dyson.nl

Online Boutique Dyson Nederland

Beschrijving
Onze missie is eenvoudig. We lossen problemen op die anderen lijken te negeren. Ontdek en koop online ons assortiment stofzuigers, luchtbehandeling en ventilatoren, haardrogers.
Dyson B.V.
Fred. Roeskestraat 109
1076EEAmsterdam
Celine Wisse

Beoordelingen voor dyson.nl

4.05 / 5.00

6.589 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over dyson.nl

Duurste stofzuigers betaald en nooit geleverd. Dramatisch slechte helpdesk

Antwoord van dyson.nl
Beste klant, Het spijt ons te vernemen van de mislukte afleveringpoging. Voor meer vragen kunt u altijd terecht via help@dyson.nl Mvg, Dyson BNL
Snelle, keurige aflevering. Telefonisch contact was goed. zeer zorgvuldig verpakt, Vond alleen jammer dat ik mor mijn dure desondanks v11 absolution pro geen opbergtas cadeau krijgt en op de reclame op tv met een V8 deze wel zou krijgen. Jammer. Voor de rest tevreden.

er is geen levering in het weekend met UPS

Prima snelle levering

Snel geleverd, duidelijke gebruikershandleiding.

Love the V11 Absolute Pro Boost mode is really cool. The machine is so handy and flexible

Deze föhn stond al zo lang op mijn wensenlijstje, en nu heb ik hem van mijn man cadeau gekregen. Na meerdere operaties aan mijn handen is zelf mijn haar föhnen weer n heerlijke start van de dag geworden Super blij mee

Prima stofzuiger maar wel zwaar

Ik wilde de dyson v8 absolute aanschaffen toen ik echter na het weekend wilde gaan bestellen was hij 20 euro duurder, ik heb toen de klantenservice gebeld en gevraagd of ik hem voor de oude prijs kon krijgen, het antwoord was kortaf nee,wat me niet werd verteld was, dat er enkele dagen later weer een aanbieding was met gratis hulpstukken, dit vind ik niet netjes.

De levering was redelijk snel, de föhn super. Ik heb niet al te dik haar, maar krijg er met deze föhn makkelijk een mooi volume in en het resultaat blijft zeker 2 dagen mooi. Zowel de krullen als het stijle resultaat. De linkjes met filmpjes die dyson na aankoop nog stuurde waren ook handig.

Het zou heel fijn zijn als je zelf een bezorgmoment kon kiezen, dit was helaas niet mogelijk. Verder erg tevreden De stofzuiger bevalt erg goed.

Snel geleverd, email updates mbt status van de bestelling en levering en mijn vrouw is bijzonder tevreden met het product.

Hele goede stofzuiger met 2 honden. Prima levering nieuw voorfilter

Heb al twee dagen op de bezorgdienst zitten wachten en nog geeg stofzuiger ontvangen.

Antwoord van dyson.nl
Beste klant, Het spijt ons te vernemen van de vertraging van uw levering. Door uitzonderlijke drukte kan uw levering oplopen tot +- 5 werkdagen. Voor meer vragen kunt u altijd terecht via help@dyson.nl Mvg, Dyson BNL
Razendsnelle levering en een klasse apparaat.

Ik heb meerdere malen met Dyson contact opgenomen omdat ik graag meer informatie wilde over de Dyson Airwrap; mijn twijfel was of deze geschikt zou zijn voor dun, poreus haar wat ik stijl en glanzend wil krijgen zonder krullen. Mijn vraag was dus ook of de Dyson föhn wellicht een betere keus zou zijn, passend bij mijn wensen. Helaas niemand die enige productkennis had, nu dus retour want miskoop

Antwoord van dyson.nl
Beste, De Airwrap is voor ieder haartype geschikt, voor het maken van krullend, golvend of glad haar. De Supersonic is een goede keuze voor het krijgen van mooi glazend en stijl haar. Deze zal gezien uw wensen inderdaad goed bevallen. Mvg, Dyson Benelux

Snel geleverd. Top stofzuiger.

Antwoord van dyson.nl
Beste, Bedankt voor uw recente aankoop. Wij vinden het fijn om te vernemen dat u tevreden bent over de snelle levering en uw nieuwe Dyson. Mvg, Dyson Benelux
Levering was een dag later dan toegezegd. Product is top, alleen een beetje zwaar. Over de service kan ik nog niet veel zeggen, nog geen gebruik van gemaakt.

Prima service. Kon chatten over de levering en een discount code die niet werkte kreeg direct een nieuwe. V8 is echt prima.