dyson.nlBeoordelingen

dyson.nl - Online Boutique Dyson Nederland

Onze missie is eenvoudig. We lossen problemen op die anderen lijken te negeren. Ontdek en koop online ons assortiment stofzuigers, luchtbehandeling en ventilatoren, haardrogers.
Dyson B.V.
Fred. Roeskestraat 109
1076EE Amsterdam
Celine Wisse

Beoordelingen voor dyson.nl

4.20/5.00

4.972 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over dyson.nl

Prima stofzuiger met grote zuigkracht. Hebben al jaren een Dyson V6, dus de overstap naar de V10 was snel gemaakt.
Geweldige producten. Heb nu de draadloze stofzuiger V10 en föhn. Helaas wel duur in aanschaf.
Supersnelle levering, zeer goed product. Nog geen gebruik hoeven maken van de service, dus deze is niet goed te beoordelen.
Worst customer service ever. I will never buy a Dyson product again.
Antwoord van dyson.nl
Bedankt voor uw review. Graag komen we hier samen met u op terug. We zijn steeds te bereiken via help@dyson.nl We werken momenteel wel met een achterstand. We proberen binnen 3 dagen op uw vragen terug te komen
Service te slecht geen oplossingen ook
Zuigkracht is geweldig
Kan de gebruiksaanwijzing fimpje niet downoaden
Keurig op tijd een heel mooi apparaat afgeleverd !
Goede stofzuiger!
Jammer dat er geen mondstukhouder bijgeleverd wordt waar alle accessoires op bevestigd kunnen worden. Kleinste mondstuk met borstel lijkt een breuklijn in het kunststof te hebben.
snel geleverd. Goede service. top stofzuiger
Dyson V10 Animal gekocht en heel blij mee, maakt het stofzuigen een stuk leuker. Stofzuiger is netjes verpakt en snel bezorgd.
Dyson v10 animal besteld en meer dan de volwachtingen voldaan.. Is krachtig, handzaam, snel bezorgd.. Erg tevreden
Service centrum gebeld meer als een half uur in de wacht en het antwoord op mijn vraag dat ik maar een mail moest sturen.
Levering en alles was prima!! De stofzuiger is geweldig en zo makkelijk te gebruiken, voorals als je dagelijks moet stofzuigen wegens dieren, dus ik ben helemaal verkocht!!
Wij hadden een deal besteld: Dyson V11 absolute pro + ventilatie systeem (deal tot 10 mei). De 1ste x berzorgen waren wij niet thuis. De 2e x waren we expres de hele dag thuis. Tussendoor hebben we de brievenbus gecontroleerd (rond 12:15). In de avond vonden we een briefje van UPS dat ze om 10:45 langs waren geweest. Vervolgens lag de ups website er tijdelijk uit en via Dyson kwam ook geen hulp.
Antwoord van dyson.nl
We hebben momenteel te maken met enkele aanzienlijke vertragingen. Dit heeft te maken met huidige algemene omstandigheden en beperkte mankracht. We doen er alles aan de vertragingen te beperken to 3 werkdagen. Mocht u verder vragen hebben kunt u steeds terecht via help@dyson.nl We proberen binnen dezelfde termijn bij u terug te komen.
Product snel geleverd en werkt prima.
Mooi product. Bezorging helemaal naar wens
Top,
Prachtige apparaat iets prijzig maar een echte aanrader