dyson.nlBeoordelingen

dyson.nl - Online Boutique Dyson Nederland

Onze missie is eenvoudig. We lossen problemen op die anderen lijken te negeren. Ontdek en koop online ons assortiment stofzuigers, luchtbehandeling en ventilatoren, haardrogers.
Dyson B.V.
Fred. Roeskestraat 109
1076EE Amsterdam
Celine Wisse

Beoordelingen voor dyson.nl

4.28/5.00

3.268 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over dyson.nl

Volgens afspraak geleverd en apparaat voldoet volledig aan verwachting.
Prima levering, informatie voorziening en gemak waarmee het kwam
Mijn Dyson hot cold kon door UPS niet worden afgeleverd doordat mijn adres niet volledig op het pakket vermeld stond. Dit is blijkbaar verkeerd gegaan bij het bestellen doordat de straat niet automatisch is opgezocht bij de postcode en huisnummer. Ik verzoek Dyson om mij het aankoopbedrag terug te betalen.
Antwoord van dyson.nl
Het spijt ons te horen dat de levering mislukt. We zullen het automatische retoursproces opvolgen in deze situatie.
Hoi
Mooie ventilator met een zeer gelijkmatige luchtstroom die op een flinke afstand nog steeds verkoeling biedt.
Een zeer goed en makkelijk product waar voor je geld
accu capaciteit mag beter
Snelle levering en mooi ontwerp apparaat zoals we gewend zijn van Dyson. Ik heb het apparaat net en de service nog niet nodig gehad. Bij aankoop van een vorig Dyson product wel de service nodig gehad en dit is heel goed afgehandeld.
Jammer dat de batterij snel leeg is. Verder is het een prima stofzuiger
Zeer tevreden over de Dyson v8, super apparaat en zeer handig in gebruik. Waar ik echter zeer ontevreden over ben is dat de stofzuiger vervuilt aan is geleverd. Volgens Dyson is dit vermoedelijk tijdens de kwaliteitcontrole ontstaan maar dan snap ik niet dat ze de stofzuiger niet even weer schoonmaken voordat deze naar de klant wordt verstuurt.
Ik heb nog niks ontvangen en ook nog geen reactie van Dyson op 2 e-mails die ik hierover heb gestuurd.
Antwoord van dyson.nl
We hebben momenteel te maken met enkele aanzienlijke vertragingen. Dit heeft te maken met huidige algemene omstandigheden en beperkte mankracht. We doen er alles aan de vertragingen te beperken to 3 werkdagen. Mocht u verder vragen hebben kunt u steeds terecht via help@dyson.nl We proberen binnen dezelfde termijn bij u terug te komen.
Top!
Ik heb 2 producten besteld, maar 1 ontvangen terwijl ze wel allebei verstuurd zouden zijn. Klantenservice is telefonisch onbereikbaar en er is tot op heden geen reactie op een mail. Ik had meer verwacht van zo een bekende merk. Erg teleurgesteld!
Antwoord van dyson.nl
Beste klant, Het is wel mogelijk dat een bestelling wordt gesplitst in meerdere levering. Voor meer vragen over uw bestelling zijn we steeds te bereiken via help@dyson.nl We komen zo snel mogelijk terug op uw vragen.
Wat een topding, had ik veel eerder moeten doen. Super goede zuigkracht, ook op vloerkleed en matten. Ik heb de Max stand tot zover niet nodig om het vloerkleed ed mooi schoon te krijgen.
Makkelijk te bestellen. Mooie aanbieding. Snelle levering en super fijn apparaat. Wel nog even zoeken welk hulpstuk ik waarvoor moet gebruiken
Alles gegaan en werkt zoals verwacht. Uitstekend.
Ik wil niets anders meer dan Dyson in huis!
Bereikbaarheid en reactietijd slecht, wanneer je iets vraagt wordt gewoon de mail niet goed gelezen weaardoor je antwoorden krijgt waar je niets aan hebt en de belofte aan de telefoon niet waar gemaakt. Ik wil hier echt nooit meer iets kopen wat een teleurstelling.
Antwoord van dyson.nl
Bedankt voor uw review. Graag komen we hier samen met u op terug. We zijn steeds te bereiken via help@dyson.nl We werken momenteel wel met een achterstand. We proberen binnen 3 dagen op uw vragen terug te komen
Product naar verwachting
Gewoon goed!