dyson.nlBeoordelingen

dyson.nl- Logo - Beoordelingen
dyson.nl- Logo - Beoordelingen

dyson.nl - Online Boutique Dyson Nederland

Onze missie is eenvoudig. We lossen problemen op die anderen lijken te negeren. Ontdek en koop online ons assortiment stofzuigers, luchtbehandeling en ventilatoren, haardrogers.
Dyson B.V.
Fred. Roeskestraat 109
1076EE Amsterdam
Celine Wisse

Beoordelingen voor dyson.nl

4.22/5.00

4.448 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over dyson.nl

Wij zijn trouwe klan van dyson stofzuigers, al ongeveer 20 jaar. Nu een Dyson Cinetic Big Ball AnimalPro 2, gekocht en valt erg tegen. Blijft niet staan, dus valt steeds om (meerdere voetjes geprobeerd) snoer lekker lang, maar moet wel knijper op, om niet terug te laten trekken. Dit is was ons betreft onze laatste Dyson stofzuiger.
Ik heb al 2x gemaild maar met de service is het slecht gesteld. Ik krijg maar geen antwoord. Ik hou mijn hart vast als er iets met ons apparaat is. Bereikbaarheid 0.
Na een kwartier intensief gebruik gaat de kruimeldief uit. Opladen duurt 2 uren. Moet er een zwaardere accu geleverd worden?
Levertijd kan sneller en de producten mogen wel goedkoper
de stofzuiger was nog niet geleverd. Toen was er een speciale aanbieding van de zelfde v10 met 50 euro korting. Meteen mail gestuurd. Helaas pech gehad dikke bult. Mij is duidelijk geworden alles gericht op verkoop maar niet op service.
Eerste apparaat defect, via mail opgelost; goede service dus...
Telefonisch contact gehad met klantenservice over ontbreken van extra item. Helaas nul komma nul respons gekregen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Service centrum gebeld meer als een half uur in de wacht en het antwoord op mijn vraag dat ik maar een mail moest sturen.
8 mei 2020 bestelling gedaan 11 mei verzonden vandaag 15 mei nog niks Ontvangen !
Klantenservice, site, chat: niet te bereiken!
De levering is slecht door ups. De artikelen top en klanten service heeft nog een hoop te leren
Goedemiddag. 1 van de zuigmonden is voorzien van een scheur. Is wel heel erg snel. 1 dag in gebruik. Gr. Sjon
Bestelling nooit ontvangen
Ik kreeg mijn item niet gekoppeld. er zou contact met mij gezocht worden door een technisch specialist. na 5 dagen nog niets gehoord. zelf alles uitgedokterd. via de site word ik ook niet wijzer...
Product is natuurlijk top! Niets op aan te merken. Wat ik achteraf slecht vind is dat Dyson mij niet kan vertellen wanneer het product geleverd gaat worden. Mijn levering was vertraagd en via UPS krijg je dan een melding. Na een dag wachten ben ik maar eens gaan bellen met Dyson omdat ik het daar gekocht heb incl transport. Antwoord: sorry we hebben geen idee, ga maar naar UPS. Klantonvriendelijk
De levering was niet duidelijk. Twee dagen werd er aangegeven levering aan het einde van de dag. Uiteindelijk werd dag 3 zonder berichtgeving het pakket afgeleverd. Wij waren niet thuis en er zat geen briefje in de bus waar het pakket was afgeleverd.
ik had een company korting van 15%, maar deze werkte niet op dit apparaat bleek achteraf bij de betaling. Dit was vooraf niet duidelijk en voor mij is dit misleidend gebleken. Erg jammer, want ik heb nu een te duur apparaat gekocht. Twee dagen later was hetzelfde apparaat ruim 50euro duurder op de website, maar toen kon ik wel de company korting ingeven. Niet fair vind ik.
Het product maar net in gebruik dus geen oordelen nog daarover. Extra mondstukken haar uitleg waarvoor dit dient. Verpakking aan alle kanten beschadigd. Dit moet veel beter.
Sinds kort de V11 absolute pro in huis en alhoewel ik tevreden ben over het resultaat van de zuigkracht kan ik maar niet begrijpen waarom er geen tangled free turboborstel bij zit ipv dat kleine klote turboborsteltje wat constant verstopt zit.
Apparaat wed snel geleverd, maar had geen trace nummer ontvangen waardoor ik contact heb op moeten nemen customer service. Heb het product nig niet gebruikt dus hier kan ik nog niet over oordelen.