Certificaat voor schippers-bouwconsult.nl

• 4 sterren
    • 3 sterren
    • 2 sterren
    • 1 ster

De score is gebaseerd op de 179 Trusted Shops beoordelingen van de laatste 12 maanden.
Sinds de aanmelding zijn in totaal 527 beoordelingen verzameld.

• Levering
    • Producten
    • Service
Schippers Bouwconsult BV, sinds 1999 de specialist in: - bouwkundige keuring (ten behoeve van NHG of koopbeslissing); - meeloopkeuring (zonder rapport duidelijk inzicht); - bouwkundig onderzoek (diepgaand onderzoek bij complexe problematiek); - bouwkundig advies; - oplevering van nieuwbouw; - vooroplevering nieuwbouw; - taxatie van vastgoed. Voor een aankoopkeuring van uw toekomstige woning, een bouwtechnische keuring en een bouwkundig rapport NHG kunt u bij ons terecht.

Klantbeoordelingen

Snel en niet duur
4.67

Supersnelle afhandeling en aardige mensen. Mijn spoedprocedure is mede dankzij jullie ook rond gekomen

schippers-bouwconsult.nl antwoordt: 29-06-2017
Dank! Goed om te horen. We hebben de keuring met veel plezier gedaan. Succes ermee.

Rapport iets later ontvangen dan normaal, maar bij de vragen werd er direct actie ondernomen.
Ook werd ik altijd netjes te woord gestaan en op de hoogte gehouden.
Het rapport ziet er keurig uit en is in begrijpelijke taal neergezet. (Fijn voor mensen die leek zijn op dit gebied, zoals ik) prima bedrijf.

schippers-bouwconsult.nl antwoordt: 29-06-2017
Dank! Inderdaad iets later dan gewenst, maar het was fijn om samen te werken en de communicatie open te houden naar elkaar.

Bedankt Koen Goed gedaan

schippers-bouwconsult.nl antwoordt: 29-06-2017
Dank! We zullen Koen een seintje geven dat hij een mooi compliment heeft ontvangen.

Vind dat koen een zeer bekwaam persoon is en zekker een gez en primma kerel.heeft een hoop uitgelegt en is wat mij betreft een aardig suite.

schippers-bouwconsult.nl antwoordt: 29-06-2017
Super! We brengen de complimenten aan hem over. Bedankt, Bart.

Afspraak snel en makkelijk te maken via telefonisch contact en/of website. Vakkundige, heldere uitleg en toelichting tijdens inspectie door bouwkundig inspecteur C. Nicolaes met een persoonlijke touch.

Bedankt voor uw beoordeling. Veel plezier gewenst met uw toekomstige woning.

We werden erg goed en netjes geholpen. Duidelijk uitleg gegeven en overal in meegenomen

snelle afhandeling en duidelijk rapport binnen 5 werkdagen en scherp geprijsd

Snelle afhandeling binnen 5 werkdagen geregeld
helder en overzichtelijk rapport

Bedankt voor uw beoordeling. Veel plezier gewenst met uw toekomstige woning.

Aardig .goede service en advies.leuk gesprek gehad zowel telefonisch en persoonlijk

Bedankt voor uw beoordeling. Veel plezier gewenst met uw toekomstige woning.

Was even spannend of onze makelaar net zo snel zou zijn als jullie, maar dat is gelukt. Bedankt voor de concrete tips die we bij de inspectie zelf al kregen van de inspecteur, daar gaan we na aankoop direct mee aan de slag.

Bedankt voor uw beoordeling. Veel plezier gewenst met uw toekomstige woning.

Goede dienstverlening voor een zeer scherpe prijs. Achteraf vragen stellen geen probleem. Zeer tevreden.

Bedankt voor uw beoordeling. Veel plezier gewenst met uw toekomstige woning.

Prima rapport voor een nette prijs

Bedankt voor uw beoordeling. Veel plezier gewenst met uw toekomstige woning.

Marcel lichtte tijdens zijn inspectie alles toe. Hij heeft ruim de tijd genomen om zijn ideeen en bevindingen voor en na de rondgang te overleggen. Rapportage razendsnel, na 1 dag, geleverd. Na enkele vragen via de mail was er enkele uren later al een reactie. Zeer bruikbaar rapport en investering waard.

schippers-bouwconsult.nl antwoordt: 04-05-2017
Bedankt voor uw beoordeling. Veel plezier gewenst met uw toekomstige woning.

Snelle en duidelijke service Goed en compleet rapport

schippers-bouwconsult.nl antwoordt: 04-05-2017
Bedankt voor uw beoordeling. Veel plezier gewenst met uw toekomstige woning.

De afspraak was snel geregeld. Op vrijdagmiddag werd alle tijd genomen, alle ruimte voor vragen. Rapport binnen een paar dagen in de mail. Volgende keer weer.

schippers-bouwconsult.nl antwoordt: 23-04-2017
Bedankt voor uw beoordeling. Veel plezier gewenst met uw toekomstige woning.

