annavantoor.nl- Logo - Beoordelingen

annavantoor.nl

1.594 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden13.088 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 3 aug 2018
annavantoor.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

6 jul 2023
De webshop is overzichtelijk. Je kunt je favorieten bewaren, je kunt per categorie kijken. De kwaliteit vd kleding is over hrt algemeen goed en de modellen vallen ook mooi. Verpakking is keurig, retournering verloopt netjes. Ik heb geen klachten, alleen complimenten! Het enige minpunt is toch wel de sterke prijsstijging. Een simpel jurkje voor 120/130 euro vind ik te duur. Liever wat minder aanbod (er is zo veel; ik denk dat kleding te massaal geproduceert wordt) waardoor er minder overblijft aan kleding. De prijs moet wel eerlijk zijn ten opzichte van de productie.

4 nov 2023
Bestelling geplaatst en aangegeven dat deze afgeleverd moet worden in een Anna van Toor winkel. Na een week niets meer vernomen te hebben maar eens gebeld. In de eerste instantie blijkt de order onvindbaar, maar na veel gedoe blijkt hij toch bekend te zijn maar omdat de order naar een nieuw filiaal gestuurd moet worden kan hij niet verzonden worden. Lang verhaal kort, na veel telefoontjes van mijn kant is de order dat eindelijk verzonden. Helaas naar de verkeerde winkel. Weer bellen, en zo waar, voor de eerste keer houdt een medewerker zich aan haar belofte, nl dat ze dezelfde dag contact met mij zou opnemen over hoe nu verder. De order zou dezelfde dag verzonden worden naar de juiste winkel, helaas is dat nu nog steeds niet gebeurd. Hoe het nu verder gaat weet ik niet. Ik zou Anna van Toor vooral adviseren om klanten te informeren als er iets niet goed gaat, en als je een belofte doet je daar aan te houden. Dat maakt het begrip voor dingen die mis gaan groter. Nu heb ik in totaal meer dan een uur besteed aan telefoontje, dat kan toch niet de bedoeling zijn.

Beoordelingen voor annavantoor.nl

Ik heb ruim 1 week geleden artikelen geretourneerde. Volgens track andvtrace zijn die ontvangen door anna van toor. Helaas heb ik hier geen bevestiging van ontvangen, laat staan mijn geld retour. Dit duurt veel te lang. Slechte service.
Antwoord van annavantoor.nl
Beste Mevrouw, We hebben uw retour op 7 maart ontvangen, 4 dagen nadat uw deze review geplaatst heeft. In verband met de handelingen die een retourorder nodig heeft hanteren we een terugbetaal termijn van 10 dagen. De terugbetaling van uw order heeft 7 dagen na ontvangst plaats gevonden. Dit zou u ook terug moeten vinden op uw rekening. Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. MvG Team Anna van Toor

Met de Sale is het een groot drama.

Elke x als het sale is dan duurt het heel lang eer je iets thuis krijgt.Als je de bestelling al krijgt.Bestelling word dan zelden (compleet) geleverd.
Antwoord van annavantoor.nl
Hartelijk dank voor uw feedback. Wij waarderen uw eerlijkheid. Ons doel is om de best mogelijke klantervaring te bieden, en we werken voortdurend aan het verbeteren van onze processen. Wij verontschuldigen ons voor het ongemak en danken u voor uw waardevolle feedback.
ik heb deels van het pakket geretourneerd. Tot op heden heb ik hierover geen terugkoppeling gehad terwijl Riverty de terugbetaling wil incasseren. Ik heb al telefonisch contact gezocht met uw medewerker die aangaf dat het pakket is geretourneerd.Ik vind het niet prettige afwikkeling en weet niet of ik nogmaals ga bestellen

