dyson.nlBeoordelingen

dyson.nl - Online Boutique Dyson Nederland

Onze missie is eenvoudig. We lossen problemen op die anderen lijken te negeren. Ontdek en koop online ons assortiment stofzuigers, luchtbehandeling en ventilatoren, haardrogers.
Dyson B.V.
Fred. Roeskestraat 109
1076EE Amsterdam
Celine Wisse

Beoordelingen voor dyson.nl

4.28/5.00

3.260 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over dyson.nl

Heb hem aangesloten en dat ging makelijk, en het doet wat het beloofd dus too
Prima levering, snel. Even wennen aan de stofzuiger maar ziet er goed uit. Beetje snel vol en filter snel vol, maar dan zit er toch bijna niks in het filter. Maak hem schoon en hij doet het weer we hebben honden en veel zand, daarom snel vol. Dan legen we hem weer. Zuigt goed en sterk. Tevreden
Goedemiddag. 1 van de zuigmonden is voorzien van een scheur. Is wel heel erg snel. 1 dag in gebruik. Gr. Sjon
Zeer goed product
Nu al geweldig en ik heb hem pas een week! Ligt lekker in de hand niet te zwaar en ook de extra accu is heel handig. De luchtreiniger die we er bij kregen is fijn al voor 345,- had ik hem niet zelf gekocht.
Alles wat er mis zou kunnen gaan ging dus mis. Zeer ontevreden over de werking van de webshop en de afhandeling. Een telefoongesprek na 20 minuten pas een medewerker aan de lijn.
Antwoord van dyson.nl
We hebben momenteel te maken met enkele aanzienlijke vertragingen. Dit heeft te maken met huidige algemene omstandigheden en beperkte mankracht. We doen er alles aan de vertragingen te beperken to 3 werkdagen. Mocht u verder vragen hebben kunt u steeds terecht via help@dyson.nl We proberen binnen dezelfde termijn bij u terug te komen.
Ik had net de buitendeur open om wat frisse lucht binnen te laten. Het duurde zeker 20 minuten voordat mijn apparaat de lucht gezuiverd had!
Alles naar wens verlopen. prima apparaat. klein probleem, maar prima en snel opgelost.
Helaas nog niet veelgebruikt dus moeilijk te beoordelen
Het apparaat nog te weinig gebruikt om 5 sterren te geven. Maar eerste ervaringen zijn goed.
Prima stofzuiger. Heerlijk zo zonder snoer.
Mijn leven is met 10% verbeterd! Mijn huis bestaat uit veel tapijten. Hoewel ik hier voorheen regelmatig met mijn oude stofzuiger over heen ging, bleef er blijkbaar toch veel stof achter. Hier ben ik door de Dyson v8 achter gekomen. Er bleef maar stof uit de tapijten komen hoe vaak ik ook met het apparaat er over heen ging. Top ding dus!
Perfecte kwaliteit die hogere prijs wel waard is.
we hadden een Dyson 14 jaar in gebruik en die ging kapot , daarom hebben weer een dyson genomen . duur in aanschaf maar de stofzuiger is het meer dan waard , als we van deze CY26 multifloor weer zo lang doen zijn we blij met deze aankoop .ik heb er wel een lossen parket borstel besteld
Besteld en volgende dag netjes bezorgd wat wil je nog meer?
Op 5 mei een dyson airwrap besteld met gratis stylingset. De stylingset tot op heden nog niet ontvangen. Deze hebben ze opnieuw besteld maar ook hier geen verzendbbevestiging van gekregen en word maar aan het lijntje gehouden dat deze besteld is. Als ik dit van te voren had geweten had ik hem ergens anders besteld met extra korting.
Antwoord van dyson.nl
Beste klant, Het is wel mogelijk dat een bestelling wordt gesplitst in meerdere levering. Voor meer vragen over uw bestelling zijn we steeds te bereiken via help@dyson.nl We komen zo snel mogelijk terug op uw vragen.
Hebben de Dyson V7 vervangen door de V11 deze hadden we meteen moeten aanschaffen wat een geweldige stofzuiger.
Bestelde product kwam wat later dan verwacht, maar het was het waard. Wat een fijne stofzuiger, groot uitgevallen kruimeldief. Hij bevalt tot nu toe uitstekend.
Alles perfect verpakt, ,de V11 werkt perfect zoals wij nu ervaren, even wennen aan het gewicht van de stofzuiger, deze heb je nu op je arm en in de hand, en bij de gewone stofzuiger sleep je hem met je mee.En geen snoer die je in de weg ligt.Garantie van twee jaar vind ik zelf wat te kort,als Dyson een kwaliteitsproduct op de markt brengt, waar zij volledig achter staan.
The product works well but the plastic feels very fragile and cheap, i wish it was more solid.