dyson.nlBeoordelingen

dyson.nl - Online Boutique Dyson Nederland

Onze missie is eenvoudig. We lossen problemen op die anderen lijken te negeren. Ontdek en koop online ons assortiment stofzuigers, luchtbehandeling en ventilatoren, haardrogers.
Dyson B.V.
Fred. Roeskestraat 109
1076EE Amsterdam
Celine Wisse

Beoordelingen voor dyson.nl

4.18/5.00

6.552 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over dyson.nl

Snel geleverd en een goed product
Prima apparaat. Mijn zoon heeft last van hooikoorts maar kan nu in zijn kamer goed terecht, zuivert licht goed. En dan die verwarmingsfunctie erbij is helemaal top. Verwarming slaat anders alleen san als het beneden bij de thermostaat te koud is. Nu kan hij het zelf reguleren. De radiator wordt niet meer gebruikt. In zomer op ventilatiestand ter verkoeling. Top!
Top product
Op de laatste dag van de 'aanbieding', een stofzuiger met nieuw luchtreiniger besteld, na een tip over bestellen van een filter voor een luchtreiniger uit 2016 ! Werd binnen 2 dagen keurig, veilig verpakt bezorgd ! Werkt perfect. Alleen geen uitleg over gebruik hulpmiddelen, wel hoe schoon te maken. Daarnaast hoe moet ik aanmelden voor garantie ? Blijf zeer tevreden over Dyson !
İk ben tevreden!
I got a Pure Hot and Cool purifier that is very cool, but when I wanted to order a fan for my boyfriend as a gift my order got cancelled twice without any reason and I've got no reply from support why it happened.
 Antwoord van dyson.nl
Het spijt ons te horen dat de levering mislukt. We zullen het automatische retoursproces opvolgen in deze situatie.
Wat heerlijk, deze steelstofzuiger! Heel eenvoudig in gebruik en veel stiller en handzamer dan mijn sledestofzuiger. Geen gesjouw, geen gedoe, je pakt nu even snel de stofzuiger, je doet het nu echt tussendoor. Zuigt prima! Trekt - ook op de turbostand - mijn tappijttegels niet los. Hulpstukken simpel te vervangen, zonder kracht te hoeven zetten. Kortom: heel blij mee!
Niets op aan te merken. De Dyson V8 werkt zoals te hoopten en de levering liep ook prima
Aantal dagen aan het testen en tot nu toe erg tevreden mee.
De levering was erg snel, En de producten bevallen zeer goed.
Mooi design en een stille krachtige luchtstroom. Laat de hittegolf maar komen!
Uitstekende kwaliteit, zeer innovatief, erg gebruiksvriendelijk, duurzaam
snel en goed geleverd, apparaat werkt goed
Levering is prima, product hoe het er uit ziet is prima en wat de beschrijving belooft lijkt ook goed maar weet nog nauwelijks ervaring met het product vandaar 3 sterren. Ook zo voor de service; daar heb ik nog geen ervaring mee, vandaar ook 3 sterren
Komt prima verpakt binnen en wat een geweldige stofzuiger
We hebben al vaak met jullie gebeld. De levering is slecht!! Het product kan ik nog net beoordelen. En de service aan de telefoon is ook niet optimaal. Na vele keren bellen ligt het nu volgens jullie aan de webshop. Ik zal niet snel weer met Dyson in zee gaan.
 Antwoord van dyson.nl
We hebben momenteel te maken met enkele aanzienlijke vertragingen. Dit heeft te maken met huidige algemene omstandigheden en beperkte mankracht. We doen er alles aan de vertragingen te beperken to 3 werkdagen. Mocht u verder vragen hebben kunt u steeds terecht via help@dyson.nl We proberen binnen dezelfde termijn bij u terug te komen.
Ik heb geen idea
Volgens afspraak geleverd en apparaat voldoet volledig aan verwachting.
Prima levering, informatie voorziening en gemak waarmee het kwam
Mijn Dyson hot cold kon door UPS niet worden afgeleverd doordat mijn adres niet volledig op het pakket vermeld stond. Dit is blijkbaar verkeerd gegaan bij het bestellen doordat de straat niet automatisch is opgezocht bij de postcode en huisnummer. Ik verzoek Dyson om mij het aankoopbedrag terug te betalen.