vet-concept.nl

36 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden351 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 27 nov 2020
vet-concept.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

17 nov 2023
De hondenbrokken zijn prima, worden door onze hond graag gegeten. Ook het verse blikvoer is erg fijn in gebruik, makkelijk uit de blikken te krijgen en goed te mengen met de hondenbrokken. De verpakking van al het materiaal is van hoge kwaliteit en is daarom goed te vervoeren en bezorgen

The delivery Tim is to long on the site is says 1 to 3 days we waited almost a week and ran out of food.

Beoordelingen voor vet-concept.nl

ED
Enny D.
Maartensdijk
Fijne website en prima producten
JV
Jadranka V.
Kelpen-Oler
3 mrt 2024
Goede service, snel bezorgd. Altijd een verrassing in de doos 🍀 en mijn hond eet er lekker van.
ED
Enny D.
Maartensdijk
Producten prima! Alleen is de doos waarin wordt afgeleverd niet bestand tegen de inhoud. Ook vaak heel zwaar. Niet goed voor bezorger.
JD
J.R. D.
Meppel
Good service, and after the holiday rush fast delivery.
Service is impeccable
17 nov 2023
5 aug 2023
Fast and good deliveries. I reather choose the delivery-forwarder DHL instead of DPD. There is no choice possability for forwarder.
20 jun 2023
Very professional service
Excellent service. Our cat’s love the food and the X-mas cat toys are every year a big success.
24 sep 2023
Great advice on what’s best for your pet, excellent customer service and swift delivery.
10 nov 2023
They have quality food and deliver quickly
15 aug 2023
Perfect food for our German Shepard
Best pet food company ever!
18 jun 2023
Super snelle verzending