annavantoor.nl- Logo - Beoordelingen

annavantoor.nl
Beoordelingen:

1.594 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden13.088 beoordelingen in totaal  

4,55
Uitstekend

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 3 aug 2018
Het keurmerk duidt op betrouwbare webwinkeliers.
annavantoor.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:
  • Geverifieerde identiteit
  • Versleutelde dataoverdracht
  • Duidelijk bestelproces

Trusted Shops Kopersbescherming

Dit bedrijf biedt de kopersbescherming van Trusted Shops tot € 20.000. Meer informatie hoe dit je transactie veiligstelt.

Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

6 jul 2023
 Geverifieerde beoordeling
De webshop is overzichtelijk. Je kunt je favorieten bewaren, je kunt per categorie kijken. De kwaliteit vd kleding is over hrt algemeen goed en de modellen vallen ook mooi. Verpakking is keurig, retournering verloopt netjes. Ik heb geen klachten, alleen complimenten! Het enige minpunt is toch wel de sterke prijsstijging. Een simpel jurkje voor 120/130 euro vind ik te duur. Liever wat minder aanbod (er is zo veel; ik denk dat kleding te massaal geproduceert wordt) waardoor er minder overblijft aan kleding. De prijs moet wel eerlijk zijn ten opzichte van de productie.

de meest kritische beoordeling

4 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling
Bestelling geplaatst en aangegeven dat deze afgeleverd moet worden in een Anna van Toor winkel. Na een week niets meer vernomen te hebben maar eens gebeld. In de eerste instantie blijkt de order onvindbaar, maar na veel gedoe blijkt hij toch bekend te zijn maar omdat de order naar een nieuw filiaal gestuurd moet worden kan hij niet verzonden worden. Lang verhaal kort, na veel telefoontjes van mijn kant is de order dat eindelijk verzonden. Helaas naar de verkeerde winkel. Weer bellen, en zo waar, voor de eerste keer houdt een medewerker zich aan haar belofte, nl dat ze dezelfde dag contact met mij zou opnemen over hoe nu verder. De order zou dezelfde dag verzonden worden naar de juiste winkel, helaas is dat nu nog steeds niet gebeurd. Hoe het nu verder gaat weet ik niet. Ik zou Anna van Toor vooral adviseren om klanten te informeren als er iets niet goed gaat, en als je een belofte doet je daar aan te houden. Dat maakt het begrip voor dingen die mis gaan groter. Nu heb ik in totaal meer dan een uur besteed aan telefoontje, dat kan toch niet de bedoeling zijn.
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor annavantoor.nl

Filter
 Sorteren  
Relevantie
OO
Olga O.
Ouderkerk aan de Amstel
10 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling

Levering veel te lang.

Wacht al erg lang op mijn bestelling. Heb 2 artikelen besteld en als het tweede artikel er nog niet is vind ik dat men het andere artikel alvast kan verzenden. Heb op 4 april de bestelling gedaan en op 13 april nog steeds niet ontvangen.
Beoordeling melden
2 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
17 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Prettig en zeer aardige verkoopsters. Maar vind de collectie niet aantrekkelijk.De mooie kleding die er vroeger was vind ik niet meer terug
Beoordeling melden
FS
Florence S.
Saltsjöbaden
8 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
De ze ding is na 11 dagen nog niet aangekomen (buitenland zending) Helaas pakte de klantenservice het niet pro-actief op
Beoordeling melden
12 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
De prijzen rijzen de pan uit de laatste twee jaar . Bijna niets onder de 80 euro te krijgen dat is wel erg jammer
Beoordeling melden
21 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beschrijving van de pasvorm kan beter. Dan had ik niet hoeven retourneren. Afwikkeling retour duurt ook lang.
Beoordeling melden
12 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Kwaliteit van producten is wel beter geweest. Verder alles ok.
Beoordeling melden
18 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ze moeten aan geven waar en wanneer het pakket is bezorgd.
Beoordeling melden
13 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb mijn retour nog niet ontvangen
Beoordeling melden
MN
Mary N.
Wateringen
5 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Op 26 januari jl blouse besteld, deze nog niet ontvangen, ligt wel aan DHL. Er wordt nu een onderzoek gestart, 2 x email gestuurd naar Anna van Toor, krijg keurig email terug maar schiet er niet veel mee op, zij zeggen we wachten het onderzoek af, de blouse is al betaald maar heb nog niks, geen idee hoe lang zoiets duurt
Beoordeling melden
18 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling

Product omschrijving op internet kan beter voor wat betreft het materiaal

de omschrijving op internet kan beter voor wat betreft het materiaal van een product. Verder zijn ze bijzonder langzaam met het terugbetalen van een geretourneerde bestelling.
Beoordeling melden
14 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling

Retourneren

Personeel vriendelijk, leuke artikelen maar retourafhandeling / geld retourneren zou vele malen sneller kunnen.
Beoordeling melden
28 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Kwaliteit van de producten laat soms te wensen over. Dus prijs kwaliteit vind ik minder.
Beoordeling melden
2 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Webshop niet gebruiksvriendelijk genoeg.
Beoordeling melden
5 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Verzending met DHL is verschrikkelijk
Beoordeling melden
26 apr 2023
 Geverifieerde beoordeling
Hele leuke kleding, mijn stijl :-) Echter heb ik zo vaak problemen met de pasvorm bij jullie :-( Bij mij zijn de mouwen 9 vd 10 keer te kort. Die leuke Cendra jurk maat 4 bijvoorbeeld: net aan op de borst en de mouwen zijn zeker 10 cm!! te kort :-( Ook is de lengte van de truien/bloesjes te kort of te krap op de boezem. Lengte broeken soms ook te kort. (Ik ben 1.81m lang en ik heb maat 44/46 of 46/48 bloesjes en maat 42/44 broek. Een Hollandse meid dus. In de webshop zijn de grootste maten vaak heel snel uitverkocht en niet meer verkrijgbaar :-( Maar als NL winkel zouden jullie meer op NL maten voor dames moeten richten. Te vaak slanke modellen die de kleding dragen. Niet meer van deze tijd! Ook vind ik het jammer dat veel jurken mouwloos zijn. Ik mis jurken met kap mouwtjes of 3/4 mouwen (lente/zomer) en lange mouwen (herfst/winter) en dan liefst in natuurlijke stoffen. Niet van dat synthetische spul waar je in gaat zweten! Ik winkel graag bij jullie maar ik word vaak teleurgesteld in het pashokje… zo jammer! Hopelijk doen jullie wat met deze feedback. Heb het vorig jaar ook al eens aangekaart. En zo jammer dat de kleine (goudkleurige) oorbellen van Jam Gioielli uit het assortiment zijn. Goede kwaliteit. Deze waren erg mooi en blijven mooi! Echt een gemis! Graag terug! :-) Een fijne dag gewenst!
Beoordeling melden
Antwoord van annavantoor.nl
23 mei 2023
Misschien is het leuk en goed om een afspraak in te plannen met een personal shopper? :) We helpen je natuurlijk heel graag met het vinden van een perfecte outfit. Alleen hebben we geen maat 48.
1 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling

Levering!!!!!’

Op 22 juli de bestelling geplaatst en betaald. Meteen de bevestiging ontvangen dat Anna aan de slag gaat. Op 28 juli nog niets gehoord of ontvangen van Anna van Toor. Daarop zelf mail geschreven. Reactie excuus, dat er een nieuw systeem is wat vertraging oplevert. Ma 31 juli mail dat deels bestelling is geannuleerd. Erg jammer, want vlgs mij was 22 juli alles nog aanwezig. Nu 1 aug nog niets ontvangen. Vreemd dat ik nu al wel de mail krijg over de beoordeling, terwijl ik nog niets heb ontvangen. Jammer, dit ben ik niet gewend van jullie.
Beoordeling melden
Antwoord van annavantoor.nl
10 aug 2023
Onze excuses voor het ongemak. Wij zijn overgegaan naar een nieuwe website en dat liep toch niet zo soepel als gehoopt en voorspeld. Vandaar dat de online voorraad niet helemaal uo to date is met de werkelijke voorraad. Iedereen die iets besteld heeft wat niet op voorraad was krijgt sowieso haar geld terug! Het kan dit keer alleen iets meer tijd in beslag nemen dan normaal. Nogmaals onze excuses!
1 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling
Mandje wordt te snel leeg gegooid. Echt binnen een half uur al. Uiteindelijk bleek de helft van de dingen die ik had besteld toch niet meer op voorraad. Dus koppeling webshop en voorraadsysteem klopt niet/is niet up to date. Vervolgens kreeg ik een mailtje hierover dat ik in mijn account kon zien welke items waren gecanceld, maar daarin stond geen informatie. Dus niet hele goede ervaring met de webshop.
Beoordeling melden
Antwoord van annavantoor.nl
10 aug 2023
Onze excuses voor het ongemak. Wij zijn overgegaan naar een nieuwe website en dat liep toch niet zo soepel als gehoopt en voorspeld. Vandaar dat de online voorraad niet helemaal uo to date is met de werkelijke voorraad. Iedereen die iets besteld heeft wat niet op voorraad was krijgt sowieso haar geld terug! Het kan dit keer alleen iets meer tijd in beslag nemen dan normaal. Nogmaals onze excuses!
29 okt 2023
 Geverifieerde beoordeling
Had digitaal als vaste klant 3 Rosner broeken besteld tijdens het Rosner event. Ik had ook de aanbieding aangevinkt, kleur beige en maat S, maar dit was niet doorgekomen. Er was iets fout gegaan. Ik heb de klantenservice gebeld of ik alsnog het shirt kon ontvangen/ ophalen in de winkel. Maar dat was kansloos. Dit heb ik zeker niet als klantvriendelijk ervaren.
Beoordeling melden
1 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling

Bestelling goed, bezorging slecht

Het bestellen en betalen was allemaal goed, Anna van Toor is geweldig, maar de levering was vreselijk. Elke keer melding dat de bezorging zou gebeuren, maar dit werd verzet en verzet, thuis zitten wachten op de bezorger, geen bezorging. Volgende dag hetzelfde. Dit ligt niet aan de website, maar aan DHL.
Beoordeling melden
Antwoord van annavantoor.nl
10 aug 2023
Wat vervelend! We zetten dit zeker door naar DHL. Bedankt voor je reactie.