vegaoo.nl- Logo - Beoordelingen

vegaoo.nl

214 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden6.434 beoordelingen in totaal

Ik had slecht voorgevoel na wat negatieve reviews over retour afhandeling ,maar prijskwaliteitsverhouding , levering en pasvorm was precies wat ik had gehoopt,perfect!!Dus heb mijn piratenpak niet hoeven te retourneren en mooi op tijd geleverd voor themafeestje.Binnen enkele dagen thuis geleverd.!!!!Top

12 nov 2023
Ik heb een artikel besteld wat volgens jullie website niet retour gestuurd kan worden, aangezien het als ondergoed wordt beschouwd. Het betreft een maillot, waarvan de verpakking nog ongeopend is. Ik vind het dan ook zeer spijtig dat ik dit altikel niet kan retourneren. Ik heb het toch retour gestuurd en hoop dat het als zodanig verwerkt kan worden

Beoordelingen voor vegaoo.nl

16 nov 2023
Snelle & correcte levering
12 nov 2023

Artikel kan niet geretourneerd worden

Antwoord van vegaoo.nl
Geachte klant, het spijt ons zeer dat u niet tevreden bent over het retourbeleid. Wij willen u eraan herinneren dat u altijd contact met ons kunt opnemen via klantenservice@vegaoo.nl zodat wij de beste oplossing voor uw zaak kunnen vinden. Met vriendelijke groet, Vegaoo.nl
snelle en goede service
7 nov 2023
Snelle levering . Prijs kwaliteit voor het product oké.
5 nov 2023
Het bestelde artikel had ik tijdig in huis. Het artikel voldeed aan mijn verwachtingen.
5 nov 2023
Verkeerde maat in de verpakking dus teruggestuurd. Wel zelf verzendkosten moeten betalen en daar ben ik het niet mee eens. Probeer je te bellen spreken ze alleen Engels. Voor mij de eerste en de laatste keer. Aankoopbedrag nog steeds niet terug.
5 nov 2023
Goed materiaal en snelle levering.
5 nov 2023
Het was snel binnen ziet er super leuk uit zie het naar uit om het op het feestje aan te doen
4 nov 2023

expres levering kwam te laat

Ik heb extra betaald voor een expreslevering die de volgende dag zou toekomen. Maar deze kwam pas na 2 dagen toe. Dan had ik even goed voor een normale zending kunnen kiezen. Ik zou graag dat extra betaalde bedrag terug krijgen. Bovendien heb ik dit al laten weten, maar kreeg ik hierop geen antwoord. Dit betreur ik ten zeerste
8 nov 2023
Geachte klant, het spijt ons zeer dat u het pakket niet tijdig heeft ontvangen. Wij willen u eraan herinneren dat u altijd contact met ons kunt opnemen via klantenservice@vegaoo.nl zodat wij de beste oplossing voor uw zaak kunnen vinden. Met vriendelijke groet, Vegaoo.nl
4 nov 2023
Ik heb vier producten besteld 1 product was een diadeem met een mes die een volwassen man droeg. Echter het is de maat voor een jong kind van 4 jaar oud. Dus niet te gebruiken voor een volwassene. Een eerdere bestelling die kosteloos geretourneerd zou worden twee weken geleden is nog niet terugbetaald.
4 nov 2023
Geachte klant, het spijt ons zeer dat u niet tevreden bent. Wij willen u eraan herinneren dat u altijd contact met ons kunt opnemen via klantenservice@vegaoo.nl zodat wij de beste oplossing voor uw zaak kunnen vinden. Met vriendelijke groet, Vegaoo.nl
4 nov 2023
Goede service en optijd geleverd
SP
Siërra P.
Amstelveen
4 nov 2023
Bezorgtijd klopt producten ook.
4 nov 2023
goed verpakt en snelle levering hartelijk dank
2 nov 2023
Jurk was niet zoals op foto
Antwoord van vegaoo.nl
Geachte klant, het spijt ons zeer dat u niet tevreden bent over de kwaliteit. Wij willen u eraan herinneren dat u altijd contact met ons kunt opnemen via klantenservice@vegaoo.nl zodat wij de beste oplossing voor uw zaak kunnen vinden. Met vriendelijke groet, Vegaoo.nl
2 nov 2023
1 nov 2023
Snelle bezorging, de maat is goed.
1 nov 2023
Snelle levering, keurig verpakt