vegaoo.nl- Logo - Beoordelingen

vegaoo.nl
Beoordelingen:

214 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden6.434 beoordelingen in totaal  

4,10
Goed
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

22 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik had slecht voorgevoel na wat negatieve reviews over retour afhandeling ,maar prijskwaliteitsverhouding , levering en pasvorm was precies wat ik had gehoopt,perfect!!Dus heb mijn piratenpak niet hoeven te retourneren en mooi op tijd geleverd voor themafeestje.Binnen enkele dagen thuis geleverd.!!!!Top

de meest kritische beoordeling

12 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb een artikel besteld wat volgens jullie website niet retour gestuurd kan worden, aangezien het als ondergoed wordt beschouwd. Het betreft een maillot, waarvan de verpakking nog ongeopend is. Ik vind het dan ook zeer spijtig dat ik dit altikel niet kan retourneren. Ik heb het toch retour gestuurd en hoop dat het als zodanig verwerkt kan worden
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor vegaoo.nl

Filter
 Sorteren  
Relevantie
(15)
(21)
Resetten
12 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling

Nooit meer !!!!

Ten eerste kwam de bestelling later dan beloofd. Ten tweede, de volledige bestelling is teruggestuurd. De verkoper is dan wettelijk verplicht om de kosten van de bestelling inclusief de verzendkosten terug te storten. De verzendkosten zijn helaas niet teruggestort. Ik zal niemand aanraden om bij vegaoo te bestellen daar men hun verplichtingen niet na komt.
Beoordeling melden
Antwoord van vegaoo.nl
10 dagen geleden
Geachte klant, het spijt ons zeer van de vertraging in de levering. Wij willen u eraan herinneren dat u altijd contact met ons kunt opnemen via klantenservice@vegaoo.nl zodat wij de beste oplossing voor uw zaak kunnen vinden. Met vriendelijke groet, Vegaoo.nl
2 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling

Klantenservice 0/10

Jammer dat je niemand op de klantenservice kan bereiken die Nederlands praat. De mensen die in het Engels opnemen zijn helemaal niet vriendelijk.
Beoordeling melden
Antwoord van vegaoo.nl
19 uur geleden
Geachte klant, het spijt ons zeer dat u niet tevreden bent over de klantenservice. Wij willen u eraan herinneren dat u altijd contact met ons kunt opnemen via klantenservice@vegaoo.nl zodat wij de beste oplossing voor uw zaak kunnen vinden. Met vriendelijke groet, Vegaoo.nl
6 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Veel te laat
Beoordeling melden
Antwoord van vegaoo.nl
6 mrt 2024
Geachte klant, het spijt ons zeer van de vertraging in de levering. Wij willen u eraan herinneren dat u altijd contact met ons kunt opnemen via klantenservice@vegaoo.nl zodat wij de beste oplossing voor uw zaak kunnen vinden. Met vriendelijke groet, Vegaoo.nl
11 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling

Aan de prijs en matige klantenservice.

Piraten carnavalspak en papegaaienzonnebril bij Vegaoo besteld. De prijs-kwaliteitverhouding van het piratenpak is ongunstig. De materialen waarvan het pak is gemaakt ogen goedkoop terwijl het pak vrij prijzig is. Het pak valt klein, de broek zit krap en de pijpen zijn te kort. De papegaaienzonnebril heeft een prima prijs-kwaliteitverhouding. Ook die is aan de krappe kant voor een volwassen man. De bezorging van het pakket via PostNL verloopt verre van ideaal. Pakket heeft eerst vertraging en vervolgens raakt het zoek. De klantenservice medewerker van PostNL zegt me dat ik daarover contact op dien te nemen met de afzender Vegaoo en dat die vervolgens contact op dienen te nemen met PostNL. Op de mail die ík daarover aan Vegaoo heb gestuurd heb ik nooit een antwoord ontvangen. Uiteindelijk is het pakket teruggevonden en kon ik het alsnog ophalen. In hoeverre dat aan Vegaoo te danken is, blijft een raadsel. In de mail die ik van Vegaoo ontving om deze beoordeling te schrijven, verzoekt Vegaoo me om bij klachten contact met hen op te nemen. Deste vreemder dat er op mijn mail aan hen over het zoekgeraakte pakket nooit een reactie is gekomen.
Beoordeling melden
Antwoord van vegaoo.nl
15 feb 2024
Geachte klant, het spijt ons zeer dat u niet tevreden bent over de kwaliteit en de bereikbaarheid. Wij willen u eraan herinneren dat u altijd contact met ons kunt opnemen via klantenservice@vegaoo.nl zodat wij de beste oplossing voor uw zaak kunnen vinden. Met vriendelijke groet, Vegaoo.nl
9 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling

