dyson.nl

Online Boutique Dyson Nederland

Beschrijving
Onze missie is eenvoudig. We lossen problemen op die anderen lijken te negeren. Ontdek en koop online ons assortiment stofzuigers, luchtbehandeling en ventilatoren, haardrogers.
Dyson B.V.
Fred. Roeskestraat 109
1076EEAmsterdam
Celine Wisse

Beoordelingen voor dyson.nl

4.05 / 5.00

6.589 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over dyson.nl

In vergelijking met dc62. Beter , gaat langer mee, laad sneller op, zuigt nog meer op-ook in lage stand , echt super

Snelle en goede levering. Heel tevreden over het geleverde product fe dyson fohn. Super blij mee

Prima product snel en makkelijk kind kan het doen

heel goed

Krachtige stofzuiger, snoerloos. De Dyson pak je sneller dan een gewone stofzuiger. Jammer dat er geen ophangsysteem mee geleverd is voor alle accessoires.

1 week geleden
Batterij snel kapot en kregen geen nieuwe

1 week geleden
Binnen enkele dagen geleverd. Prima product.

Op alle 3 punten ruim voldoende

1 week geleden
Verzending via ups is voor mij niet ideaal, gezien de afhaalpunten bij mij in de buurt en dat ik een account moet aanmaken om het afleveren te wijzigen. De webshop van dyson is buiten dat uitstekend Bevat meer info dan te vinden in andere webshops, en de prijzen zijn dik in orde

1 week geleden
Na 1 jaar de Dyson gebruikt te hebben zijn we steeds minder tevreden. De eerste maanden twijfelden we al, maar de zuigkracht is niet wat we hadden verwacht. Op de hoogste stand is het zo leeg, 15 minuten. Zelfs als het bakje niet vol zit, sputtert de Dyson steeds. Maak deze continue schoon maar blijft probleem houden.

Antwoord van dyson.nl
Beste, Zo te lezen valt er nog optimalisatie te behalen uit uw apparaat. Om dit te bereiken willen wij graag samen kijken naar een oplossing. Wij willen u vriendelijke vragen onze klantenservice te benaderen. Mvg, Dyson Benelux help@dyson.nl / 0800-0206203 (Gratis)
1 week geleden
Levering: ok, maar wij zagen alleen levering voor de avond. Dus aan huis gekluisterd. Produkten: we hebben maar één artikel van Dyson. Echter deze is wel van een zeer goede kwaliteit. Service: inpakken (goed verpakt) en versturen kan iedereen en dus was het ok. Service zie ik meer de zorg als er wat aan de hand is. Apparaat ok, dus wat kan ik hier verder over zeggen?

1 week geleden
Geen aanmerking op het product . Erg tevreden over dyson.

Top

1 week geleden
De eerste ervaringen zijn goed, het is even wennen aan het gebruik, m.n. het ledigen van de afval container en het terugplaatsen hiervan na het schoonmaken.

1 week geleden
Niks op aan te merken. Alles naar verwachting

Gewoon uitstekend

1 week geleden
Super krachtige stofzuiger werkt perfect, accu tijd in voldoende. 1 klein nadeeltje is de zeer snelle wendingen van de borstel verder hadden we deze veel eerder moeten aanschaffen.

1 week geleden
Product is niet geleverd (door UPS), ivm niet thuis zijn. Met vervoerder zijn geen afspraken te maken en als verlengstuk van Dyson is het daarmee uitermate bedroevend. Zeer triest dat ik niet voor andere bezorgwijze kan kiezen en daardoor van product verstoken blijf, welke alleen va website te verkrijgen is