vegaoo.nl- Logo - Beoordelingen

vegaoo.nl

214 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden6.434 beoordelingen in totaal

Ik had slecht voorgevoel na wat negatieve reviews over retour afhandeling ,maar prijskwaliteitsverhouding , levering en pasvorm was precies wat ik had gehoopt,perfect!!Dus heb mijn piratenpak niet hoeven te retourneren en mooi op tijd geleverd voor themafeestje.Binnen enkele dagen thuis geleverd.!!!!Top

12 nov 2023
Ik heb een artikel besteld wat volgens jullie website niet retour gestuurd kan worden, aangezien het als ondergoed wordt beschouwd. Het betreft een maillot, waarvan de verpakking nog ongeopend is. Ik vind het dan ook zeer spijtig dat ik dit altikel niet kan retourneren. Ik heb het toch retour gestuurd en hoop dat het als zodanig verwerkt kan worden

Beoordelingen voor vegaoo.nl

De producten zijn mooi de levering was optijd en het zat goed verpakt
Alles supersnel. Levering op de beloofde datum.

Top

Snelle levering en past perfect.
Snelle levering 👌👌👌
3 mrt 2024
Alles verliep vlot
Klantenservice. Mijn pakje zat jammer genoeg vast door het boerenprotest, toch was het bedrijf zeer schikkelijk en nam het pakje terug. Ik koop zeker nog eens bij deze site
18 feb 2024

Helemaal goed

Kwaliteit is heel goed, zat als gegoten. Het komt helemaal overeen met de afbeelding. Na handwash (vanwege kleur haarspray) nog steeds mooi van kleur en kwaliteit.
Niet duur, product was zoals beschreven! Ik werd goed geïnformeerd via de mail dat het verzonden was.. zeer tevreden . Ik zal voor nu geen verbeter punten weten.
18 feb 2024

Snel en goed

Ik heb hier iets besteld om aan te kunnen doen voor een feestje. Het was snel geleverd en heeft een goede prijs-kwaliteit verhouding.
Goede service maat klopt snelle levering ook wel ondanks dat er stond dat het wat meer tijd kon kosten door de boerenprotesten
Minecraft kostuum besteld voor onze zoon. Perfect voor 7/8/9 jaar, goede kwaliteit en blijft goed zitten.
28 jan 2024
Na reactie gelezen te hebben een beetje vraagtekens. Maar prima gegaan en snel geleverd. Shapo.
Vlug nerjes en heke mooie kleding Nu hopen dat ik me retourzendig ook vlug terug kreeg
Op tijd geleverd, het pastte gelukkig bij onze zoon en goede kwaliteit.

Zeer snelle verzending!

Zeer snelle verzending en producten zoals beschreven!
Snelle service en juiste prijs kwaliteit verhouding.
Snelle service En mooi piraten pak. Goede kwaliteit
Makkelijke webshop met een matentabel erbij
Goede snelle service.mooi carnavalspak!!