dyson.nlBeoordelingen

dyson.nl - Online Boutique Dyson Nederland

Onze missie is eenvoudig. We lossen problemen op die anderen lijken te negeren. Ontdek en koop online ons assortiment stofzuigers, luchtbehandeling en ventilatoren, haardrogers.
Dyson B.V.
Fred. Roeskestraat 109
1076EE Amsterdam
Celine Wisse

Beoordelingen voor dyson.nl

4.20/5.00

5.016 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over dyson.nl

Ik heb na meer dan een maand nog steeds mijn bestelling niet compleet. Meerdere malen gebeld en gemaild maar nog steeds niks. Zeer slechte service! Gaat tenslotte niet om een klein bedrag wat al betaald is.
Antwoord van dyson.nl
We hebben momenteel te maken met enkele aanzienlijke vertragingen. Dit heeft te maken met huidige algemene omstandigheden en beperkte mankracht. We doen er alles aan de vertragingen te beperken to 3 werkdagen. Mocht u verder vragen hebben kunt u steeds terecht via help@dyson.nl We proberen binnen dezelfde termijn bij u terug te komen.
Niks bestellen via de Dyson website. Gaat helemaal fout. Heb het gevoel dat het daar nogal een puinhoop is. 9-5-2020 bestelling gedaan en weet nu nog niet wanneer het geleverd wordt. Had meer verwacht van zo’n merk. Met diversen medewerkers gesproken en geappt. Maar die kunnen eigenlijk niets oplossen. Wat deze medewerkers wel kunnen doen is een ticket aanmaken en heel vaak hun excuses aanbieden.
Antwoord van dyson.nl
Ik heb een Dyson V8 Animal+ besteld. Helaas was de levering via UPS slecht, zo ook de klantenservice van UPS. Uiteindelijk mijn pakket in Schiedam vanuit Den Haag opgehaald, omdat ze het niet meer kwamen bezorgen. Maar ik werd onwijs vrolijk van het gebruik van de Dyson! Een top stofzuiger; handige accessoires, snoerloos, batterijduur is prima en het legen gaat makkelijk. Top!
Antwoord van dyson.nl
Beste klant, bedankt voor uw review. Het spijt ons van de minder dan vlekkeloze levering.
Batterij is zo op
Bedankt voor uw review.
I got a Pure Hot and Cool purifier that is very cool, but when I wanted to order a fan for my boyfriend as a gift my order got cancelled twice without any reason and I've got no reply from support why it happened.
Antwoord van dyson.nl
Mijn Dyson hot cold kon door UPS niet worden afgeleverd doordat mijn adres niet volledig op het pakket vermeld stond. Dit is blijkbaar verkeerd gegaan bij het bestellen doordat de straat niet automatisch is opgezocht bij de postcode en huisnummer. Ik verzoek Dyson om mij het aankoopbedrag terug te betalen.
Antwoord van dyson.nl
Bereikbaarheid en reactietijd slecht, wanneer je iets vraagt wordt gewoon de mail niet goed gelezen weaardoor je antwoorden krijgt waar je niets aan hebt en de belofte aan de telefoon niet waar gemaakt. Ik wil hier echt nooit meer iets kopen wat een teleurstelling.
De dyson v11 is wel geleverd maar de cool me niet
Antwoord van dyson.nl
Beste klant, Het is wel mogelijk dat een bestelling wordt gesplitst in meerdere levering. Voor meer vragen over uw bestelling zijn we steeds te bereiken via help@dyson.nl We komen zo snel mogelijk terug op uw vragen.
Ik heb de Dyson nog steeds ontvangen en kom op geen enkele manier met jullie in contact!!!
Antwoord van dyson.nl
Alles wat er mis zou kunnen gaan ging dus mis. Zeer ontevreden over de werking van de webshop en de afhandeling. Een telefoongesprek na 20 minuten pas een medewerker aan de lijn.
Antwoord van dyson.nl
Op 5 mei een dyson airwrap besteld met gratis stylingset. De stylingset tot op heden nog niet ontvangen. Deze hebben ze opnieuw besteld maar ook hier geen verzendbbevestiging van gekregen en word maar aan het lijntje gehouden dat deze besteld is. Als ik dit van te voren had geweten had ik hem ergens anders besteld met extra korting.
