annavantoor.nl- Logo - Beoordelingen

annavantoor.nl
Beoordelingen:

1.572 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden13.065 beoordelingen in totaal  

4,55
Uitstekend

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 3 aug 2018
Het keurmerk duidt op betrouwbare webwinkeliers.
annavantoor.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:
  • Geverifieerde identiteit
  • Versleutelde dataoverdracht
  • Duidelijk bestelproces

Trusted Shops Kopersbescherming

Dit bedrijf biedt de kopersbescherming van Trusted Shops tot € 20.000. Meer informatie hoe dit je transactie veiligstelt.

Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

6 jul 2023
 Geverifieerde beoordeling
De webshop is overzichtelijk. Je kunt je favorieten bewaren, je kunt per categorie kijken. De kwaliteit vd kleding is over hrt algemeen goed en de modellen vallen ook mooi. Verpakking is keurig, retournering verloopt netjes. Ik heb geen klachten, alleen complimenten! Het enige minpunt is toch wel de sterke prijsstijging. Een simpel jurkje voor 120/130 euro vind ik te duur. Liever wat minder aanbod (er is zo veel; ik denk dat kleding te massaal geproduceert wordt) waardoor er minder overblijft aan kleding. De prijs moet wel eerlijk zijn ten opzichte van de productie.

de meest kritische beoordeling

4 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling
Bestelling geplaatst en aangegeven dat deze afgeleverd moet worden in een Anna van Toor winkel. Na een week niets meer vernomen te hebben maar eens gebeld. In de eerste instantie blijkt de order onvindbaar, maar na veel gedoe blijkt hij toch bekend te zijn maar omdat de order naar een nieuw filiaal gestuurd moet worden kan hij niet verzonden worden. Lang verhaal kort, na veel telefoontjes van mijn kant is de order dat eindelijk verzonden. Helaas naar de verkeerde winkel. Weer bellen, en zo waar, voor de eerste keer houdt een medewerker zich aan haar belofte, nl dat ze dezelfde dag contact met mij zou opnemen over hoe nu verder. De order zou dezelfde dag verzonden worden naar de juiste winkel, helaas is dat nu nog steeds niet gebeurd. Hoe het nu verder gaat weet ik niet. Ik zou Anna van Toor vooral adviseren om klanten te informeren als er iets niet goed gaat, en als je een belofte doet je daar aan te houden. Dat maakt het begrip voor dingen die mis gaan groter. Nu heb ik in totaal meer dan een uur besteed aan telefoontje, dat kan toch niet de bedoeling zijn.
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor annavantoor.nl

Filter
 Sorteren  
Relevantie
13 uur geleden
 Geverifieerde beoordeling

Lastig terug brengen… hetzelfde artikel…

Lastig terug brengen… hetzelfde artikel 1 maat kleiner kon niet omgeruild worden. Dus opnieuw de trui in de maat S gekocht, nu een week geleden en van de retour nog niets gehoord. Koop nooit meer iets online bij Anna
Beoordeling melden
10 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Beter communiceren en de juiste maat sturen.
Beoordeling melden
6 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
9 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Week geleden pakket geretourneerd via DHL, nog steeds geen bericht dat deze ontvangen is.
Beoordeling melden
17 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling

Zie mijn voorgaande opmerking

Ik geef een lage score om hier te kunnen reageren. Mijn waardering ligt veel hoger. Alleen de winkel scoort bij mij op de bodem vanwege het klantonvriendelijke gedrag van het personeel. Dit in tegenstelling tot de vestiging in Noordwijk, Woerden en Leidschendam. Algemeen geef ik Anna van Toor 4 sterren. Dat het er geen 5 zijn, komt door Alphen aan den Rijn.
Beoordeling melden
10 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Voucher werkte niet, uiteindelijk wel (goede service/geholpen!), maar bij retoursturen (omdat artikel niet paste) was ik een deel van het voucherbedrag kwijt. Heel bijzonder, iets waar je recht op hebt, vervalt ineens. Ook zelf ruim een week na het retoursturen moeten vragen wanneer het bedrag gerestitueerd zou worden.
Beoordeling melden
3 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Het duurt heel lang voordat ik een berichtje krijgt dat de retour is aan gekomen en nog langer de geld terug gestort is op je rekening.
Beoordeling melden
11 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling

Mooie kleren, maar online bestellen……

Mooie kleren. Maar online bestellen is een ding hier. Afgelopen zomer werd m’n hele bestelling van ruim 400 euro door de winkel geannuleerd. “Foutje, we hebben een nieuw systeem”. Dus niks gehad. Nu had ik een tegoedbon die ik wilde verzilveren. Niet gelukt. Ik was onbekend. Ook geen contact kunnen krijgen. Dus geen bon kunnen inzetten.
Beoordeling melden
Antwoord van annavantoor.nl
20 nov 2023
Heel vervelend. Heb je inmiddels contact gehad met de klantenservice? Dit moet natuurlijk wel opgelost worden.
1 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling

