sonniboy.nl

52 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden167 beoordelingen in totaal

28 mei 2023
Levering was netjes op tijd, helaas geen bevestiging Clips meegeleverd. Na een telefoontje te hebben gepleegd werd ons verteld een mail te sturen met het order nr en klacht. Helaas geen directe reactie of onze Clips toegestuurd werden maar na een tweede mail pa een antwoord dat onze Clips onderweg waren vanuit Duitsland. Verbeterpunt is communicatie, een passend antwoord op een vraag of klacht. Voor de rest een prima product en een mooie oplossing om de zon enigszins buiten te houden in de auto.

12 jul 2023
Product zelf is perfect. Gebruiksaanwijzing minder. Tevens niet compleet qua bevestiging stukken. Nadat ik mail had gestuurd hierover kreeg ik geen reactie

Beoordelingen voor sonniboy.nl

Het bestelde product voldeed niet aan mijn verwachting. Moest het ook retourneren.
Work well = does it job!
Montage-instructie duidelijker afdrukken. Deze was nu zwart-wit afgedrukt.
MB
Na goede eerdere ervaring met de producten, nu ook weer zeer tevreden.
Nou, de ervaring leert dat de informatie inpakken, verstuurd beter kan. Maar ik heb heel wat van mijn eigen auto's voorzien van car shades, volvo s60 renault koleos mercedes w204 en nu de w246 de laaste breekt alles wat een perfecte pasvorm en montage gemak .ongekend wat een eenvoud. Hulde zeer tevreden van uit Borne.
Beschrijving per model auto
10 feb 2024
Goede ervaring snelle levering van mooie goed passende zonneschermen.
10 feb 2024
Goede kwaliteit en pasvorm
Geweldig goede kwaliteit. Prachtig mooi product. Ben er heel blij mee.
Slechte ervaring! zijwindschermen besteld na 2 weken niks ontvangen.Gebeld krijg te horen is niet op vooraad pas over 4 weken kunnen ze leveren.Dus heb afgezien van mij bestelling moet nou 2 weken wachten voordat ze bedrag terug storten. Heel Slecht dit.o
Antwoord van sonniboy.nl
Beste Mehet, product stond al niet op voorraad op de site en en het geld is direct na uw telefoontje terug geboekt, stond binnen een paar dagen weer op uw rekening. Ook heb ik uw de creditnota direct door gestuurd per mail. MVG Pieter
Fijne service. Wij hebben voor beide auto's een set besteld. 1 van beide was niet voorradig. Wij zijn hierover benaderd of we ze tegelijk verstuurd wouden hebben of apart. Ik vind dit wel netjes. Je hebt ook bedrijven waarbij dit niet gebeurd.
27 jan 2024
Prima snelle levering
U doet wat u moet doen.
Super makkelijk om als vrouw zijnde alleen te bevestigen. Jaren geleden heb ik ook al een set gehad in een andere auto en door de fijne ervaring nu weer een set besteld. Het was ook snel geleverd.
17 dec 2023
Goed geleverd prima product.
Het onderdeel snel en goed geleverd
11 nov 2023

Zeer content met onze aankoop

Wij hebben deze schermen gekocht, als vervanging voor de standaard kinderzonneschermen. De schermen van Sonnyboy kosten wat meer, maar zijn het geld dubbel en dwars waard. Ze zijn makkelijk te plaatsen, verduisteren goed en zorgen voor een stuk privacy en de achterzijde van de auto.