Bestelde items niet leverbaar

Ik bestelde leuke artikelen op hun webshop. Ik ben fan van dit merk. Helaas kreeg ik pas na een week mijn bestelling geleverd, en ontving ik maar 2 van de 8 bestelde items. De rest was niet leverbaar. Wat raar dat ik de items dan wel kon bestellen.
Pakket was kwijt… twee weken zelf achteraan moeten bellen om er vervolgens achter te komen dat het pakket alweer retour was gestuurd.
Mijn bestelling wordt niet afgeleverd en ik wordt door Anna van Toor op de hoogte gehouden van de status.
Prijskaartje retour sturen. Vervolgens lang wachten op terugbetaling. Geen online aankopen meer voor ons.
Aan koop in de winkel teruggebracht maar naar 9 dagen nog steeds geen geld terug ontvangen
heb helaas mijn bestelling niet ontvangen!
4 nov 2023

Order nog steeds niet ontvangen

Antwoord van annavantoor.nl
Bedankt voor je berichtje. Wat vervelend dat het allemaal zo is gelopen. Dat is zeker niet de bedoeling. Heb je je order inmiddels ontvangen?
30 jul 2023
Dit is mijn eerste negatieve feedback, maar helaas, mijn ervaring is slecht. Ik had een jurk besteld met een doel en verheugde me er enorm op. Na een poos ontving een mail met alleen in het Engels (?!) de melding ‘Your order is cancelled’. Er was verder geen informatie en er was ook geen link waarnaar je doorverwezen kon worden. Ik heb het tel.nr. vh hoofdkantoor opgezocht en daar werd verteld dat er een nieuw systeem was die verkeerde voorraden aangaf. Mijn jurk was zgaz niet meer leverbaar. Op mijn vraag hoe het dan met mijn reeds gedane betaling ging vertelde dat ze gingen ‘proberen’ dat aan mij terug te storten. Dat is uiteindelijk ook gebeurd, maar de teleurstelling is best groot, als is het maar een jurkje. Dit keer zat er een verhaal achter.
10 aug 2023
Onze excuses voor het ongemak. Wij zijn overgegaan naar een nieuwe website en dat liep toch niet zo soepel als gehoopt en voorspeld. Vandaar dat de online voorraad niet helemaal uo to date is met de werkelijke voorraad. We zijn dus de hele dag mails en telefoontjes aan het beantwoorden van klanten met vragen hierover wat natuurlijk terecht is. Iedereen die iets besteld heeft wat niet op voorraad was krijgt sowieso haar geld terug! Het kan dit keer alleen iets meer tijd in beslag nemen dan normaal. Nogmaals onze excuses!
19 nov 2023
Sinds AvToor over is gestapt op een nieuw systeem is het knudde. Wanneer je een bestelling doet, krijg je ongeveer een week! later te horen, dat één of meerdere artikelen niet leverbaar zijn. Ik vind dat zó slecht. Als je voorraadmelding op orde is, moet je dat bij bestelling direct aan kunnen geven ! Daarnaast heb ik ook meerdere keren aan de bel moeten trekken om het tegoed van niet geleverde artikelen teruggestort te krijgen. Kwalijke zaak, vind ik. Dit alles leidt er bij mij toe, dat ik geen/weinig animo heb om nog te bestellen bij Avtoor. Het loopt te vaak op een teleurstelling uit. Ook de kosten ve retourzending vind ik niet klantvriendelijk.
Antwoord van annavantoor.nl
Wat ontzettend vervelend om te horen. De voorraden zijn nu allemaal weer kloppend bij het nieuwe systeem dus daar ligt het niet meer aan. Het kan wel zijn dat een item écht net voor je bestelling is uitverkocht. Dat is natuurlijk erg vervelend. Excuses voor het ongemak.
15 okt 2023

Slechte (klanten)service

Groots een event aankondigen en dan geen enkele medewerking krijgen bij de klantenservice om het aangekondigde jurkje te kunnen ontvangen. Gewoon naar te woord gestaan, niet meedenken in oplossingen en dit is niet de eerste keer! Als antwoord op uw vraag: nee de jurk zat er niet bij, zoals boven aangegeven werd ik zelfs op een nare manier te woord gestaan (is bellen handiger?).

