dyson.nl

Online Boutique Dyson Nederland

Details
Contact

Categorieën

Beschrijving
Onze missie is eenvoudig. We lossen problemen op die anderen lijken te negeren. Ontdek en koop online ons assortiment stofzuigers, luchtbehandeling en ventilatoren, haardrogers.
Contact
Dyson B.V.
Fred. Roeskestraat 109
1076EEAmsterdam
Nederland
Gevolmachtigde
Celine Wisse

Beoordelingen voor dyson.nl

4.05 / 5.00
Goed
Hoe wordt de score berekend?

6.589 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

50 %
28 %
9 %
5 %
8 %
8.265 beoordelingen in totaal

Wat andere klanten zeggen over dyson.nl

Sorteren Meest recente eerst 
1 dag geleden
Zeeeer slecht Geen mogelijkheden voor andere tijdstippen of momenten leveren. UPS geeft aan beperkte rechten te hebben vanuit Dyson. Na 2 pogingen gaat het pakket direct terug naar Dyson. Conclusie, geen stofzuiger, geen service en 2 weken wachten totdat je je geld terug hebt.
 
 Geverifieerde beoordeling|
1 dag geleden
Product betaald, maar niet ontvangen Track en trace gaf aan smiddags bezorgen, echter lag er een briefje dat om 11.45 het pakketje is aangeboden geweest. Vervolgens geretourneerd naar afzender. Gebeld naar UPS en naar Dyson. Zij konden niets doen Wanneer krijg ik mijn geld terug?
 
 Geverifieerde beoordeling|
2 dagen geleden
Product is kwijt geraakt, nu kan dat natuurlijk gebeuren. Maar naar meerde telefoontjes en erg onbeschoft en niet geholpen te worden ook niet na mail contact zal ik niemand aan raden om hier wat te kopen
 
 Geverifieerde beoordeling|
 Antwoord van dyson.nl
1 dag geleden
Beste klant, Het spijt ons te vernemen van de mislukte verzending. Graag staan we u te woord via email: help@dyson.nl Bij retour van uw product zullen we normaal gezien binnen 3 weken van ontvangen retour, de terugbetaling uitvoeren. Mvg, Dyson BNL
3 dagen geleden
Duurste stofzuigers betaald en nooit geleverd. Dramatisch slechte helpdesk
 
 Geverifieerde beoordeling|
 Antwoord van dyson.nl
2 dagen geleden
Beste klant, Het spijt ons te vernemen van de mislukte afleveringpoging. Voor meer vragen kunt u altijd terecht via help@dyson.nl Mvg, Dyson BNL
3 dagen geleden
Heb al twee dagen op de bezorgdienst zitten wachten en nog geeg stofzuiger ontvangen.
 
 Geverifieerde beoordeling|
 Antwoord van dyson.nl
2 dagen geleden
Beste klant, Het spijt ons te vernemen van de vertraging van uw levering. Door uitzonderlijke drukte kan uw levering oplopen tot +- 5 werkdagen. Voor meer vragen kunt u altijd terecht via help@dyson.nl Mvg, Dyson BNL
4 dagen geleden
Totaal geen klantenservice, gewoon een callcenter wat niets doet, alleen smoesje verkoopt. Totaal geen service of oplossing geboden. Heb nog steeds mijn bestelling niet. Wel de rekening en track en tracé ontvangen. Als je leest op klacht.nl doet dyson ook niets om iets op te lossen. De arrogantie om zelfs niet te antwoorden......
 
 Geverifieerde beoordeling|
 Antwoord van dyson.nl
3 dagen geleden
Beste, Vervelend dat uw bestelling niet direct is geleverd. De desbetreffende afdeling is hiervan op de hoogte. U krijgt nog bericht over de opvolging. (U kunt ons ook bereiken via chat, mail, Facebook en uiteraard telefonisch) Mvg, Dyson Benelux
Dyson heeft mijn adres foutief overgenomen, hierdoor heb ik het product niet ontvangen en hebben ze het retourproces gestart. Dit houdt in dat ik 2-3 weken op mijn geld kan wachten. Hier kwam ik achter doordat ik contact op heb genomen omdat de V1 niet bezorgd werd. Als je aangeeft dat dit onaanvaardbaar is (2-3 weken wachten op €629,- door hun fout) krijg je de reactie: zo werkt het nu eenmaal..
 
 Geverifieerde beoordeling|
5 dagen geleden
Er stond bij de bevestiging geen huisnummer. Direct gemaild en gebeld. De fout doorgegeven. Ik mocht zelf gaan nabellen bij de pakketdienst. Lijkt me dat als je een fout maakt je die zelf moet herstellen en het niet bij je toekomstige klant neerlegd. Het pakket (Dyson v8) kon niet worden afgeleverd. Geld is teruggestort en door de slechte service heb ik niet de behoefte om hem opnieuw te bestellen
 
 Geverifieerde beoordeling|
1 week geleden
Na 1 jaar de Dyson gebruikt te hebben zijn we steeds minder tevreden. De eerste maanden twijfelden we al, maar de zuigkracht is niet wat we hadden verwacht. Op de hoogste stand is het zo leeg, 15 minuten. Zelfs als het bakje niet vol zit, sputtert de Dyson steeds. Maak deze continue schoon maar blijft probleem houden.
 
