dyson.nl

Online Boutique Dyson Nederland

Beschrijving
Onze missie is eenvoudig. We lossen problemen op die anderen lijken te negeren. Ontdek en koop online ons assortiment stofzuigers, luchtbehandeling en ventilatoren, haardrogers.
Dyson B.V.
Fred. Roeskestraat 109
1076EEAmsterdam
Celine Wisse

Beoordelingen voor dyson.nl

4.05 / 5.00

6.589 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over dyson.nl

1 week geleden
Ik had de V8 en de V10 besteld. Helaas werkte de V10 niet naar behoren. De helpdesk heeft me geweldig geholpen, helaas mocht het niet baten. Vervolgens hebben ze mij een nieuwe toegestuurd, die helemaal geweldig is Uitstekende service, met speciale dank aan Bryan

1 week geleden
Over de levering via UPS ben ik niet tevreden. Volgens tracktrace was het pakket nog in Duitsland. Toch bleek dat de bezorger maandag was geweest en lag er een briefje in de bus. Ik had de tracktrace nog gecheckt voordat ik wegging. Had ik het geweten, dan was ik thuis gebleven. Op dinsdag ben ik speciaal thuis gebleven. Ik kreeg naar mijn gevoel het verwijt dat ik de dag ervoor niet thuis was.

1 week geleden
Snelle levering en netjes verpakt Goede service, ook mail

1 week geleden
Super service. Vriendelijke contactpersoon die met je mee denkt. Helaas was een onderdeel van het product na garantietermijn kapot gegaan door oxidatie.

1 week geleden
Ik vind de Dyson v8 tegenvallen, zuigkracht is lager dat verwacht en de batterij is wel heel snel leeg. Ook is de stofzuiger minder wendbaar dan verwacht

1 week geleden
De nieuwe filter van onze oude dyson model, dc29, doet uitstekend. Onze stofzuiger zuigt als of het gloednieuw is.

1 week geleden
Ik weet niet wat u onder service bedoeld ik heb hem net dus heb nog geen service nodig gehad.

1 week geleden
Ik heb het product nooit ontvangen, het is weer teruggestuurd en ik heb mijn geld na 4 weken nog niet terug.

Antwoord van dyson.nl
1 week geleden
Beste, Vervelend dat het zo is gelopen met uw bestelling. Als u nog steeds geen terugbetaling heeft ontvangen, adviseren wij u ons te contacteren. 4 weken is namelijk niet gebruikelijk. Wij kunnen dan nagaan of er iets is misgelopen. Mvg, Dyson Benelux help@dyson.nl
Excellent dervice

1 week geleden
Goed product maar het terug krijgen van m’n geld duurde 6 weken, dat is toch veel te lang in deze tijd

1 week geleden
Zuigkracht is zeer goed, geluid’s niveau is veel lager dan verwacht. maar helaas; flexibele slang extreem kort, snoer mag ook langer, sluiten na het legen gaat niet soepel omdat het niet goed lijkt aan te sluiten en er dus flink geworsteld moet worden. Mijn zuigvoeten ed van vorige Dyson (anti allergeen) passen niet meer Had ook verwacht dat de BIG BAL 2 een grotere stofbak zou hebben: waarom BIG?

Nice

1 week geleden
Eerste levering verkeerde machine. Uitstekend opgelost door klantenservice, keurig omgeruild binnen 2 dagen. Geweldige stofzuiger

1 week geleden
Razend snel voor originele onderdelen.

voldoet niet aan toezeggingen

Antwoord van dyson.nl
1 week geleden
Beste klant, Graag nemen we dit opnieuw op met u. Welke verwachtingen werden niet waargemaakt? U kunt ons best mailen via help@dyson.nl Mvg, Dyson Benelux
Geweldig

1 week geleden
Zuigkracht is zeer goed. Wel even wennen aan de handgreep aan de stofzuigslang. Het is nu niet makkelijk/mogelijk om hier zonder hulpstuk mee te stofzuigen. In vergelijking met mijn oude stofzuiger een hele verbetering. Veel lichter en makkelijker om mee te werken.

1 week geleden
Levering direct de dag na bestelling. Tot nu toe zeer tevreden over de dyson 10 pro. Ook ideaal voor het zuigen van mijn auto top

1 week geleden
Prachtig wendbaar apparaat, voldoet volledig.

1 week geleden
Alle dyson producten die in bezit zijn werken uitstekend. Als er iets kapot gaat of iets functioneert niet naar wens, dan regelt de klantenservice van dyson (op basis van de garanties) de vervanging en/of oplossing. Dit product is een mooie aanvulling op de verzameling.