Alles ging mis ondanks 3x contact met klantenservice

Ik had 5 items besteld, 6 dagen later was pakket nog niet verstuurd en bleken er items niet op voorraad te zijn. Toen de bestelling maar geannuleerd vanwege op vakantie gaan. Dit is ook schriftelijk bevestigd. Toch werd de rest 10 dagen verstuurd. Nu zit ik in Spanje en kan het pakket niet terugsturen binnen de gestelde termijn. Hoeveel kan er mis gaan met 1 bestelling?
10 aug 2023
Onze excuses voor het ongemak. Wij zijn overgegaan naar een nieuwe website en dat liep toch niet zo soepel als gehoopt en voorspeld. We doen ons uiterste best om alles zo snel mogelijk op te lossen zodat we jullie weer de service kunnen bieden die jullie van ons gewend zijn. Uiteraard kun je je bestelling na de retourtermijn nog retourneren!
14 okt 2023
Meedenken met de klant en niet het systeem leidend laten zijn. Graag ontvang ik nog € 30,- retour voor mijn voucher op het geruild artikel. Het is van de zotte dat ik een juist artikel moet terug sturen om alsnog in aanmerking te komen voor de kortingsvoucher. Zie order 14856 en 15371. Op de eigen-lijn na kan ik de artikelen in de winkel ook elders bestellen.
Antwoord van annavantoor.nl
Hi, we hebben het even voor je nagekeken en je krijgt 30€ teruggestort. Excuses voor het ongemak!
30 jul 2023
Bestelling nooit aangekomen zonder terug koppeling. Geld na hier weer een mail over te sturen nog niet terug gestort. Helaas voor jullie problemen met nieuw systeem. Hopelijk wordt dit spoedig verholpen voor jullie en voor de klanten want lijkt me heel vervelend en frustrerend werken zo en ook voor de klanten een niet betrouwbaar systeem.
10 aug 2023
Ja onze excuses voor dit ongemak. We vinden het zelf ook heel vervelend en werken met man en macht om dit zo spoedig mogelijk opgelost te krijgen. Het komt goed! En iedereen met een gecancelde bestelling krijgt sowieso het geld terug.

Communicatie I oplossingsgericht werken I klantvriendelijkheid slecht!

Communicatie! Jurkje in Eindhoven gereserveerd. Vanuit Meijel naar Eindhoven gereden om op te halen bleek er geen jurkje te zijn! Deze was verstuurd naar een ander filiaal. Meijel-Eindhoven & retour, parkeren + tijd die voor niets verspild is. Jullie maken dit goed (nog niets ontvangen overigens!) met €10,- .. ! Belachelijke service!
29 jul 2023
Bestelling geannuleerd zonder opgave van reden en tot dusver nog geen geld retour ontvangen. Hier al twee berichten over verzonden richting Anna van Toor, geen enkele reactie. Wanneer ik volgende week geen reactie ontvang ben ik genoodzaakt andere stappen te ondernemen. Dit is geen manier van met de klant omgaan vanuit Anna van Toor.
10 okt 2023
Ik had een waarde cheque ingeleverd op een blouse online. (Wat al heel vreemd was dat die niet leverbaar was maar wel op de site staat) vervolgens wordt de bestelling geannuleerd dus ik vroeg aan de dame aan de telefoon hoe dat dan zit met mijn waarde cheque. Nou daar praten ze over heen en dat kon ik dan wel in de winkel regelen.
Antwoord van annavantoor.nl
HI, We zijn inderdaad net overgegaan naar een nieuw systeem en website. Niet alles liep zo soepel als we hadden verwacht waardoor ook de voorraad niet helemaal klopte maar het gaat weer de goede kant op ;-) De voorraad klopt nu sowieso weer helemaal.