vegaoo.nl- Logo - Beoordelingen

vegaoo.nl

209 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden6.441 beoordelingen in totaal

Ik had slecht voorgevoel na wat negatieve reviews over retour afhandeling ,maar prijskwaliteitsverhouding , levering en pasvorm was precies wat ik had gehoopt,perfect!!Dus heb mijn piratenpak niet hoeven te retourneren en mooi op tijd geleverd voor themafeestje.Binnen enkele dagen thuis geleverd.!!!!Top

12 nov 2023
Ik heb een artikel besteld wat volgens jullie website niet retour gestuurd kan worden, aangezien het als ondergoed wordt beschouwd. Het betreft een maillot, waarvan de verpakking nog ongeopend is. Ik vind het dan ook zeer spijtig dat ik dit altikel niet kan retourneren. Ik heb het toch retour gestuurd en hoop dat het als zodanig verwerkt kan worden

Beoordelingen voor vegaoo.nl

27 jan 2024
27 jan 2024
Retourbon al van te voren mee leveren ipv het moeten uitprinten. Ook zijn de verzendkosten erg hoog!
28 jan 2024
Geachte klant, het spijt ons zeer dat u niet tevreden bent over het retourbeleid en de retourkosten. Wij willen u eraan herinneren dat u altijd contact met ons kunt opnemen via klantenservice@vegaoo.nl zodat wij de beste oplossing voor uw zaak kunnen vinden. Met vriendelijke groet, Vegaoo.nl
Er zat al 2 kleine gaatjes in de zoom van het jurkje. Beetje jammer. Ik maak t zelf omdat t anders terug moet naar Frankrijk en ik geen outfit heb maar dat is wel jammer
Antwoord van vegaoo.nl
Geachte klant, het spijt ons zeer dat u niet tevreden bent over de kwaliteit. Wij willen u eraan herinneren dat u altijd contact met ons kunt opnemen via klantenservice@vegaoo.nl zodat wij de beste oplossing voor uw zaak kunnen vinden. Met vriendelijke groet, Vegaoo.nl
Het carnavalspakje was heel mooi . De maat was ook perfect

Perfect

Het was snel geleverd, het was goed verpakt en de maat was perfect

Heel tevreden

Alles prima
21 jan 2024

Bewertung

Sehr gute Ware, schnelle Lieferung, sehr zu empfehlen
20 jan 2024
snelle levering. goed verpakt.producten zoals de afbeeldingen van de website. goede service.
18 jan 2024
13 jan 2024

Slechte klantenservice en niet bereikbaar

Ik had een bestelling geplaatst en veel betaald voor express levering. Deze is niet op tijd binnen gekomen. Ik heb contact opgenomen met de klantenservice maar helaas nooit meer iets van ze gehoord.
Antwoord van vegaoo.nl
Geachte klant, het spijt ons zeer dat u het pakket niet tijdig heeft ontvangen. Wij willen u eraan herinneren dat u altijd contact met ons kunt opnemen via klantenservice@vegaoo.nl zodat wij de beste oplossing voor uw zaak kunnen vinden. Met vriendelijke groet, Vegaoo.nl
Bestelling geplaatst 11/12 en tot op heden deze nog steeds niet ontvangen . Op mails krijg ik hiervan geen antwoord . Dit was een kerstcadeau dus helaas heeft mijn zoontje deze nog steeds niet gekregen . Teleurstellend dat er ook niet op mijn vraag wordt geantwoord . Ik hoop mijn bestelling nog te mogen ontvangen.
JD
Johan D.
Sint Amands
25 dec 2023
24 dec 2023
23 dec 2023
Snelle service
Prima kwaliteit voor deze fijne prijs.

Snelle levering en goed pak

Snelle levering! Pak komt overeen met de foto met taillering aan de achterkant. Bijgeleverde bril. Pak goede maat en prima kwaliteit voor de prijs.