dyson.nl

Online Boutique Dyson Nederland

Beschrijving
Onze missie is eenvoudig. We lossen problemen op die anderen lijken te negeren. Ontdek en koop online ons assortiment stofzuigers, luchtbehandeling en ventilatoren, haardrogers.
Dyson B.V.
Fred. Roeskestraat 109
1076EEAmsterdam
Celine Wisse

Beoordelingen voor dyson.nl

4.05 / 5.00

6.589 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over dyson.nl

1 week geleden
Goede, snelle levering, klantenservice correct en de juiste informatie.

1 week geleden
Vind hem zwaarder dan gedacht.

1 week geleden
Dyson V11 pro besteld. Levering was prima. Echter, kregen wij een gebruikte apparaat. Er zaten barsten in de borstelkop en overal stof. Contact opgenomen met klantenservice en niet eens excuses ontvangen. Het apparaat hebben we weer retour gestuurd. Erg jammer voor iets dat zo prijzig is.

Antwoord van dyson.nl
1 week geleden
Beste mevrouw Bin Alkan, Bedankt voor uw review. Het is jammer te vernemen dat u dit ervaart. Graag hierbij onze excuses. Zodra uw bestelling bij ons binnen is zult u het aankoop bedrag retour krijgen. dit kan tot 15 werkdagen duren. Vriendelijke groet, Dyson Benelux
1 week geleden
Dyson Lightcycle top product. Super degelijk verpakt, snel geleverd. Product is top. Beetje kritisch op geleiding van de lamparm die gad ik geruisloos verwacht dat is niet het geval maar een dikke 9.5

1 week geleden
ze kwamen alle afspraken goed na

1 week geleden
UPS kwam bezorging niet na, daarna leveringsdatum aangepast, zijn ze op een ander gepland moment langsgekomen

1 week geleden
Prachtige producten en de beste kwaliteit materiaal.

1 week geleden
Ik twijfelde tussen de Dyson V11 absolute en de Dyson V11 total clean, bij de klantenservice kreeg ik goede uitleg over de verschillen en kon zo een goede keuze maken. Ik heb de stofzuiger nog maar een week, maar hij bevalt mij prima. Hij is wel duur in aanschaf, maar met de € 100,-- korting via ING rentepunten scheelt het wel wat.

Snel en goed geleverd.

1 week geleden
De V11 zuigt nog beter dan de Roller Ball, verbazingwekkend.

1 week geleden
Met service bedoel ik vooral handleiding ed. ik vind de toelichting over het gebruik van de stofzuiger zeer summier. Overal staan tekeningen maar over bv. de onderdelen, de borstels moet je maar raden welke bedoeld wordt met

1 week geleden
pas gebruikt, kan service niet beoordelen

1 week geleden
Snelle en correcte levering goed product

Hele mooie stofzuiger super

1 week geleden
Slow to ship. Received e-mail that my item was shipped. After 4 days, according to UPS item was still not received by them. And I get this sweet e-mail to review, what a joke. Yes, it's the holidays but people still work and on time shipment seems to be a problem with Dyson's webshop as I had a bad delivery experience with my previous weborder as well.

Antwoord van dyson.nl
1 week geleden
Beste klant, Het spijt ons te vernemen van de vertraging van uw levering. Door uitzonderlijke drukte kan uw levering oplopen tot +- 5 werkdagen. Voor meer vragen kunt u altijd terecht via help@dyson.nl Mvg, Dyson BNL
1 week geleden
Zuigt heel erg goed, ben zeer tevreden

Goed geholpen

Alles perfect geregeld

1 week geleden
Zoals de beoordelingen al aangeven, levering en service

1 week geleden
Producten zijn van hoogwaardige kwaliteit