dyson.nlBeoordelingen

dyson.nl - Online Boutique Dyson Nederland

Onze missie is eenvoudig. We lossen problemen op die anderen lijken te negeren. Ontdek en koop online ons assortiment stofzuigers, luchtbehandeling en ventilatoren, haardrogers.
Dyson B.V.
Fred. Roeskestraat 109
1076EE Amsterdam
Celine Wisse

Beoordelingen voor dyson.nl

4.28/5.00

3.268 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over dyson.nl

Wij hadden gebruik gemaakt van aanbieding met ventilator, wat ons bevreemde was dat dit in twee zendingen werd afgeleverd. Slecht voor het milieu dit kan in een rit worden gedaan, twee x onnodig contact in deze coronatijd. Wel tevreden met de bestelde items, werken beide uitstekend.
Ongelofelijk. 6 mei besteld en 15 mei nog steeds niet in huis. Ze zijn onbereikbaar via mail en via telefoon. In en in slechte service dus.
Antwoord van dyson.nl
We hebben momenteel te maken met enkele aanzienlijke vertragingen. Dit heeft te maken met huidige algemene omstandigheden en beperkte mankracht. We doen er alles aan de vertragingen te beperken to 3 werkdagen. Mocht u verder vragen hebben kunt u steeds terecht via help@dyson.nl We proberen binnen dezelfde termijn bij u terug te komen.
Het is een mooie vormgeving en groter dan we dachten maar dat is OK. We hebben hem nog niet ten volle gebruikt maar het ziet er goed uit. Je hoort er niet zoveel van als hij aanstaat en dat is prettig. Als het warmer weer wordt gaan we het meemaken.
Snelle levering. Dyson is gemakkelijk in elkaar te zetten, snel in gebruik en heeft een uitstekende zuigkracht.
Klantenservice, site, chat: niet te bereiken!
Prima levering en prima product. Chat voor advies welk product aan te schaffen was ook goed.
Heb hem net pas in gebruik maar vind hem na al geweldig.
Ik moet mijn bestelling nog ontvangen! Online kom ik niet verder, en als ik bel hang ik 3x 60 min in de wacht waarnaar de verbinding verbroken wordt!
Antwoord van dyson.nl
Levering snel, product werkt uitstekend.
Goed en snel
De levering is slecht door ups. De artikelen top en klanten service heeft nog een hoop te leren
Pas drie dagen nog te kort om te beoordelen! Tot nog toe super
Perfect
Goede service na het niet meer kunnen leveren van een accu voor mij oude stofzuiger.
Snel bezorgd, goed verpakt en keurig afgeleverd!
Het overige kan ik nog niet invullen want we hebben het apparaat nog niet gebruikt
Snelle levering. Prima product.
Mijn vrouw is heel blij met de 11!
Niets op aan te merken
Top!