Growing Concepts- Logo - Beoordelingen

Growing Concepts

56 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden927 beoordelingen in totaal

Redelijk

ongeldig

Growing Concepts is niet gecertificeerd door Trusted Shops.

Kopersbescherming niet beschikbaar

Aankopen bij Growing Concepts vallen niet onder de kopersbescherming van Trusted Shops.
Meer lezen over het Trusted Shops Keurmerk

Voordat ik trustpilot gecheckt had, had ik al besteld. Ik was erg benieuwd in welke staat ik het zou aantreffen. 5 dagen later, wat overigens prima is, kwam de zending (2 terraniums en een mini kerstboom) bij me aan. Alles was echt super goed per item verpakt, het kon geen kant op! Ondanks GLS (niet de voorzichtigste) kwam het heel aan door het stevige verpakkingsmateriaal. Aangezien alles los verpakt was, moest je wel alles nog even in elkaar zetten. Leuk om te doen en in te delen naar je smaak. Al met al, ik kom nog eens terug!

23 jul 2023
Met een woord wat een crap/rommel, zelfs van Alixpress komen nog betere producten. Voor 500 Euro aan spullen gekocht, voor 16:00 volgende dag in huis is een illusie bij dit bedrijf, dat wordt is een week en ja het weekend snap ik. En dan krijg je het in 2 delen. De mos platen waren grote plukken al losgelaten in de doos, dus zelf maar plakken (had ik ook meteen kunnen doen) voor 200 Euro had ik toch echt beter verwacht. Grote paneel niet eens met een ophanging dus zelf doen. Van de 8 houten bloemen zaten er 3 al gebroken in de doos. Slechte verpakking in een zak gedaan voor de post. Van de plant in de glazen pot die moet je zelf gereed maken. De planthouder hele slechte 3d print en de rand is al afgebroken, het plantje wordt in een plastic zakje gepropt verwelkt en bijna dood is. Sorry maar dit kan echt niet, voor maar liefst 500 Euro. Ik had er voor over want dan hoef ik het zelf niet te maken maar als ik dan zoiets in huis krijg dan is dat gewoon de klant oplichten. Als ik dan de reviews lees dan ben ik niet de enige, helaas te laat gezien. Hoop dat jullie nog iets doen of contact opnemen.

Beoordelingen voor Growing Concepts

Product na een maand nog niet ontvangen. Minimale onpersoonlijke communicatie.
Een week geleden iets besteld, maar helaas nog geen verzendbevestiging. Ook geen contact te krijgen met de webshop. Erg jammer
31 dec 2023
Slechte klantenservice Reageren gewoon niet

Missing order

I tried to reach you via phone, chat and mail and nothing worked yet, so maybe this way works ;) I made an order to Switzerland and got an info that it was delivered, but the tracking shows, that it is still in the Netherlands. My order number is 38493. Can you please tell me if there will be further shipment to Switzerland or if I can get a refund. Thank you for your help. Regards, Elena

Late levering

Website geeft aan te leveren binnen 1 á 2 werkdagen, echter na een week is het product nog niet eens verstuurd dit zonder enige terugkoppeling.

Terrible customer attitude

They claim they ship on the same day but on the same day they just create the shipping label. I ordered an item on Monday morning and it was actually shipped on Thursday evening. Despite that, after I contacted the company to ask news about the package they told me on Thursday morning that the package was on the way and should had arrive on the same day or the day after. Of course that wasn't the case like tracking was showing but still they made me stay home for two days for nothing. As of now I didn't receive terrariums yet but no matter how good they are there's nothing worse for a customer than feeling mocked by a business.
19 nov 2023
De bestelling is nog steeds niet geleverd. Zou 14 november geleverd worden. Kreeg reactie van growing concepts dat de vertraging door gls kwam en dat de bestelling 16 of 17 november geleverd zou worden. Op mijn melding dat dit niet is gebeurd heb ik geen reactie gekregen. De bestelling, het gaat hier om planten!, was 13 november klaar voor verzending. Het is nu 19 november en geen zicht op wanneer de bestelling geleverd gaat worden omdat de track and trace nog staat op niet ontvangen door gls.

Jar/jug besteld - niet tevreden

Jar/jug besteld. Krijg een plant toegestuurd die groter is dan de jar. Dwz dat de deksel dicht MOET gedrukt worden , en dat de bladeren van de plant tegen het deksel aan drukken.

Ik wacht nog steeds.....

De bestelling die ik nu moet reviewer is nog steeds (week later) niet binnen gekomen. Na mailcontact eerder deze week met de klantenservice geven ze aan dat ze een ander warehouse zijn gaan gebruiken en dat het gisteren of eergisteren zou aankomen. Ik.wacht nog steeds. De producten zijn overigens wel goed (als ze in complete en hele staat aankomen).
19 nov 2023
Na 1,5 week nog steeds niets ontvangen. Ondanks meerdere toezeggingen dat het de volgende dag geleverd zou worden.
16 nov 2023

Geen product en geen contact

Growing Concepts geeft aan producten binnen 1 werkdag te versturen, maar een week later en mijn bestelling is nog steeds niet onderweg. Er wordt niet gereageerd op de mail en chat en ook de telefoon wordt niet opgenomen ondanks dat ik bel tijdens de uren aangegeven op de site.
3 aug 2023
Reageren niet
1 aug 2023
Aankoop kwam kapot aan, vaas is gesneuveld.
25 jul 2023
Nog steeds geen bestelling ontvangen, en zijn niet te bereiken 😡😡😡
23 jul 2023

De bestelde producten worden niet geleverd.

De bestelde producten worden niet (tijdig) geleverd ondanks toezegging met mail. Geen idee wat er aan de hand is, maar ik heb het gevoel dat er geen eerlijk informatie wordt verstrekt. Vooralsnog is er nog niet geleverd.