Veel dank Het betrof een fijn en helder rapport.

schippers-bouwconsult.nl antwoordt: 03-04-2017
Bedankt voor uw beoordeling. Veel plezier gewenst met uw toekomstige woning.

Veel dank voor het uitstekende rapport en de deskundige adviezen die ik gedurende de keuring van het huis kreeg.

schippers-bouwconsult.nl antwoordt: 03-04-2017
Bedankt voor uw beoordeling. Veel plezier gewenst met uw toekomstige woning.

De levering van het onderzoek was niet zoals aangegeven binnen 3 werkdagen binnen

schippers-bouwconsult.nl antwoordt: 28-02-2017
Rapport was gereed en verzonden binnen 3 dagen na de dag van de inspectie. Mail waarschijnlijk in de spam terecht gekomen. Naar aanleiding van melding klant snel opgepakt en alsnog verzonden. Dit zijn vervelende dingen die helaas gebeuren.

Johan Schippers van Schippers Bouwconsult heeft voor mij een bouwkundige keuring uitgevoerd voor een woning en daar was ik uitermate tevreden mee. Hij was kritisch, had nuttige tips en was goed op de hoogte van de laatste regelgeving. De rapportage was helder en gedetailleerd en de Heer Schippers reageerde naderhand snel en kundig op vragen.

schippers-bouwconsult.nl antwoordt: 24-02-2017
Bedankt voor uw beoordeling. Veel plezier gewenst met uw toekomstige woning.

De bestelling van de bouwtechnische inspectie via internet en de communicatie daarna verliep vlekkeloos. De betreffende inspecteur (Marcel) was vriendelijk, open en helder in uitleg tijdens de inspectie van de woning. Ook later in de telefonische toelichting van het inspectierapport. Duidelijk iemand met plezier in zijn vak. Aanrader

schippers-bouwconsult.nl antwoordt: 13-02-2017
Bedankt voor uw beoordeling. Veel plezier gewenst met uw toekomstige woning.

In detail gegeven keuring. Zeer kundig op inhoudelijk niveau en professioneel met de klant.

schippers-bouwconsult.nl antwoordt: 08-02-2017
Bedankt voor uw beoordeling. Veel plezier gewenst met uw toekomstige woning.

Het product en de service waren uitstekend. Het enige waar ik een klein beetje tegen aanliep was dat er gezegd wordt op de website binnen 5 dagen na opdracht een rapport, en dat was langer. 7/8 dagen.

schippers-bouwconsult.nl antwoordt: 08-02-2017
Rekening houdend met het weekend is er netjes binnen de termijn zoals op internet verkondigd geleverd. Bedankt voor uw beoordeling. Veel plezier gewenst met uw toekomstige woning.

De prettige samenwerking was zeker top. Er kon snel een afspraak worden gepland en toch werd er ruim de tijd genomen om alles te bekijken, beoordelen en te onze vragen te beantwoorden. We kregen het rapport, zoals afgesproken, dezelfde dag nog digitaal toegestuurd. Wij zijn zeer tevreden.

schippers-bouwconsult.nl antwoordt: 10-01-2017
Bedankt voor uw beoordeling. Veel plezier gewenst met uw toekomstige woning.

Ik raad dit bedrijf iedereen aan, daar zij snelle service hebben, de klanten goed geïnformeerd worden en zij zijn goed bereikbaar voor vragen/ opmerkingen. De kosten zijn ook niet hoog Ga zo door

Mvg,
Sudaba Wafa

schippers-bouwconsult.nl antwoordt: 05-01-2017
Bedankt voor uw beoordeling. Veel plezier gewenst met uw toekomstige woning.

Wij waren zeer tevreden complimenten

schippers-bouwconsult.nl antwoordt: 01-01-2017
Bedankt voor uw beoordeling. Veel plezier gewenst met uw toekomstige woning.

Ik ben heel tevreden met de deskundigheid van de gedaan bouwkundige keuring; de resultaat en advies komen totaal overeen met de prive mening van een bevriend aannemer (geen bouwkundig) dat ik heb ook hetzelde pand laten bekijken.

Ik ben ook dankbaar dat ze dit op korte termijn hebben kunnen regelen tussen Kerst en Oud en Nieuw.

schippers-bouwconsult.nl antwoordt: 30-12-2016

zeer tevreden, netjes

schippers-bouwconsult.nl antwoordt: 30-12-2016

Razendsnelle en flexibele service

schippers-bouwconsult.nl antwoordt: 16-12-2016
Bedankt voor uw beoordeling. Veel plezier gewenst met uw toekomstige woning.

ZEER vriendelijk te woord gestaan aan de telefoon , snel ingepland,
overzichtelijk rapport ontvangen via de afgesproken termijn
inspecteur had duidelijk kennis van zaken
Ik kan schippers bouwconsult aan iedereen aanbevelen

schippers-bouwconsult.nl antwoordt: 16-12-2016
Bedankt voor uw beoordeling. Veel plezier gewenst met uw toekomstige woning.

Snel geholpen. goede afhandeling , overzichtelijk rapport, en zeer vriendelijke mensen aan de telefoon

schippers-bouwconsult.nl antwoordt: 02-12-2016
Bedankt voor uw beoordeling. Veel plezier gewenst met uw toekomstige woning.

