annavantoor.nl- Logo - Beoordelingen

annavantoor.nl

1.572 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden13.065 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 3 aug 2018
annavantoor.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

6 jul 2023
De webshop is overzichtelijk. Je kunt je favorieten bewaren, je kunt per categorie kijken. De kwaliteit vd kleding is over hrt algemeen goed en de modellen vallen ook mooi. Verpakking is keurig, retournering verloopt netjes. Ik heb geen klachten, alleen complimenten! Het enige minpunt is toch wel de sterke prijsstijging. Een simpel jurkje voor 120/130 euro vind ik te duur. Liever wat minder aanbod (er is zo veel; ik denk dat kleding te massaal geproduceert wordt) waardoor er minder overblijft aan kleding. De prijs moet wel eerlijk zijn ten opzichte van de productie.

4 nov 2023
Bestelling geplaatst en aangegeven dat deze afgeleverd moet worden in een Anna van Toor winkel. Na een week niets meer vernomen te hebben maar eens gebeld. In de eerste instantie blijkt de order onvindbaar, maar na veel gedoe blijkt hij toch bekend te zijn maar omdat de order naar een nieuw filiaal gestuurd moet worden kan hij niet verzonden worden. Lang verhaal kort, na veel telefoontjes van mijn kant is de order dat eindelijk verzonden. Helaas naar de verkeerde winkel. Weer bellen, en zo waar, voor de eerste keer houdt een medewerker zich aan haar belofte, nl dat ze dezelfde dag contact met mij zou opnemen over hoe nu verder. De order zou dezelfde dag verzonden worden naar de juiste winkel, helaas is dat nu nog steeds niet gebeurd. Hoe het nu verder gaat weet ik niet. Ik zou Anna van Toor vooral adviseren om klanten te informeren als er iets niet goed gaat, en als je een belofte doet je daar aan te houden. Dat maakt het begrip voor dingen die mis gaan groter. Nu heb ik in totaal meer dan een uur besteed aan telefoontje, dat kan toch niet de bedoeling zijn.

Beoordelingen voor annavantoor.nl

Lastig terug brengen… hetzelfde artikel…

Lastig terug brengen… hetzelfde artikel 1 maat kleiner kon niet omgeruild worden. Dus opnieuw de trui in de maat S gekocht, nu een week geleden en van de retour nog niets gehoord. Koop nooit meer iets online bij Anna
Beter communiceren en de juiste maat sturen.
9 mrt 2024
Week geleden pakket geretourneerd via DHL, nog steeds geen bericht dat deze ontvangen is.
17 feb 2024

Zie mijn voorgaande opmerking

Ik geef een lage score om hier te kunnen reageren. Mijn waardering ligt veel hoger. Alleen de winkel scoort bij mij op de bodem vanwege het klantonvriendelijke gedrag van het personeel. Dit in tegenstelling tot de vestiging in Noordwijk, Woerden en Leidschendam. Algemeen geef ik Anna van Toor 4 sterren. Dat het er geen 5 zijn, komt door Alphen aan den Rijn.
10 feb 2024
Voucher werkte niet, uiteindelijk wel (goede service/geholpen!), maar bij retoursturen (omdat artikel niet paste) was ik een deel van het voucherbedrag kwijt. Heel bijzonder, iets waar je recht op hebt, vervalt ineens. Ook zelf ruim een week na het retoursturen moeten vragen wanneer het bedrag gerestitueerd zou worden.
3 feb 2024
Het duurt heel lang voordat ik een berichtje krijgt dat de retour is aan gekomen en nog langer de geld terug gestort is op je rekening.
11 nov 2023

Mooie kleren, maar online bestellen……

Mooie kleren. Maar online bestellen is een ding hier. Afgelopen zomer werd m’n hele bestelling van ruim 400 euro door de winkel geannuleerd. “Foutje, we hebben een nieuw systeem”. Dus niks gehad. Nu had ik een tegoedbon die ik wilde verzilveren. Niet gelukt. Ik was onbekend. Ook geen contact kunnen krijgen. Dus geen bon kunnen inzetten.
Antwoord van annavantoor.nl
Heel vervelend. Heb je inmiddels contact gehad met de klantenservice? Dit moet natuurlijk wel opgelost worden.
1 aug 2023

