dyson.nl

Online Boutique Dyson Nederland

Beschrijving
Onze missie is eenvoudig. We lossen problemen op die anderen lijken te negeren. Ontdek en koop online ons assortiment stofzuigers, luchtbehandeling en ventilatoren, haardrogers.
Dyson B.V.
Fred. Roeskestraat 109
1076EEAmsterdam
Celine Wisse

Beoordelingen voor dyson.nl

4.05 / 5.00

6.589 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over dyson.nl

1 dag geleden
UPS ervaren als een zeer slecht leveringsbedrijf. Leveren alleen op de kantooruren en na een veel zoekwerk op de site gevraagd of ze het bij een afleverpunt kunnen brengen, wat uiteindelijk ook niet is gebeurd. Zodoende twee keer de zending niet kunnen ontvangen en twee keer automatisch teruggestuurd. De derde keer speciaal gevraag of iemand thuis wou blijven om het pakketje te ontvangen.

Ik heb erg zwaar en dik haar. En ook nog eens veel. Na het zetten van de krullen, heb ik er 15 minuten plezier van. Zelfs met haarspray Bel je voor een retour formulier, krijg je een niet zo vriendelijke mevrouw aan de telefoon. Voor mij geen dyson meer

Antwoord van dyson.nl
Beste klant, Het spijt ons te vermen dat u vindt niet vriendlijk genoeg geholpen te zijn bij het helpdesk. Bedankt voor uw review. Graag nemen we het even opnieuw op over uw machine. Mogelijk kunnen we u nog enkleñe tips verschaffen Mvg, Dyson Benelux
Ik heb meerdere malen met Dyson contact opgenomen omdat ik graag meer informatie wilde over de Dyson Airwrap; mijn twijfel was of deze geschikt zou zijn voor dun, poreus haar wat ik stijl en glanzend wil krijgen zonder krullen. Mijn vraag was dus ook of de Dyson föhn wellicht een betere keus zou zijn, passend bij mijn wensen. Helaas niemand die enige productkennis had, nu dus retour want miskoop

Antwoord van dyson.nl
Beste, De Airwrap is voor ieder haartype geschikt, voor het maken van krullend, golvend of glad haar. De Supersonic is een goede keuze voor het krijgen van mooi glazend en stijl haar. Deze zal gezien uw wensen inderdaad goed bevallen. Mvg, Dyson Benelux
I really like Dyson products, that's why I buy them. But this time my order was sent wrongly. I got a replacement part of a vacuum cleaner instead of the hair dryer that I ordered. This happened mid December. I decided to cancel the order due to timing. It's now mid January and I still haven't gotten my refund. VERY BAD customer service. I get no proper resolution timing and very vague responses.

Antwoord van dyson.nl
Dear sir/madam, We are sorry to read about the inconveniences concerning your order. We have received your request for the cancellation, which will be processed as soon as possible. Kind regards, Dyson Benelux
1 week geleden
Product is niet geleverd (door UPS), ivm niet thuis zijn. Met vervoerder zijn geen afspraken te maken en als verlengstuk van Dyson is het daarmee uitermate bedroevend. Zeer triest dat ik niet voor andere bezorgwijze kan kiezen en daardoor van product verstoken blijf, welke alleen va website te verkrijgen is

1 week geleden
Het apparaat werkt helemaal niet en gaat terug.. Hoe is dit mogelijk

1 week geleden
Dyson V11 pro besteld. Levering was prima. Echter, kregen wij een gebruikte apparaat. Er zaten barsten in de borstelkop en overal stof. Contact opgenomen met klantenservice en niet eens excuses ontvangen. Het apparaat hebben we weer retour gestuurd. Erg jammer voor iets dat zo prijzig is.

1 week geleden
Beste mevrouw Bin Alkan, Bedankt voor uw review. Het is jammer te vernemen dat u dit ervaart. Graag hierbij onze excuses. Zodra uw bestelling bij ons binnen is zult u het aankoop bedrag retour krijgen. dit kan tot 15 werkdagen duren. Vriendelijke groet, Dyson Benelux
1 week geleden
Helaas niet thuis toen UPS kwam, en wordt meteen teruggestuurd. "Helaas niets meer aan te doen". Ik wilde graag meteen opnieuw bestellen, maar doordat ik met een kortingscode heb besteld gaat dat niet. Deze moet geheel nieuw worden aangemaakt. Dus ik moet wachten tot degene die dit kan weer werkt voor dit gedaan kan worden. Ik wacht hier dus nu al drie dagen op + het weekend.

1 week geleden
Hallo Sophie, Hartelijk bedankt voor uw review. Als de UPS ervoor kiest om u bestelling te retourneren, dan zult u het aankoop bedrag terug krijgen en de kortingscode zal dan weer worden geactiveerd. Het proces zal in werking worden gezet zodra het bij ons is afgeleverd. Excuses voor het ongemak. Dyson Benelux
2 weken geleden
Nu 2x dyson gekocht bij de mediamarkt 2x kapot in de doos daarna online bij dyson besteld adres bij ups niet goed levering vertraagd daarna 1 poging tot leveren maar wij waren niet thuis daarna is het product weer terug naar Duitsland gegaan nu dus nog steeds geen dyson in huis ons geld wordt nu weer terug gestort en daarna moet weer een nieuwe bestelling plaatsen wat een ellende

1 week geleden
Beste Mailkel en Sandra, Het spijt ons te vernemen dat u dit ervaart. Vanwege veiligheids redenen, kiezen we er voor het geld retour te sturen zodat de klant het opnieuw kan bestellen. Excuses voor het ongemak. Vriendelijke groet, Dyson Benelux
2 weken geleden
Nog steeds niets ontvangen. Is nu een week geleden besteld.

1 week geleden
Beste Frank, Bedankt voor uw review. Zoals zichtbaar in het systeem wordt er alles aan gedaan om uw bestelling te leveren. Graag vragen wij uw geduld. Onze excuses voor het ongemak. Vriendelijke groet, Dyson Benelux
2 weken geleden
Een draadloze stofzuiger besteld maar helaas de bezorger van UPS 2 maal gemist, omdat er geen time slot qua levering wordt gegeven. Via UPS zie ik dat mijn bestelling terug naar Duitsland is gestuurd De meneer van de klantenservice is niet erg bekwaam maar kan mij wel vertellen dat mijn betaling wordt terug gestort. Waarom? Niet zo groen, ik bestel de stofzuiger wel ergens anders.

1 week geleden
Beste Renske, Bedankt voor uw bericht. Het spijt ons te vernemen dat u dit ervaart. Als de UPS ervoor kiest het retour te sturen, zult u het betaalde bedrag retour krijgen. Houdt u er rekening me dat dit tot 15 werkdagen kan duren. Vriendelijke groet, Dyson Benelux
2 weken geleden
Je zit als consument vervelend tussen leverancier en bezorger in.

3 weken geleden
Helaas product niet ontvangen. UPS geeft einde dag leveren aan, maar bedoelt dan dit de gehele dag tot ca 20.00. Je kan geen opties opgeven voor de nieuwe poging. Na twee pogingen gaat het product retour. Na retourontvangst krijg je het geld terug binnen drie weken. je moet zelf t product opnieuw bestellen. De stofzuiger is super (getest in wInkel), maar de service / levering is helaas minder.

3 weken geleden
Op de site staat: vandaag morgen in huis Dit heeft in totaal 5 dagen geduurd. Na een check bij Dyson zou ik een mail ontvangen. Ook deze niet ontvangen, maar gelukkig kreeg ik het nog voor kerst binnen

3 weken geleden
op de website staat dat de stofzuiger 30-40 minuten werkt. Echter, hij zuigt veel te kort; slechts 8-10 minuten. Helaas, we hebben hem teruggestuurd.

3 weken geleden
Beste, De gebruiksduur is afhankelijk van de stand en de opzetstukken (evt. gemotoriseerd). Helaas heeft u het geretourneerd. Mogelijk dat een nieuwer type beter bevalt met een langere accuduur. Mvg, Dyson Benelux
3 weken geleden
6 dan voor kerst besteld na langdurige chat, zou daags erna zeker bezorgd worden. Niet dus, pas 5 dan later, vlak voor kerstavond (diner met 6 mensen en een vieze vloer). UPC weigerde het pad af te lopen, ik moest ze tegemoet komen, zwaar pak, kan ik niet dragen (69 jaar). Zeer goede verpakking, pluspunt In elkaar zetten ok. Maar 10 min rode lampjes: moet Dyson bellen. accu? Nu echter Kerst ;)

3 weken geleden
Product zou na 24 uur geleverd worden werd 4 dagen Mail hierover gestuurd en niet bevredigend antwoord op gehad Service niet goed

3 weken geleden
Het leveren van de stofzuiger was echt drama. De klantenservice eveneens. Ik heb echt mijn best gedaan om geld uit te geven, maar ze wilden het niet hebben. Het zal de wet van Murphy wel zijn, maar het was echt drama. Ik zou serieus overwegen om geen stofzuiger te bestellen of om de stofzuiger niet via Dyson.nl te bestellen.

3 weken geleden
Dinsdag 17-12 mijn bestelling gedaan. En tot op heden nog niks ontvangen. In de track&trace wordt aangegeven dat het nog niet onderweg is. Over de producten kan ik nog niks zeggen.

3 weken geleden
2 keer langskomen en daarna mijn pakket niet meer kunnen ontvangen terwijl het 10 km verderop in een opslag ligt. Teleurstellend