Bestellen gaat makkelijk online en tegen een scherp tarief. Er wordt snel en adequaat gereageerd en zijn goed bereikbaar. Enige minpunt was de communicatie met de ingenieur die wat stroef verliep en er een afspraak werd gepland waar wij niet bij konden zijn. Uiteindelijke rapport was uitgebreid en prima toegelicht met specificatie van de kosten waardoor wij onderhandelingsruimte hadden. TEVREDEN

schippers-bouwconsult.nl antwoordt: 02-12-2016
Bedankt voor uw beoordeling. Veel plezier gewenst met uw toekomstige woning.

Zeer deskundig, professioneel en behulpzaam

schippers-bouwconsult.nl antwoordt: 27-11-2016
Bedankt voor uw beoordeling. Veel plezier gewenst met uw toekomstige woning.

Ik ben zeer tevreden over de service en levering.
Alle afspraken zijn op tijd nagekomen en de rapporten zitten netjes en degelijk in elkaar.

schippers-bouwconsult.nl antwoordt: 20-11-2016

Good

schippers-bouwconsult.nl antwoordt: 17-11-2016
Bedankt voor uw beoordeling. Veel plezier gewenst met uw toekomstige woning. Thanks for the review, we would like to wish you future happiness in your new house

Goedkoop, snel, kundig, had het iets completer verwacht (tuin/garage etc werden uitgesloten), maar dat zal ongetwijfeld aan gebrek aan kennis van mijn kant liggen.

Bedankt voor uw beoordeling. Veel plezier gewenst met uw toekomstige woning.

Alles snel geregeld dus top, nu hopen dat het rapport snel wordt geleverd

schippers-bouwconsult.nl antwoordt: 16-11-2016
Bedankt voor uw beoordeling. Veel plezier gewenst met uw toekomstige woning. Uw rapport is reeds op 13/11 ter beschikking gesteld. Wellicht heeft u een mail met een downloadlink in de spambox staan? U krijgt pas een uitnodiging voor een beoordeling na afronding opdracht.

Zeer tevreden, alles netjes geregeld. Je krijgt de mogelijkheid om tussendoor contact op te nemen hoe de stand van zaken is. Zeker een aanrader

Bedankt voor uw beoordeling. Veel plezier gewenst met uw toekomstige woning.

Goed netjes en snel geregeld.
Bedankt Floris Boer

schippers-bouwconsult.nl antwoordt: 14-11-2016
Bedankt voor uw beoordeling. Veel plezier gewenst met uw toekomstige woning.

Zoals verwacht, alles naar wens.

schippers-bouwconsult.nl antwoordt: 13-11-2016

schippers-bouwconsult.nl klantbeoordeling

schippers-bouwconsult.nl

Bouwkundige Keuringen, -Onderzoeken en Taxaties

schippers-bouwconsult.nl werd op 27-02-2015 gecertificeerd door Trusted Shops.

Schippers Bouwconsult BV, sinds 1999 de specialist in: - bouwkundige keuring (ten behoeve van NHG of aankoopbeslissing); - meeloopkeuring (zonder rapport een duidelijk inzicht van een expert); - bouwkundig onderzoek (diepgaander onderzoek bij complexere problematiek); - bouwkundig advies; - oplevering van nieuwbouw; - vooroplevering nieuwbouw; - taxatie van vastgoed. Maar ook voor een aankoopkeuring van uw toekomstige woning, een bouwtechnische keuring en een bouwkundig rapport NHG kunt u bij ons terecht. Schippers Bouwconsult BV onderscheidt zich door snelle en gedegen dienstverlening tegen zeer scherpe tarieven en een open, eerlijke en begrijpelijke wijze van communicatie. Wij zeggen wat we doen en doen wat we zeggen!

J.P. Coenstraat 7

2595 WP Den Haag
Vertegenwoordigingsbevoegde persoon
ing. J.C.C. Schippers
Meer informatie over de Trusted Shops klantbeoordelingen
Maak gebruik van de ervaringen van andere klanten als oriëntatie hulpmiddel!
Elke bestelling kan met max. 5 sterren worden beoordeeld in de categorieën Levering, Producten en Service. De beoordelingen hebben betrekking op ervaringen die niet ouder zijn dan 6 maanden. Het tijdstip dat de beoordeling afgegeven is bevindt zich tevens in deze periode. Voor iedere afgegeven beoordeling berekenen we aan de hand van de individuele scores de gemiddelde score (rekenkundige methode). De eindbeoordeling van de shop is het gewone gemiddelde van de gemiddelde scores van alle Trusted Shops-beoordelingen in de afgelopen 12 maanden. In de commentaren delen klanten in eigen woorden hun ervaringen met schippers-bouwconsult.nl.

Score op basis van totaal aantal beoordelingen
5.0 - 4.5Uitstekend
4.5 - 3.5Goed
3.5 - 2.5Redelijk
2.5 - 1.5Matig
1.5 - 1.0Slecht

Authentieke klantbeoordelingen voor meer vertrouwen