vegaoo.nl- Logo - Beoordelingen

vegaoo.nl

214 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden6.434 beoordelingen in totaal

Ik had slecht voorgevoel na wat negatieve reviews over retour afhandeling ,maar prijskwaliteitsverhouding , levering en pasvorm was precies wat ik had gehoopt,perfect!!Dus heb mijn piratenpak niet hoeven te retourneren en mooi op tijd geleverd voor themafeestje.Binnen enkele dagen thuis geleverd.!!!!Top

12 nov 2023
Ik heb een artikel besteld wat volgens jullie website niet retour gestuurd kan worden, aangezien het als ondergoed wordt beschouwd. Het betreft een maillot, waarvan de verpakking nog ongeopend is. Ik vind het dan ook zeer spijtig dat ik dit altikel niet kan retourneren. Ik heb het toch retour gestuurd en hoop dat het als zodanig verwerkt kan worden

Beoordelingen voor vegaoo.nl

Nooit meer !!!!

Ten eerste kwam de bestelling later dan beloofd. Ten tweede, de volledige bestelling is teruggestuurd. De verkoper is dan wettelijk verplicht om de kosten van de bestelling inclusief de verzendkosten terug te storten. De verzendkosten zijn helaas niet teruggestort. Ik zal niemand aanraden om bij vegaoo te bestellen daar men hun verplichtingen niet na komt.
Antwoord van vegaoo.nl
Geachte klant, het spijt ons zeer van de vertraging in de levering. Wij willen u eraan herinneren dat u altijd contact met ons kunt opnemen via klantenservice@vegaoo.nl zodat wij de beste oplossing voor uw zaak kunnen vinden. Met vriendelijke groet, Vegaoo.nl

Klantenservice 0/10

Jammer dat je niemand op de klantenservice kan bereiken die Nederlands praat. De mensen die in het Engels opnemen zijn helemaal niet vriendelijk.
Antwoord van vegaoo.nl
Geachte klant, het spijt ons zeer dat u niet tevreden bent over de klantenservice. Wij willen u eraan herinneren dat u altijd contact met ons kunt opnemen via klantenservice@vegaoo.nl zodat wij de beste oplossing voor uw zaak kunnen vinden. Met vriendelijke groet, Vegaoo.nl
Veel te laat
Antwoord van vegaoo.nl
De levering vond later plaats dan aangegeven op de site. Toen ik belde voor informatie, kreeg ik iemand in gebrekkig Engels aan de lijn die enkel kon zeggen, dat hij me niet kon helpen en hulp ging vragen aan een collega. Die collega zou me via mail binnen de 24 uur zeker nog contacteren. Vervolgens kreeg ik gewoon standaardmail dat de levering vertraagd was. Resultaat het pakket werd pas geleverd nadat ik het nodig had. Gezien de reviews die in ondertussen op internet vond ben ik ook niet geneigd om te retourneren gezien ik overal zie staan dat mensen hun geld niet terug ontvangen.
Antwoord van vegaoo.nl
Maat was veel te klein! Er kan een beetje verschil op zitten maar hier lijkt een 10/12 jaar wel eerder een 4/6 jaar. Het kleed zelf kost 19 euro met verzending bij 26 euro. Om retour te sturen moest ik 18 euro betalen! Waarna zij mij dan 19 euro zouden terug storten.. waardoor ik dus nogsteeds 25 euro kwijt zou zijn voor een kleed van 19 euro. Retour systeem slaat op niks!
Antwoord van vegaoo.nl
Geachte klant, het spijt ons zeer dat u niet tevreden bent over het retourbeleid. Wij willen u eraan herinneren dat u altijd contact met ons kunt opnemen via klantenservice@vegaoo.nl zodat wij de beste oplossing voor uw zaak kunnen vinden. Met vriendelijke groet, Vegaoo.nl
Pakket werd veel te laat geleverd waardoor het niet meer op tijd was voor de carnavalsstoet van mijn zoontje. Nu moet ik het pakket ik op eigen kosten retourneren. Geldverspilling! Ohja contact gehad met de klantendienst maar er wordt geen tegemoetkoming gedaan! Eerste keer en laatste keer voor mij!

