
Snelle levering.kwalitatief goed produkt.
11 feb 2024

Aan de prijs en matige klantenservice.

Piraten carnavalspak en papegaaienzonnebril bij Vegaoo besteld. De prijs-kwaliteitverhouding van het piratenpak is ongunstig. De materialen waarvan het pak is gemaakt ogen goedkoop terwijl het pak vrij prijzig is. Het pak valt klein, de broek zit krap en de pijpen zijn te kort. De papegaaienzonnebril heeft een prima prijs-kwaliteitverhouding. Ook die is aan de krappe kant voor een volwassen man. De bezorging van het pakket via PostNL verloopt verre van ideaal. Pakket heeft eerst vertraging en vervolgens raakt het zoek. De klantenservice medewerker van PostNL zegt me dat ik daarover contact op dien te nemen met de afzender Vegaoo en dat die vervolgens contact op dienen te nemen met PostNL. Op de mail die ík daarover aan Vegaoo heb gestuurd heb ik nooit een antwoord ontvangen. Uiteindelijk is het pakket teruggevonden en kon ik het alsnog ophalen. In hoeverre dat aan Vegaoo te danken is, blijft een raadsel. In de mail die ik van Vegaoo ontving om deze beoordeling te schrijven, verzoekt Vegaoo me om bij klachten contact met hen op te nemen. Deste vreemder dat er op mijn mail aan hen over het zoekgeraakte pakket nooit een reactie is gekomen.
Antwoord van vegaoo.nl
Geachte klant, het spijt ons zeer dat u niet tevreden bent over de kwaliteit en de bereikbaarheid. Wij willen u eraan herinneren dat u altijd contact met ons kunt opnemen via klantenservice@vegaoo.nl zodat wij de beste oplossing voor uw zaak kunnen vinden. Met vriendelijke groet, Vegaoo.nl
De service waarvoor mijn dank.
Kwaliteit van het pak laat te wensen over. Onder de arm zat een groot gat... stof te kort afgeknipt en de centuur die aan het pak zat bevestigd is verkeerd op het pak bevestigd zodat de sluiting aan de zijkant valt ipv voorkant. Al met als dus geen goede aankoop wat heel jammer is zo paar dagen voor carnaval
Antwoord van vegaoo.nl
Geachte klant, het spijt ons zeer dat u niet tevreden bent over de kwaliteit. Wij willen u eraan herinneren dat u altijd contact met ons kunt opnemen via klantenservice@vegaoo.nl zodat wij de beste oplossing voor uw zaak kunnen vinden. Met vriendelijke groet, Vegaoo.nl

Snelle correcte levering

Snelle correcte, goed verpakte levering! Alleen kwaliteit van de stof en de afmetingen zijn niet op maat. De maat L is echte overdreven groot, broek moeten laten aanpassen en jas ging net. Gelukkig maakt het met carnaval niet zoveel uit 😄
Antwoord van vegaoo.nl
Bevestiging sturen na de bestelling, deze hadden wij namelijk niet ontvangen.
MV
Moniek V.
Werkhoven
Goede snelle service.mooi carnavalspak!!
Snelle service En mooi piraten pak. Goede kwaliteit
Slechte kwaliteit en op eigen kosten retourneren. Was wel een tegenvaller.
Antwoord van vegaoo.nl
Geachte klant, het spijt ons zeer dat u niet tevreden bent over de kwaliteit en over het retourbeleid. Wij willen u eraan herinneren dat u altijd contact met ons kunt opnemen via klantenservice@vegaoo.nl zodat wij de beste oplossing voor uw zaak kunnen vinden. Met vriendelijke groet, Vegaoo.nl
Alles goed te vinden
Niet duur, product was zoals beschreven! Ik werd goed geïnformeerd via de mail dat het verzonden was.. zeer tevreden . Ik zal voor nu geen verbeter punten weten.
4 feb 2024
Goede opvolging van bestelde artikelen.
Vlug nerjes en heke mooie kleding Nu hopen dat ik me retourzendig ook vlug terug kreeg
28 jan 2024
Na reactie gelezen te hebben een beetje vraagtekens. Maar prima gegaan en snel geleverd. Shapo.