dyson.nlBeoordelingen

dyson.nl - Online Boutique Dyson Nederland

Onze missie is eenvoudig. We lossen problemen op die anderen lijken te negeren. Ontdek en koop online ons assortiment stofzuigers, luchtbehandeling en ventilatoren, haardrogers.
Dyson B.V.
Fred. Roeskestraat 109
1076EE Amsterdam
Celine Wisse

Beoordelingen voor dyson.nl

4.20/5.00

4.972 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over dyson.nl

Snel geleverd, onder de indruk van de machine (V11) & nog niet te maken gehad met service.
Very fast delivery.
Mooi verpakt, garantie al geregeld en snel geleverd
Mooi ding
super goed apparaat ook voor de toekomst en we hebben al meer van Dyson
Bij het bestellen ging er iets fout, maar na één telefoongesprek is alles door Dyson meteen gladgestreken.
de stofzuiger was nog niet geleverd. Toen was er een speciale aanbieding van de zelfde v10 met 50 euro korting. Meteen mail gestuurd. Helaas pech gehad dikke bult. Mij is duidelijk geworden alles gericht op verkoop maar niet op service.
Ik heb mijn bestelling nog steeds niet ontvangen!!!
Antwoord van dyson.nl
We hebben momenteel te maken met enkele aanzienlijke vertragingen. Dit heeft te maken met huidige algemene omstandigheden en beperkte mankracht. We doen er alles aan de vertragingen te beperken to 3 werkdagen. Mocht u verder vragen hebben kunt u steeds terecht via help@dyson.nl We proberen binnen dezelfde termijn bij u terug te komen.
Snelle levering. Product heel veel plastic dus ik denk erg kwetsbaar. Kruimeldief heel slecht. Mat uitzuigen met steel gaat heel goed. Zit geen gewone borstel voor harde vloer bij. Dus zeer kwalijk voor zo.n dure stofzuiger.
Stofzuiger, Dyson SV11 V7 Animal werkt prima, alleen de accu is snel leeg.
Snel geleverd.
Snelle levering ondanks Corona, klantenservive had mij ook al aangemeld voor de garantie. We hebben de Dyson V8 Animal aangeschaft en zijn zeer tevreden erover, hadden we al veel eerder moeten aanschaffen.
Great product, quick delivery. It's my second dyson and couldn't imagine using any other brand
Prijzig
Ik heb een Dyson V8 Animal+ besteld. Helaas was de levering via UPS slecht, zo ook de klantenservice van UPS. Uiteindelijk mijn pakket in Schiedam vanuit Den Haag opgehaald, omdat ze het niet meer kwamen bezorgen. Maar ik werd onwijs vrolijk van het gebruik van de Dyson! Een top stofzuiger; handige accessoires, snoerloos, batterijduur is prima en het legen gaat makkelijk. Top!
Antwoord van dyson.nl
Beste klant, bedankt voor uw review. Het spijt ons van de minder dan vlekkeloze levering.
Snelle en nette levering
Service kan ik nog niet beoordelen
Tot nu toe bevalt het goed, de V10 hebben we alleen nog maar 1 keer gebruikt. Dus meer kunnen we er nu nog niet over zeggen.
Dramatische service . Twee keer een stofzuiger besteld en twee keer niets mogen ontvangen. Factuur trouwens wel netjes twee keer mogen ontvangen.
Antwoord van dyson.nl
Het spijt ons te horen dat de levering mislukt. We zullen het automatische retoursproces opvolgen in deze situatie.
Het product is goed maar was wel twee keer stuk.