Snelle correcte levering

Snelle correcte, goed verpakte levering! Alleen kwaliteit van de stof en de afmetingen zijn niet op maat. De maat L is echte overdreven groot, broek moeten laten aanpassen en jas ging net. Gelukkig maakt het met carnaval niet zoveel uit 😄
Beoordeling melden
Antwoord van vegaoo.nl
15 feb 2024
Geachte klant, het spijt ons zeer dat u niet tevreden bent over de kwaliteit. Wij willen u eraan herinneren dat u altijd contact met ons kunt opnemen via klantenservice@vegaoo.nl zodat wij de beste oplossing voor uw zaak kunnen vinden. Met vriendelijke groet, Vegaoo.nl
15 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
De levering vond later plaats dan aangegeven op de site. Toen ik belde voor informatie, kreeg ik iemand in gebrekkig Engels aan de lijn die enkel kon zeggen, dat hij me niet kon helpen en hulp ging vragen aan een collega. Die collega zou me via mail binnen de 24 uur zeker nog contacteren. Vervolgens kreeg ik gewoon standaardmail dat de levering vertraagd was. Resultaat het pakket werd pas geleverd nadat ik het nodig had. Gezien de reviews die in ondertussen op internet vond ben ik ook niet geneigd om te retourneren gezien ik overal zie staan dat mensen hun geld niet terug ontvangen.
Beoordeling melden
Antwoord van vegaoo.nl
15 feb 2024
Geachte klant, het spijt ons zeer van de vertraging in de levering. Wij willen u eraan herinneren dat u altijd contact met ons kunt opnemen via klantenservice@vegaoo.nl zodat wij de beste oplossing voor uw zaak kunnen vinden. Met vriendelijke groet, Vegaoo.nl
15 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Maat was veel te klein! Er kan een beetje verschil op zitten maar hier lijkt een 10/12 jaar wel eerder een 4/6 jaar. Het kleed zelf kost 19 euro met verzending bij 26 euro. Om retour te sturen moest ik 18 euro betalen! Waarna zij mij dan 19 euro zouden terug storten.. waardoor ik dus nogsteeds 25 euro kwijt zou zijn voor een kleed van 19 euro. Retour systeem slaat op niks!
Beoordeling melden
Antwoord van vegaoo.nl
15 feb 2024
Geachte klant, het spijt ons zeer dat u niet tevreden bent over het retourbeleid. Wij willen u eraan herinneren dat u altijd contact met ons kunt opnemen via klantenservice@vegaoo.nl zodat wij de beste oplossing voor uw zaak kunnen vinden. Met vriendelijke groet, Vegaoo.nl
21 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Pakket werd veel te laat geleverd waardoor het niet meer op tijd was voor de carnavalsstoet van mijn zoontje. Nu moet ik het pakket ik op eigen kosten retourneren. Geldverspilling! Ohja contact gehad met de klantendienst maar er wordt geen tegemoetkoming gedaan! Eerste keer en laatste keer voor mij!
Beoordeling melden
Antwoord van vegaoo.nl
22 feb 2024
Geachte klant, het spijt ons zeer van de vertraging in de levering. Wij willen u eraan herinneren dat u altijd contact met ons kunt opnemen via klantenservice@vegaoo.nl zodat wij de beste oplossing voor uw zaak kunnen vinden. Met vriendelijke groet, Vegaoo.nl
15 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling

Waardeloze leverling

Besteld op maandag 5 februari, ontvangen op 15 februari! Carnaval is voorbij, ik ben hier niets mee. Ook geen communicatie over waar het pakje gebleven is. Het kostuum zelf de vleugels vallen naar achter waardoor het vaak loskomt.
Beoordeling melden
Antwoord van vegaoo.nl
15 feb 2024
Geachte klant, het spijt ons zeer van de vertraagde levering en dat u niet tevreden bent over de kwaliteit. Wij willen u eraan herinneren dat u altijd contact met ons kunt opnemen via klantenservice@vegaoo.nl zodat wij de beste oplossing voor uw zaak kunnen vinden. Met vriendelijke groet, Vegaoo.nl
NR
Nathalie R.
Westende
15 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Pakje was veel te groot voor 0 tot 6 maanden wil je het retourneren kost dit 21€ ondertussen dat het pakje maar 22€ kost niet tevreden
Beoordeling melden
Antwoord van vegaoo.nl
15 feb 2024
Geachte klant, het spijt ons zeer dat u niet tevreden bent over het retourbeleid. Wij willen u eraan herinneren dat u altijd contact met ons kunt opnemen via klantenservice@vegaoo.nl zodat wij de beste oplossing voor uw zaak kunnen vinden. Met vriendelijke groet, Vegaoo.nl
18 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling

Totale onzin wat jullie doen…

Als jullie zeggen bijvoorbeeld zaterdag in huis moeten jullie dat ook na leveren weet nu wel dat ik niks meer bij jullie ga bestellen
Beoordeling melden
Antwoord van vegaoo.nl
22 feb 2024
Geachte klant, het spijt ons zeer van de vertraging in de levering. Wij willen u eraan herinneren dat u altijd contact met ons kunt opnemen via klantenservice@vegaoo.nl zodat wij de beste oplossing voor uw zaak kunnen vinden. Met vriendelijke groet, Vegaoo.nl
18 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
levering te laat, hebben al mail gestuurd maar geen reactie op gekregen
Beoordeling melden
Antwoord van vegaoo.nl
22 feb 2024
Geachte klant, het spijt ons zeer van de vertraging in de levering. Wij willen u eraan herinneren dat u altijd contact met ons kunt opnemen via klantenservice@vegaoo.nl zodat wij de beste oplossing voor uw zaak kunnen vinden. Met vriendelijke groet, Vegaoo.nl
27 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Retourbon al van te voren mee leveren ipv het moeten uitprinten. Ook zijn de verzendkosten erg hoog!
Beoordeling melden
Antwoord van vegaoo.nl
28 jan 2024
Geachte klant, het spijt ons zeer dat u niet tevreden bent over het retourbeleid en de retourkosten. Wij willen u eraan herinneren dat u altijd contact met ons kunt opnemen via klantenservice@vegaoo.nl zodat wij de beste oplossing voor uw zaak kunnen vinden. Met vriendelijke groet, Vegaoo.nl
28 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Bestelling geplaatst 11/12 en tot op heden deze nog steeds niet ontvangen . Op mails krijg ik hiervan geen antwoord . Dit was een kerstcadeau dus helaas heeft mijn zoontje deze nog steeds niet gekregen . Teleurstellend dat er ook niet op mijn vraag wordt geantwoord . Ik hoop mijn bestelling nog te mogen ontvangen.
Beoordeling melden
Antwoord van vegaoo.nl
3 jan 2024
Geachte klant, het spijt ons zeer dat u het pakket niet tijdig heeft ontvangen. Wij willen u eraan herinneren dat u altijd contact met ons kunt opnemen via klantenservice@vegaoo.nl zodat wij de beste oplossing voor uw zaak kunnen vinden. Met vriendelijke groet, Vegaoo.nl
12 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling

Artikel kan niet geretourneerd worden

Ik heb een artikel besteld wat volgens jullie website niet retour gestuurd kan worden, aangezien het als ondergoed wordt beschouwd. Het betreft een maillot, waarvan de verpakking nog ongeopend is. Ik vind het dan ook zeer spijtig dat ik dit altikel niet kan retourneren. Ik heb het toch retour gestuurd en hoop dat het als zodanig verwerkt kan worden
Beoordeling melden
Antwoord van vegaoo.nl
13 nov 2023
Geachte klant, het spijt ons zeer dat u niet tevreden bent over het retourbeleid. Wij willen u eraan herinneren dat u altijd contact met ons kunt opnemen via klantenservice@vegaoo.nl zodat wij de beste oplossing voor uw zaak kunnen vinden. Met vriendelijke groet, Vegaoo.nl
24 okt 2023
 Geverifieerde beoordeling

Kwaliteit kon beter

Het kostuum is op zich heel leuk, maar geen goede kwaliteit. Bij de vleugeltjes scheurde bij het eerste aandoen al een bandje.
Beoordeling melden
Antwoord van vegaoo.nl
24 okt 2023
Geachte klant, het spijt ons zeer dat u niet tevreden bent over de kwaliteit. Wij willen u eraan herinneren dat u altijd contact met ons kunt opnemen via klantenservice@vegaoo.nl zodat wij de beste oplossing voor uw zaak kunnen vinden. Met vriendelijke groet, Vegaoo.nl
4 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb vier producten besteld 1 product was een diadeem met een mes die een volwassen man droeg. Echter het is de maat voor een jong kind van 4 jaar oud. Dus niet te gebruiken voor een volwassene. Een eerdere bestelling die kosteloos geretourneerd zou worden twee weken geleden is nog niet terugbetaald.
Beoordeling melden
Antwoord van vegaoo.nl
4 nov 2023
Geachte klant, het spijt ons zeer dat u niet tevreden bent. Wij willen u eraan herinneren dat u altijd contact met ons kunt opnemen via klantenservice@vegaoo.nl zodat wij de beste oplossing voor uw zaak kunnen vinden. Met vriendelijke groet, Vegaoo.nl
10 jun 2023
 Geverifieerde beoordeling

Kwaliteit

Ik kreeg online geen € 5 korting, ook al gaf ik mijn e-mail adres op, er werd aangegeven dat ik reeds ingeschreven was. Levertijd en stipte levering, goed verpakt. Kleed oogt goedkoop, pruik is niet zoals op de foto, en de boa verliest al zijn pluimen (zie foto), nog voor ik hem aan heb gehad
Beoordeling melden
Antwoord van vegaoo.nl
13 jun 2023
Geachte klant, het spijt ons zeer dat u niet tevreden bent over de kwaliteit. Wij willen u eraan herinneren dat u altijd contact met ons kunt opnemen via klantenservice@vegaoo.nl zodat wij de beste oplossing voor uw zaak kunnen vinden. Met vriendelijke groet, Vegaoo.nl
18 apr 2023
 Geverifieerde beoordeling

Product valt heel klein

Het bestelde pakje was maat unisex, maar viel in werkelijkheid heel klein (XS/S) waardoor 2 van het groepje het niet kunnen dragen. Ik had er 4 besteld, maar voor twee van ons was dit dus verspild geld. Er had in de beschrijving moeten staan dat het pakje klein valt.
Beoordeling melden
Antwoord van vegaoo.nl
19 apr 2023
Geachte klant, het spijt ons zeer dat u niet tevreden bent. Wij willen u eraan herinneren dat u altijd contact met ons kunt opnemen via klantenservice@vegaoo.nl zodat wij de beste oplossing voor uw zaak kunnen vinden. Met vriendelijke groet, Vegaoo.nl
5 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling
Verkeerde maat in de verpakking dus teruggestuurd. Wel zelf verzendkosten moeten betalen en daar ben ik het niet mee eens. Probeer je te bellen spreken ze alleen Engels. Voor mij de eerste en de laatste keer. Aankoopbedrag nog steeds niet terug.
Beoordeling melden
Antwoord van vegaoo.nl
7 nov 2023
Geachte klant, het spijt ons zeer dat u niet tevreden bent over het retourbeleid. Wij willen u eraan herinneren dat u altijd contact met ons kunt opnemen via klantenservice@vegaoo.nl zodat wij de beste oplossing voor uw zaak kunnen vinden. Met vriendelijke groet, Vegaoo.nl