 Geverifieerde beoordeling|
 Antwoord van dyson.nl
5 dagen geleden
Beste, Zo te lezen valt er nog optimalisatie te behalen uit uw apparaat. Om dit te bereiken willen wij graag samen kijken naar een oplossing. Wij willen u vriendelijke vragen onze klantenservice te benaderen. Mvg, Dyson Benelux help@dyson.nl / 0800-0206203 (Gratis)
1 week geleden
Meer dan een week moeten wachten op een stofzuiger die nooit aankwam... volgens Dyson moest ik zelf contact opnemen met UPS, volgens UPS kon ik het niet zelf regelen. Iets met kastje en een muur???
 
 Geverifieerde beoordeling|
1 week geleden
Product nog steeds niet geleverd. UPS komt afspraken over dag van aflevering niet na, bezorger zegt dat hij een bezorgpoging heeft gedaan terwijl dat niet waar is.
 
 Geverifieerde beoordeling|
1 week geleden
Ik heb het product nooit ontvangen, het is weer teruggestuurd en ik heb mijn geld na 4 weken nog niet terug.
 
 Geverifieerde beoordeling|
 Antwoord van dyson.nl
1 week geleden
Beste, Vervelend dat het zo is gelopen met uw bestelling. Als u nog steeds geen terugbetaling heeft ontvangen, adviseren wij u ons te contacteren. 4 weken is namelijk niet gebruikelijk. Wij kunnen dan nagaan of er iets is misgelopen. Mvg, Dyson Benelux help@dyson.nl
1 week geleden
voldoet niet aan toezeggingen
 
 Geverifieerde beoordeling|
 Antwoord van dyson.nl
1 week geleden
Beste klant, Graag nemen we dit opnieuw op met u. Welke verwachtingen werden niet waargemaakt? U kunt ons best mailen via help@dyson.nl Mvg, Dyson Benelux
1 week geleden
Slow to ship. Received e-mail that my item was shipped. After 4 days, according to UPS item was still not received by them. And I get this sweet e-mail to review, what a joke. Yes, it's the holidays but people still work and on time shipment seems to be a problem with Dyson's webshop as I had a bad delivery experience with my previous weborder as well.
 
 Geverifieerde beoordeling|
 Antwoord van dyson.nl
1 week geleden
Beste klant, Het spijt ons te vernemen van de vertraging van uw levering. Door uitzonderlijke drukte kan uw levering oplopen tot +- 5 werkdagen. Voor meer vragen kunt u altijd terecht via help@dyson.nl Mvg, Dyson BNL
1 week geleden
dyson besteld en betaald. geen dyson geleverd omdat het adres onbekend is (terwijl ik dat als verplicht veld zeker heb ingevuld)
 
 Geverifieerde beoordeling|
 Antwoord van dyson.nl
1 week geleden
Beste meneer Wassenaar, Het spijt ons te vernemen dat u dit ervaart. Uw bestelling zal retour gaan Omdat het niet correct was ingevuld. U zult het betaalde bedrag terug krijgen. Houdt u er rekening mee dat dit tot 15 werkdagen kan duren. Vriendelijke groet, Dyson Benelux
1 week geleden
V8 nog steeds niet ontvangen.
 
 Geverifieerde beoordeling|
 Antwoord van dyson.nl
1 week geleden
Beste meneer Snoeren, Het spijt ons te vernemen dat u dit ervaart. Uw bestelling zal retour gaan omdat er bij levering niet werd beantwoord. U zult het betaalde bedrag terug krijgen. Houdt u er rekening mee dat dit tot 15 werkdagen kan duren. Vriendelijke groet, Dyson Benelux
2 weken geleden
Nog steeds niet binnengekomen
 
 Geverifieerde beoordeling|
 Antwoord van dyson.nl
1 week geleden
Het spijt ons te vernemen dat u dit ervaart. Uw bestelling zal retour gaan Omdat het niet correct was ingevuld. Vriendelijke groet, Dyson Benelux
2 weken geleden
Heb nog niets ontvangen.
 
 Geverifieerde beoordeling|
 Antwoord van dyson.nl
1 week geleden
Hallo Wilma, Zoals zichtbaar heeft u uw bestelling vandaag mogen ontvangen. Graag wensen wij u veel plezier met uw aankoop. Dyson Benelux
2 weken geleden
Het product is niet geleverd en retour gestuurd door UPS omdat huisnummer niet op etiket stond vermeldt (stond wél op bestelbevestiging) Deze info heb ik van UPS. Van dyson verder géén bericht over hoe nu verder. Jammer.
 
 Geverifieerde beoordeling|
 Antwoord van dyson.nl
1 week geleden
Beste mevrouw van Heesch, Bedankt voor uw bericht. Het spijt ons te vernemen dat u dit ervaart. Uw bestelling zal retour gaan omdat het niet correct was ingevuld. U zult het betaalde bedrag terug krijgen. Houdt u er rekening mee dat dit tot 15 werkdagen kan duren. Vriendelijke groet, Dyson Benelux
2 weken geleden
Wij hebben de Dyson nog niet ontvangen.
 
 Geverifieerde beoordeling|
 Antwoord van dyson.nl
1 week geleden
Hallo Joyce, Bedankt voor uw bericht. Zoals zichtbaar heeft u uw bestelling 3/01 mogen ontvangen. Graag wensen wij u er veel plezier mee. Dyson Benelux