Growing ConceptsBeoordelingen

Naar de website

10%

Kortingscode
1833
Ervaar shoppen bij Growing Concepts. Bestel nu en ontvang 10% korting op de gehele collectie
Shop nu

Kevin van Willigenburg

Beoordelingen voor Growing Concepts

4.64/5.00

351 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Ik ben enorm tevreden en het overstijgt mijn verwachting. Is heel mooi met de lampen fitting, enorm goed en stevig gemaakt (met een kat bijt vrije elektrische draad) en ziet er zo ook heel mooi uit. De aarde, planten, steentjes, mos dat je erbij krijgt zijn allemaal van goede kwaliteit en planten zijn in perfecte conditie. De verpakking was perfect en snelle zending, kortom ik ben erg tevreden.
Verder lezenAlle positieve beoordelingen weergeven

Wanneer je met een kadobon een besteld waarvan het totaalbedrag lager is dan de waarde van de kadobon, dan ben je het verschil kwijt. De verzendkosten kunnen niet met de kadobon worden afgerekend en betaal je dus hoe dan ook. Daarnaast adverteren ze met bezorging op de volgende dag, maar heeft het exact een week geduurd voordat de bestelling bezorgd werd. Het product zelf wordt stevig verpakt.
Verder lezenAlle kritische beoordelingen weergeven

Verder lezenAlle positieve beoordelingen weergeven
Verder lezenAlle kritische beoordelingen weergeven

Wat andere klanten zeggen over Growing Concepts

Filter  Sorteren Relevantie
Vond het erg jammer dat pas 3-4 dagen na bestelling akkoord is bevonden wordt aangegeven dat product niet meer leverbaar is. Er wordt weliswaar een alternatief aangeboden, maar er was geen keuze meer. Vervolgens wordt die dag een bevestiging van opsturen gestuurd, en vervolgens duurt het dan nog 3 werkdagen voordat product bij post.nl ontvangen wordt en nog eens 4 dagen voordat deze geleverd wordt
Als Kerstcadeautje hadden wij vijf keer de Biodome Medium - Christmas Edition besteld. Door drukte had de levering van de producten wat vertraging, dit werd ook gecommuniceerd aan ons. Eenmaal de producten waren verzonden, was de levering via PostNL snel, de dag nadien stonden ze voor de deur. We hebben familie blij kunnen maken met hun eigen kleine ecosysteem, dus de opzet is geslaagd.
De bestelling kwam eerder dan verwacht, verpakking was uitstekend en de pot met plant en toebehoren is heel leuk om in elkaar te zetten. Prima begeleidend boekje, waarin alles stap voor stap wordt uitgelegd, ook eventuele oplossingen voor problemen. Ik ben er heel blij mee.
De bestelling had enige vertraging maar dat werd duidelijk gecommuniceerd door Groowing Concepts. Pakket was goed verpakt en er zaten duidelijke instructies hoe je de pot moest opbouwen met het zand, mos en de planten.
Zelfs in deze hectische tijd (feestdagen eind 2020) was de service optimaal en werd de bestelling vlot geleverd. Het product was zoals verwacht en de beschrijving was duidelijk. Ik ben blij met mijn aankoop.
Er zat geen beschrijving bij de product hoe ik het moest planten. Het op gok gedaan. Wel zelfde avond er over gemaild en gauw een antwoord met link naar de stappen plan.
Een van de bestelde producten kon niet geleverd worden, dus werd een alternatief product en compensatiegeschenk toegestuurd. Goede oplossing en super service!
Ik had twee vouchers van 60 euro en door er een voucher van te maken, kon ik alles kopen binnen het te besteden bedrag. De hulp daarin was fijn en afgestemd.
Er is goed over de verpakking nagedacht. Artikelen worden heel goed verpakt. Producten waren in prima staat. Zijn een sieraad voor je huis.
Service en snelheid zijn naar verwachting, ook in deze tijd van de feestdagen. Producten zijn super en goed ingepakt!
Goed verpakt, netjes en veilig. Origineel mooi product, prijs kwalitiet verhouding goed. Tevreden klant.
Ik heb een terrarium plantje besteld en afgehaald. Snelle service en super leuk om cadeau te doen.
Fijn bedrijf. Er ging iets niet helemaal goed maar dat werd direct verholpen. Goede service!
Ik zou geen verbeteringen weten, mijn bestelling is goed verzorgd en op tijd binnengekomen.
Voor de eerste maal een bestelling via INGbank gedaan die op sublieme wijze werd geleverd.
Goed product en duidelijke instructies. Een werkende bel voor afhalers zou fijn zijn:)
Snelle levering van erg mooi concept. Goed verpakt en simpel in elkaar te zetten.
het werd allemaal goed verpakt en de handleiding is makkelijk op te volgen.
Ontzettend leuk om te doen, leuke plantjes,goede service fijne levering.
Op tijd geleverd en duidelijke beschrijving helaas geen afsluitkurk