Antwoord van dyson.nl
Heb in mijn bestelling vergeten het huisnummer in te vullen. Heb na bestellen binnen een half uur een mail naar het helpdesk van dyson gestuurd. Omdat Dyson slecht telefonisch bereikbaar is. Gewoon iemand aan de telefoon krijgen is onmogelijk!!! Uiteindelijk heeft UPS het artikel met vertraging afgeleverd. (Had na 2 dagen een mail van Dyson helpdesk dat men niets meer kon doen??)
Antwoord van dyson.nl
Beste klant, Onze excuses voor de slechte communicatie bij de aflevering. We zijn blij te horen dat u de machine wel in ontvangst mocht nemen. Graag komen we hier op terug. U mag antwoorden op dezelfde thread per email, of een nieuwe email sturen aan help@dyson.nl
Ik miste een onderdeel.
Antwoord van dyson.nl
Ervaring met een product van Dyson is prima tot op heden, een van de eerste stofzuigers destijds. Reden om nu een nieuwe op accu te kopen, een V11. Levering kon niet plaatsvinden omdat het huisnummer op de site niet werd doorgeleverd, invoer via iPhone. Levering wordt teruggestuurd en gerefund. Een automatisch proces dat men niet kan noch wil aanpassen, zeer slecht ook de communicatie hierover.
Antwoord van dyson.nl
Het spijt ons te horen dat de levering mislukt. We zullen het automatische retoursproces opvolgen in deze situatie. Graag volgen we uw machine ook op. Mogelijk is er nog garantie op uw machine ( daar de V11 nog geen 2 jaar geleden verschenen is, moet uw machine nog binnen garantie zijn, wat wil zeggen dat u een nieuwe batterij niet zou moeten betalen wanneer uw huidige defect is) help@dyson.nl
Oke
Antwoord van dyson.nl
Beste klant, Bedankt voor uw review en onze excuses voor de vertraging.
Minder dan nul want ik geb hem nog niet ontvangen en ben in afwachting op bevestiging wanneer de duson uiteindelijk wordt afgeleverd
Antwoord van dyson.nl
Ik heb via de chat service getracht helderheid te krijgen over de technische specificaties (o.a. Verbruik ) en heb antwoorden gekregen die echt ver! Beneden de maat zijn. Ik heb screenshots gemaakt van de chat sessie als daar belangstelling voor is. Mijn vertrouwen in Dyson is hierdoor erg afgenomen. Het feit dat de eerste levering een defect product was heeft daar ook niet goed aan gedaan.
Antwoord van dyson.nl
Beste klant, Het spijt ons te vernemen dat u zo'n negatieve ervaring had met onze klantenservice. Bedankt voor uw review. Graag komen we hier samen met u op terug. We zijn steeds te bereiken via help@dyson.nl We werken momenteel wel met een achterstand. We proberen binnen 3 dagen op uw vragen terug te komen
Goedemorgen, ik wil in de schop bestellen en heb 2 ing codes die ik wil verzilveren. Na telefonisch contact en in de wacht gezet te zijn mi veel te lang ! De medewerker moest dit informeren, 10 minuten ??? Zelf 1 code kunnen verzilveren in mijn dyson. Verder is de bestelling van mijn airwrap voor de buitendeur gezet aan de openbare weg. Ik was in de tuin en had de bel niet gehoord. App. Perfect !!
Antwoord van dyson.nl
Het product is niet geleverd door UPC waardoor we geen beoordeling kunnen geven want na 2x proberen gaat het terug naar de leverancier. Krijgen wel ons geld terug.
Antwoord van dyson.nl
hoe is het mogelijk dat een bedrijf als UPS onze postcode niet kent! pakket kon niet afgeleverd worden en is weer in transit gezet. een dag later toch afgeleverd!
Antwoord van dyson.nl
Beste klant, Bedankt voor uw reveiw en onze excuses voor de vertraging.