dyson.nlBeoordelingen

dyson.nl - Online Boutique Dyson Nederland

Onze missie is eenvoudig. We lossen problemen op die anderen lijken te negeren. Ontdek en koop online ons assortiment stofzuigers, luchtbehandeling en ventilatoren, haardrogers.
Dyson B.V.
Fred. Roeskestraat 109
1076EE Amsterdam
Celine Wisse

Beoordelingen voor dyson.nl

4.20/5.00

5.016 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over dyson.nl

Geen opmerkingen
Alles is goed en snel verlopen.
Waardeloos Als je wat besteld wordt het aangepast
Antwoord van dyson.nl
Bedankt voor uw review. Graag komen we hier samen met u op terug. We zijn steeds te bereiken via help@dyson.nl We werken momenteel wel met een achterstand. We proberen binnen 3 dagen op uw vragen terug te komen
Keurig ingepakt Product ziet degelijk uit en werkt als verwacht. Service, nog geen oordeel!
Snel geleverd, super safe verpakt, fantastisch product!
Bestelling is correct bezorgd,eerste indrukken zijn goed.
Fantastisch apparaat! We hadden al een Dyson, maar deze snoerloze V11 is zo veel beter.
Zowel de producten als de levering en afhandeling gingen voorbeeldig.
Eerste apparaat defect, via mail opgelost; goede service dus...
Gewoon goede zuigkracht en merk
Verkeerde product geleverd. Na meerdere telefonische en e mail contacten nog steeds geen oplossing.
Antwoord van dyson.nl
Mooie en kwalitatief goede producten!
Alles prima geregeld. Gewoon een 10.
Erg slechte afhandeling van gemaakte fout! Ben nu al sinds 2 mei jl. aan het wachten op een stofzuiger die ik al betaald heb!
Antwoord van dyson.nl
Beste klant, Bedankt voor uw reveiw en onze excuses voor de vertraging.
Snelle verzending, goed product, helemaal in orde!
Mooi hoor
Woensdag bestelling geplaatst en betaald. Ik kreeg maar geen bestelbevestiging, maar wel 499 euro afgeschreven. Vervolgens een aantal keer contact opgenomen en enige wat ik als reactie krijg is sorry we sturen dit door naar de administratieafdeling, we kunnen geen antwoord geven op hoelang het gaat duren, we zullen dit moeten afwachten. Inmiddels al meer dan halve week later nog geen enkel bericht
Antwoord van dyson.nl
alles goed. kon alleen mijn oude dyson niet terug inleveren
Telefonisch contact gehad met klantenservice over ontbreken van extra item. Helaas nul komma nul respons gekregen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!