dyson.nlBeoordelingen

dyson.nl - Online Boutique Dyson Nederland

Onze missie is eenvoudig. We lossen problemen op die anderen lijken te negeren. Ontdek en koop online ons assortiment stofzuigers, luchtbehandeling en ventilatoren, haardrogers.
Dyson B.V.
Fred. Roeskestraat 109
1076EE Amsterdam
Celine Wisse

Beoordelingen voor dyson.nl

4.18/5.00

6.552 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over dyson.nl

Hij doet precies niet wat ik hoopte heb hem één keer gebruikt en is veel te kort Helaas
Ik heb mijn bestelling nog steeds niet ontvangen!!!
 Antwoord van dyson.nl
We hebben momenteel te maken met enkele aanzienlijke vertragingen. Dit heeft te maken met huidige algemene omstandigheden en beperkte mankracht. We doen er alles aan de vertragingen te beperken to 3 werkdagen. Mocht u verder vragen hebben kunt u steeds terecht via help@dyson.nl We proberen binnen dezelfde termijn bij u terug te komen.
Dramatische service . Twee keer een stofzuiger besteld en twee keer niets mogen ontvangen. Factuur trouwens wel netjes twee keer mogen ontvangen.
 Antwoord van dyson.nl
Het spijt ons te horen dat de levering mislukt. We zullen het automatische retoursproces opvolgen in deze situatie.
Waardeloos Als je wat besteld wordt het aangepast
 Antwoord van dyson.nl
Bedankt voor uw review. Graag komen we hier samen met u op terug. We zijn steeds te bereiken via help@dyson.nl We werken momenteel wel met een achterstand. We proberen binnen 3 dagen op uw vragen terug te komen
Verkeerde product geleverd. Na meerdere telefonische en e mail contacten nog steeds geen oplossing.
 Antwoord van dyson.nl
Erg slechte afhandeling van gemaakte fout! Ben nu al sinds 2 mei jl. aan het wachten op een stofzuiger die ik al betaald heb!
 Antwoord van dyson.nl
Beste klant, Bedankt voor uw reveiw en onze excuses voor de vertraging.
Woensdag bestelling geplaatst en betaald. Ik kreeg maar geen bestelbevestiging, maar wel 499 euro afgeschreven. Vervolgens een aantal keer contact opgenomen en enige wat ik als reactie krijg is sorry we sturen dit door naar de administratieafdeling, we kunnen geen antwoord geven op hoelang het gaat duren, we zullen dit moeten afwachten. Inmiddels al meer dan halve week later nog geen enkel bericht
 Antwoord van dyson.nl
Worst customer service ever. I will never buy a Dyson product again.
 Antwoord van dyson.nl
Service te slecht geen oplossingen ook
 Antwoord van dyson.nl
Wij hadden een deal besteld: Dyson V11 absolute pro + ventilatie systeem (deal tot 10 mei). De 1ste x berzorgen waren wij niet thuis. De 2e x waren we expres de hele dag thuis. Tussendoor hebben we de brievenbus gecontroleerd (rond 12:15). In de avond vonden we een briefje van UPS dat ze om 10:45 langs waren geweest. Vervolgens lag de ups website er tijdelijk uit en via Dyson kwam ook geen hulp.
 Antwoord van dyson.nl
We hebben al vaak met jullie gebeld. De levering is slecht!! Het product kan ik nog net beoordelen. En de service aan de telefoon is ook niet optimaal. Na vele keren bellen ligt het nu volgens jullie aan de webshop. Ik zal niet snel weer met Dyson in zee gaan.
 Antwoord van dyson.nl
Ik heb nog niks ontvangen en ook nog geen reactie van Dyson op 2 e-mails die ik hierover heb gestuurd.
 Antwoord van dyson.nl
Ik heb 2 producten besteld, maar 1 ontvangen terwijl ze wel allebei verstuurd zouden zijn. Klantenservice is telefonisch onbereikbaar en er is tot op heden geen reactie op een mail. Ik had meer verwacht van zo een bekende merk. Erg teleurgesteld!
 Antwoord van dyson.nl
Beste klant, Het is wel mogelijk dat een bestelling wordt gesplitst in meerdere levering. Voor meer vragen over uw bestelling zijn we steeds te bereiken via help@dyson.nl We komen zo snel mogelijk terug op uw vragen.
The website showed a special offer including a free brush and comb, but I never received it and Dyson didn’t even respond to my complaint
 Antwoord van dyson.nl
Ongelofelijk. 6 mei besteld en 15 mei nog steeds niet in huis. Ze zijn onbereikbaar via mail en via telefoon. In en in slechte service dus.
 Antwoord van dyson.nl
Ik moet mijn bestelling nog ontvangen! Online kom ik niet verder, en als ik bel hang ik 3x 60 min in de wacht waarnaar de verbinding verbroken wordt!
 Antwoord van dyson.nl
Heb de styling kit niet geleverd gekregen vandaag zonder succes bijna 20 minuten telefonisch in de wacht en op de mail wordt niet gereageerd helaas
 Antwoord van dyson.nl
Ik heb de stofzuiger nog niet ontvangen! De bezorger heeft het zogenaamd 3x geprobeerd maar waren in ieder geval één van die keren thuis. Meestal wordt een pakketje dan afgeleverd bij de buren, nu moet ik dus het pakketje ergens op een half uur rijden gaan ophalen!
 Antwoord van dyson.nl
Goed adres opgegeven maar pakket is retour gegaan en daarmee ook een refund ingezet ik moet nu 3 weken wachten op mijn geld vanwege de refund