dyson.nlBeoordelingen

dyson.nl - Online Boutique Dyson Nederland

Onze missie is eenvoudig. We lossen problemen op die anderen lijken te negeren. Ontdek en koop online ons assortiment stofzuigers, luchtbehandeling en ventilatoren, haardrogers.
Dyson B.V.
Fred. Roeskestraat 109
1076EE Amsterdam
Celine Wisse

Beoordelingen voor dyson.nl

4.28/5.00

3.268 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over dyson.nl

Snelle levering en gaat hopelijk langer mee dan de eerste accu.
Snel geleverd, duidelijke instructie, top product
Pas een week in gebruik, maar nu al "verslaafd" om dit dagelijks te doen. Het kost zo weinig tijd en je haar wordt er ZO veel mooier van! Echt alsof een kapper het heeft gedaan!! En vooral heel groot pluspunt dat het je haar niet beschadigt! De krullen gaan er nog wel aardig snel uit, maar ik kan hierin nog wel wat proberen (langer laten krullen en haarlak erin, eventueel mousse vooraf). Blij
De batterij van de snoerloze gaan vrij snel kapot. Dit is mijn 2e al. En dan voor zo’n duur apparaat vind ik toch wel veel. Ik heb hem nu ongeveer 3 a 4 jaar.
Top
gebruiksaanwijzing zou wat uitgebreider mogen
The website showed a special offer including a free brush and comb, but I never received it and Dyson didn’t even respond to my complaint
Antwoord van dyson.nl
Beste klant, Het is wel mogelijk dat een bestelling wordt gesplitst in meerdere levering. Voor meer vragen over uw bestelling zijn we steeds te bereiken via help@dyson.nl We komen zo snel mogelijk terug op uw vragen.
Service is key en dat iets waar jullie voor staan
Vriendelijke servicemedewerker, uitstekende service en mooie producten
Top stofzuigers en luchtreinigers kan niet meer zonder!
Snel geleverd voor een heel goede prijs
Top!!!
Service nog niet van toepassing
De dyson v11 is wel geleverd maar de cool me niet
Works well!
Super stofzuiger, we hadden deze veel eerder moeten aanschaffen!
Supersnel en netjes en compleet verpakt. Ga veel plezier hebben van dit apparaat
8 mei 2020 bestelling gedaan 11 mei verzonden vandaag 15 mei nog niks Ontvangen !
Ik heb de Dyson nog steeds ontvangen en kom op geen enkele manier met jullie in contact!!!
Antwoord van dyson.nl
We hebben momenteel te maken met enkele aanzienlijke vertragingen. Dit heeft te maken met huidige algemene omstandigheden en beperkte mankracht. We doen er alles aan de vertragingen te beperken to 3 werkdagen. Mocht u verder vragen hebben kunt u steeds terecht via help@dyson.nl We proberen binnen dezelfde termijn bij u terug te komen.
Snelle levering, duidelijke handleiding.nu opladen en dan meteen aan de slag. exact zoals beloofd