Vernieuwde site omslachtig

Voorheen als je het item aan klikte zag je nog welke maat er was, nu niet meer. Je moet nu echt naar het item toe. Door de vernieuwde website duurt het langer voor dat je bestelling verstuurd wordt en heb ik die van mij dus moeten annuleren ivm vakantie. Terwijl ik het meer dan op tijd besteld had
10 aug 2023
Onze excuses voor het ongemak. Wij zijn overgegaan naar een nieuwe website en dat liep toch niet zo soepel als gehoopt en voorspeld. We doen ons uiterste best om alles zo snel mogelijk op te lossen zodat we jullie weer de service kunnen bieden die jullie van ons gewend zijn.
JB
Jolanda B.
Hoevelaken

voorraadbeheer niet op orde

Leuke winkel maar heeft voorraadbeheer niet op orde. 3 dagen na bestelling 4 mails ontvangen met annulering zonder reden. Na mijn annulering staat het, niet aanwezige item, gewoon weer te koop op de site. Een week later ook nog. Nogal laconiek over gedaan bij klantenservice
10 aug 2023
Onze excuses voor het ongemak. Wij zijn overgegaan naar een nieuwe website en dat liep toch niet zo soepel als gehoopt en voorspeld. Vandaar dat de online voorraad niet helemaal uo to date is met de werkelijke voorraad. We zijn dus de hele dag mails en telefoontjes aan het beantwoorden van klanten met vragen hierover wat natuurlijk terecht is. Iedereen die iets besteld heeft wat niet op voorraad was krijgt sowieso haar geld terug! Het kan dit keer alleen iets meer tijd in beslag nemen dan normaal. Nogmaals onze excuses!
30 jul 2023
Lanceer een nieuwe webshop pas wanneer deze ook geen last meer heeft van kinderziektes. Daar ben ik nu als klant de dupe van geworden. Ruim een week geleden een artikel besteld in de webshop maar nog steeds niet ontvangen door technische fouten in de webshop.
10 aug 2023
Hi, we vinden het zelf inderdaad ook heel vervelend. Helaas komen die kinderziektes pas naar boven wanneer je live gaat. Je loopt met iets nieuws altijd tegen dingen aan alleen is het niet zo snel opgelost te krijgen als dat we hadden gehoopt. Maar we zijn er bijna. Het komt goed! Nogmaals onze oprechte excuses voor dit ongemak.
28 jul 2023
Afgelopen week twee bestellingen gedaan. Van een bestelling kwam de helft. En van de laatste bestelling is van de drie kledingstukken alles geannuleerd! Hebben duidelijk een en ander niet op orde!
19 nov 2023

Mooie collectie maar bestelproces niet op orde

Deel van de order werd geannuleerd. Voorraadsysteem lijkt niet op orde. Betaling via Riverty is twee weken later ondanks contact met de klantenservice nog niet aangepast maar het goede bedrag.
Antwoord van annavantoor.nl
Wat vervelend. Als het goed is klopt het voorraadsysteem weer. Het verwerken van retouren kan tot 10 werkdagen in beslag nemen. Onze excuses voor het ongemak.

Slordig

Hetgeen ik besteld heb was niet leverbaar. Zeer slordig, temeer omdat het na het bericht van niet leverbaar zijn nog steeds op de website stond.
Antwoord van annavantoor.nl
Hi, onze excuses voor het ongemak. Met het overgaan naar de nieuwe website waren er wat voorraad problemen maar alle klopt nu weer.
3 aug 2023
Bestelling kwam maar niet, na 1 week een mail dat product niet leverbaar was, eerder de klant informeren
10 aug 2023
Hi, onze excuses voor het ongemak. Wij zijn overgegaan naar een nieuwe website en dat liep toch niet zo soepel als gehoopt en voorspeld. Vandaar dat de online voorraad niet helemaal uo to date is met de werkelijke voorraad. Je bestelling was dus niet meer op voorraad en je geld wordt teruggestord. Echt heel vervelend maar we hopen van de week alles opgelost te hebben. Nogmaals onze excuses!
22 nov 2023
Het zou fijn zijn als de dame bij klantenservice klanten fatsoenlijk te woord staat!
28 jul 2023
Tot nu toe, geen reactie. Heb zelf gebeld, moet geduld hebben is hun antwoord.
2 aug 2023
artikelen bleken niet voorradig, kreeg wel snel geld retour
10 aug 2023
Onze excuses voor het ongemak. Wij zijn overgegaan naar een nieuwe website en dat liep toch niet zo soepel als gehoopt en voorspeld. Vandaar dat de online voorraad niet helemaal uo to date is met de werkelijke voorraad. Nogmaals onze excuses!
5 nov 2023
Bijna 2 weken moeten wachten op mijn geld.
Antwoord van annavantoor.nl
Het verwerken van een retour kan tot 10 werkdagen duren. Onze excuses voor het ongemak.
31 okt 2023