Waardeloze leverling

Besteld op maandag 5 februari, ontvangen op 15 februari! Carnaval is voorbij, ik ben hier niets mee. Ook geen communicatie over waar het pakje gebleven is. Het kostuum zelf de vleugels vallen naar achter waardoor het vaak loskomt.
Antwoord van vegaoo.nl
Geachte klant, het spijt ons zeer van de vertraagde levering en dat u niet tevreden bent over de kwaliteit. Wij willen u eraan herinneren dat u altijd contact met ons kunt opnemen via klantenservice@vegaoo.nl zodat wij de beste oplossing voor uw zaak kunnen vinden. Met vriendelijke groet, Vegaoo.nl
NR
Nathalie R.
Westende
Pakje was veel te groot voor 0 tot 6 maanden wil je het retourneren kost dit 21€ ondertussen dat het pakje maar 22€ kost niet tevreden
18 feb 2024

Totale onzin wat jullie doen…

Als jullie zeggen bijvoorbeeld zaterdag in huis moeten jullie dat ook na leveren weet nu wel dat ik niks meer bij jullie ga bestellen
18 feb 2024
levering te laat, hebben al mail gestuurd maar geen reactie op gekregen
Antwoord van vegaoo.nl
Bestelling geplaatst 11/12 en tot op heden deze nog steeds niet ontvangen . Op mails krijg ik hiervan geen antwoord . Dit was een kerstcadeau dus helaas heeft mijn zoontje deze nog steeds niet gekregen . Teleurstellend dat er ook niet op mijn vraag wordt geantwoord . Ik hoop mijn bestelling nog te mogen ontvangen.
Antwoord van vegaoo.nl
Geachte klant, het spijt ons zeer dat u het pakket niet tijdig heeft ontvangen. Wij willen u eraan herinneren dat u altijd contact met ons kunt opnemen via klantenservice@vegaoo.nl zodat wij de beste oplossing voor uw zaak kunnen vinden. Met vriendelijke groet, Vegaoo.nl
1 sep 2023
Jammer van de verzending naar het afhaalpunt. Voor het eerst zo moeten doen, normaal altijd thuislevering. Bij aanwezigheid stond mijn doos bij de afhaalpunt gewoon open/beschadigd. Doos ingedeukt, plakband deels overgetrokken. Maar goed was mijn inhoud niet beschadigd. Jammer dat er zo met pakketten wordt omgegaan!
13 sep 2023
Geachte klant, het spijt ons zeer dat uw pakket beschadigd is gearriveerd. Wij willen u eraan herinneren dat u altijd contact met ons kunt opnemen via klantenservice@vegaoo.nl zodat wij de beste oplossing voor uw zaak kunnen vinden. Met vriendelijke groet, Vegaoo.nl
16 sep 2023

Te laat geleverd

Ik heb speciaal bij jullie besteld en bijbetaald om de levering op tijd te krijgen nl op vrijdag 8 sept uiterlijk. Dit omdat er een verkleedfeestje was zat 9 sept. Ik kreeg mijn pakje pas ma 11 sept dus heb het niet aangenomen en hoop dat ik mijn geld terug krijg, niks meer van gehoord.
19 sep 2023
14 apr 2023
ik had iets besteld en verzendkosten betaald , nu moest ik dit terug sturen op eigen kosten wat me 11 euro kosten en het product zelf was 27 euro , dus als je de som maakt van de verzend en retourkosten heb je niets meer over en vind dit alles behalve en schandalig
14 apr 2023
21 okt 2023

Halloween costume

I ordered an Halloween costume , when I receive my package and I open it . The costume material it’s very bad , for the price I pay for it it’s not worth it. And also I want to retour the costume , but I don’t have the return print label .
Antwoord van vegaoo.nl
Geachte klant, het spijt ons zeer dat u niet tevreden bent over de kwaliteit. Wij willen u eraan herinneren dat u altijd contact met ons kunt opnemen via klantenservice@vegaoo.nl zodat wij de beste oplossing voor uw zaak kunnen vinden. Met vriendelijke groet, Vegaoo.nl
27 jul 2023
Bestelling veel te laat aangekregen 24 juli.... had express levering gedaan voor de 21 ste juli dit te hebben ik stuur het pakket terug zou graag betaling terug ontvangen.
27 jul 2023
20 jul 2023

Te laat geleverd en geen reactie klantenservice

15,- voor expresslevering betaald zodat het op tijd zou zijn voor de verjaardag van mijn neefje. Alsnog te laat. Dit gemeld bij klantenservice en nooit reactie gekregen.
20 jul 2023
17 okt 2023
Ik kreeg nog steeds mijn bestelling niet. ! Gelieve mij op te bellen ! 0499214424 Feestje is al lang voorbij.
19 okt 2023
Geachte klant, het spijt ons zeer dat u uw bestelling nog niet heeft ontvangen. Wij willen u eraan herinneren dat u altijd contact met ons kunt opnemen via klantenservice@vegaoo.nl zodat wij de beste oplossing voor uw zaak kunnen vinden. Met vriendelijke groet, Vegaoo.nl
18 okt 2023

Bij retour graag reactie!

Bij retour graag reactie op de mail! Krijg geen contact
19 okt 2023
Geachte klant, het spijt ons zeer dat u aangeeft geen reactie te hebben ontvangen. Wij willen u eraan herinneren dat u altijd contact met ons kunt opnemen via klantenservice@vegaoo.nl zodat wij de beste oplossing voor uw zaak kunnen vinden. Met vriendelijke groet, Vegaoo.nl
2 nov 2023
Jurk was niet zoals op foto