dyson.nlBeoordelingen

dyson.nl - Online Boutique Dyson Nederland

Onze missie is eenvoudig. We lossen problemen op die anderen lijken te negeren. Ontdek en koop online ons assortiment stofzuigers, luchtbehandeling en ventilatoren, haardrogers.
Dyson B.V.
Fred. Roeskestraat 109
1076EE Amsterdam
Celine Wisse

Beoordelingen voor dyson.nl

4.28/5.00

3.219 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over dyson.nl

Niks bestellen via de Dyson website. Gaat helemaal fout. Heb het gevoel dat het daar nogal een puinhoop is. 9-5-2020 bestelling gedaan en weet nu nog niet wanneer het geleverd wordt. Had meer verwacht van zo’n merk. Met diversen medewerkers gesproken en geappt. Maar die kunnen eigenlijk niets oplossen. Wat deze medewerkers wel kunnen doen is een ticket aanmaken en heel vaak hun excuses aanbieden.
Antwoord van dyson.nl
We hebben momenteel te maken met enkele aanzienlijke vertragingen. Dit heeft te maken met huidige algemene omstandigheden en beperkte mankracht. We doen er alles aan de vertragingen te beperken to 3 werkdagen. Mocht u verder vragen hebben kunt u steeds terecht via help@dyson.nl We proberen binnen dezelfde termijn bij u terug te komen.
Product voldoet aan verwachtingen. Alleen is het legen van de bak lastiger dan bij onze oude Dyson kruimeldief.
Alles goed geregeld
De levering Kwam wat later I. V. M corona maar dit stond ook vermd bij jullie op se site. Maar zeer blij met het product
Omdat het een promotie aanbieding was, is alles aangeleverd in 1 doos en was het voor mij moeilijk uit te vinden wat bij de stofzuiger of dok behoorde. Een gebruiksaanwijzing zou heel welkom geweest zijn. Ook heb ik het idee dat de onderdelen minder gaaf zijn dan die bij het loskopen zonder promotie.
alleen het gratis actie pakket niet ontvangen waaronder ook opbergtas
Bevalt erg goed
de pakket dienst ups heeft de zuiger en ventilator voor mijn huisdeur achtergelaten. iedereen kon de pakketten zo meenemen. beetje onverantwoord van ups om deze toch wel dure pakketten onbeheerd voor een voordeur neer te zetten. zeer teleurstellend
Het apparaat is stevig goed verpakt en snel geleverd. De instructies op papier en video zijn bijzonder duidelijk zodat ook ik het apparaat snel aan de praat had en de app probleemloos kon instellen. Direct in woon- en slaapkamer laten uitgeprobeerd en werkt naar volle tevredenheid
Vandaag besteld de andere dag in huis! Super!
Na een kwartier intensief gebruik gaat de kruimeldief uit. Opladen duurt 2 uren. Moet er een zwaardere accu geleverd worden?
De klanten service is zeer slecht telefonisch of helemaal niet te bereiken. 45 minuten wachttijd voor een dergelijke organisatie is eigenlijk helemaal geen ster waard. Dyson moet zich schamen
Prima apparaat!
werkt perfect
Twee dagen na bestelling werd het product al geleverd! Prima product!
Product is wel echt zwaar in gebruik.
Tevreden
Prima afhandeling,
Prima product, super blij mee. Ja moet er even mee lleren omgaan maar dan perfect. Geen beoordeling over de service niet mee van doen gehad.
snel geleverd. stofzuiger werkt goed, prima zuigkracht. alleen wat zwaar in de hand. verder is het moeilijk om onder lage meubels te komen.