Vernieuwde site omslachtig

Voorheen als je het item aan klikte zag je nog welke maat er was, nu niet meer. Je moet nu echt naar het item toe. Door de vernieuwde website duurt het langer voor dat je bestelling verstuurd wordt en heb ik die van mij dus moeten annuleren ivm vakantie. Terwijl ik het meer dan op tijd besteld had
Beoordeling melden
Antwoord van annavantoor.nl
10 aug 2023
Onze excuses voor het ongemak. Wij zijn overgegaan naar een nieuwe website en dat liep toch niet zo soepel als gehoopt en voorspeld. We doen ons uiterste best om alles zo snel mogelijk op te lossen zodat we jullie weer de service kunnen bieden die jullie van ons gewend zijn.
JB
Jolanda B.
Hoevelaken
31 jul 2023
 Geverifieerde beoordeling

voorraadbeheer niet op orde

Leuke winkel maar heeft voorraadbeheer niet op orde. 3 dagen na bestelling 4 mails ontvangen met annulering zonder reden. Na mijn annulering staat het, niet aanwezige item, gewoon weer te koop op de site. Een week later ook nog. Nogal laconiek over gedaan bij klantenservice
Beoordeling melden
Antwoord van annavantoor.nl
10 aug 2023
Onze excuses voor het ongemak. Wij zijn overgegaan naar een nieuwe website en dat liep toch niet zo soepel als gehoopt en voorspeld. Vandaar dat de online voorraad niet helemaal uo to date is met de werkelijke voorraad. We zijn dus de hele dag mails en telefoontjes aan het beantwoorden van klanten met vragen hierover wat natuurlijk terecht is. Iedereen die iets besteld heeft wat niet op voorraad was krijgt sowieso haar geld terug! Het kan dit keer alleen iets meer tijd in beslag nemen dan normaal. Nogmaals onze excuses!
30 jul 2023
 Geverifieerde beoordeling
Lanceer een nieuwe webshop pas wanneer deze ook geen last meer heeft van kinderziektes. Daar ben ik nu als klant de dupe van geworden. Ruim een week geleden een artikel besteld in de webshop maar nog steeds niet ontvangen door technische fouten in de webshop.
Beoordeling melden
Antwoord van annavantoor.nl
10 aug 2023
Hi, we vinden het zelf inderdaad ook heel vervelend. Helaas komen die kinderziektes pas naar boven wanneer je live gaat. Je loopt met iets nieuws altijd tegen dingen aan alleen is het niet zo snel opgelost te krijgen als dat we hadden gehoopt. Maar we zijn er bijna. Het komt goed! Nogmaals onze oprechte excuses voor dit ongemak.
28 jul 2023
 Geverifieerde beoordeling
Afgelopen week twee bestellingen gedaan. Van een bestelling kwam de helft. En van de laatste bestelling is van de drie kledingstukken alles geannuleerd! Hebben duidelijk een en ander niet op orde!
Beoordeling melden
19 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling

Mooie collectie maar bestelproces niet op orde

Deel van de order werd geannuleerd. Voorraadsysteem lijkt niet op orde. Betaling via Riverty is twee weken later ondanks contact met de klantenservice nog niet aangepast maar het goede bedrag.
Beoordeling melden
Antwoord van annavantoor.nl
20 nov 2023
Wat vervelend. Als het goed is klopt het voorraadsysteem weer. Het verwerken van retouren kan tot 10 werkdagen in beslag nemen. Onze excuses voor het ongemak.
9 okt 2023
 Geverifieerde beoordeling

Slordig

Hetgeen ik besteld heb was niet leverbaar. Zeer slordig, temeer omdat het na het bericht van niet leverbaar zijn nog steeds op de website stond.
Beoordeling melden
Antwoord van annavantoor.nl
23 okt 2023
Hi, onze excuses voor het ongemak. Met het overgaan naar de nieuwe website waren er wat voorraad problemen maar alle klopt nu weer.
3 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling
Bestelling kwam maar niet, na 1 week een mail dat product niet leverbaar was, eerder de klant informeren
Beoordeling melden
Antwoord van annavantoor.nl
10 aug 2023
Hi, onze excuses voor het ongemak. Wij zijn overgegaan naar een nieuwe website en dat liep toch niet zo soepel als gehoopt en voorspeld. Vandaar dat de online voorraad niet helemaal uo to date is met de werkelijke voorraad. Je bestelling was dus niet meer op voorraad en je geld wordt teruggestord. Echt heel vervelend maar we hopen van de week alles opgelost te hebben. Nogmaals onze excuses!
22 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling
Het zou fijn zijn als de dame bij klantenservice klanten fatsoenlijk te woord staat!
Beoordeling melden
28 jul 2023
 Geverifieerde beoordeling
Tot nu toe, geen reactie. Heb zelf gebeld, moet geduld hebben is hun antwoord.
Beoordeling melden
2 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling
artikelen bleken niet voorradig, kreeg wel snel geld retour
Beoordeling melden
Antwoord van annavantoor.nl
10 aug 2023
Onze excuses voor het ongemak. Wij zijn overgegaan naar een nieuwe website en dat liep toch niet zo soepel als gehoopt en voorspeld. Vandaar dat de online voorraad niet helemaal uo to date is met de werkelijke voorraad. Nogmaals onze excuses!
5 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling
Bijna 2 weken moeten wachten op mijn geld.
Beoordeling melden
Antwoord van annavantoor.nl
20 nov 2023
Het verwerken van een retour kan tot 10 werkdagen duren. Onze excuses voor het ongemak.
31 okt 2023
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden