dyson.nlBeoordelingen

dyson.nl- Logo - Beoordelingen
dyson.nl- Logo - Beoordelingen

dyson.nl - Online Boutique Dyson Nederland

Onze missie is eenvoudig. We lossen problemen op die anderen lijken te negeren. Ontdek en koop online ons assortiment stofzuigers, luchtbehandeling en ventilatoren, haardrogers.
Dyson B.V.
Fred. Roeskestraat 109
1076EE Amsterdam
Celine Wisse

Beoordelingen voor dyson.nl

4.18/5.00

6.552 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over dyson.nl

De levering Kwam wat later I. V. M corona maar dit stond ook vermd bij jullie op se site. Maar zeer blij met het product
Omdat het een promotie aanbieding was, is alles aangeleverd in 1 doos en was het voor mij moeilijk uit te vinden wat bij de stofzuiger of dok behoorde. Een gebruiksaanwijzing zou heel welkom geweest zijn. Ook heb ik het idee dat de onderdelen minder gaaf zijn dan die bij het loskopen zonder promotie.
alleen het gratis actie pakket niet ontvangen waaronder ook opbergtas
Bevalt erg goed
de pakket dienst ups heeft de zuiger en ventilator voor mijn huisdeur achtergelaten. iedereen kon de pakketten zo meenemen. beetje onverantwoord van ups om deze toch wel dure pakketten onbeheerd voor een voordeur neer te zetten. zeer teleurstellend
Het apparaat is stevig goed verpakt en snel geleverd. De instructies op papier en video zijn bijzonder duidelijk zodat ook ik het apparaat snel aan de praat had en de app probleemloos kon instellen. Direct in woon- en slaapkamer laten uitgeprobeerd en werkt naar volle tevredenheid
Vandaag besteld de andere dag in huis! Super!
Na een kwartier intensief gebruik gaat de kruimeldief uit. Opladen duurt 2 uren. Moet er een zwaardere accu geleverd worden?
De klanten service is zeer slecht telefonisch of helemaal niet te bereiken. 45 minuten wachttijd voor een dergelijke organisatie is eigenlijk helemaal geen ster waard. Dyson moet zich schamen
Prima apparaat!
werkt perfect
Twee dagen na bestelling werd het product al geleverd! Prima product!
Product is wel echt zwaar in gebruik.
Tevreden
Prima afhandeling,
Prima product, super blij mee. Ja moet er even mee lleren omgaan maar dan perfect. Geen beoordeling over de service niet mee van doen gehad.
snel geleverd. stofzuiger werkt goed, prima zuigkracht. alleen wat zwaar in de hand. verder is het moeilijk om onder lage meubels te komen.
Levertijd kan sneller en de producten mogen wel goedkoper
Met 3 honden en 2 katten erg veel haar . Ideaal en zo klaar . Ben zeer tevreden aanrader
Snel geleverd, onder de indruk van de machine (V11) & nog niet te maken gehad met service.