dyson.nlBeoordelingen

dyson.nl- Logo - Beoordelingen
dyson.nl- Logo - Beoordelingen

dyson.nl - Online Boutique Dyson Nederland

Onze missie is eenvoudig. We lossen problemen op die anderen lijken te negeren. Ontdek en koop online ons assortiment stofzuigers, luchtbehandeling en ventilatoren, haardrogers.
Dyson B.V.
Fred. Roeskestraat 109
1076EE Amsterdam
Celine Wisse

Beoordelingen voor dyson.nl

4.22/5.00

4.473 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over dyson.nl

Lange bezorgtijd in relatie tot andere leveranciers. En, de Dyson in doos was erg slecht verpakt ten behoeve van het transport; een slappe kartonnen doos, waarvan het plakband niet goed vastzat en dus voor de helft loshing.
ik heb een mail gestuurd met een aantal vragen over het gebruik. kreeg na 5 dagen een mail met excuus en dat de vraag was doorgestuurd en ze contact met me zouden opnemen. dat is inmiddels 8 dagen geleden.
zuigkracht is goed, active borstelkoppen helpen mee om een schoon resultaat te leveren. reservoir is klein. Onderhoud/schoonmaak van het apparaat is bewerkelijk. haren raken verstrikt in de borstel kop. filter drogen kost veel tijd, goed schoonmaken is lastig aangezien vuil zich aan de binnenkant ophoopt en niet goed te benaderen is. het had beter geweest als de buitenkant de vuile zijde was.
stofzuiger voldoet nog niet helemaal, de accu is snel op
Op 1 mei mededeling dat het product klaar gemaakt werd voor verzending.Op 3 mei werd medegedeeld dat wij het product op 7 mei zouden ontvangen via UPS. De tracking code was *in evening*??? In werkelijkheid werd s'morgens om 09.00 uur het gebracht omdat mijn buurman een bestelling 09,00-12.00 tracking. Vandaag komt er niets meer. Als het problemen blijft geven gaat het product retour.
Steekt qua prijs/kwaliteit niet echt boven anderen uit
Fijne en mooie stofzuiger. De accutijd valt wel erg tegen!!
Stofzuiger komt binnen heb het een dag laten opladen vandaag me auto voor 15 min gestofzuigd en batterijen waren op terwijl jullie aangeven 4 uur lang kan gebruiken Dus ben er niet blij mee 349,00 € betaald om maar 15 te gebruiken en dan weer 3 uur lang latten laden ? Beetje jammer maar wil me geld terug en stofzuiger stuur ik terug Vriendelijke groet Anil Sewnundun
Het is eigenlijk schandalig voor de prijs die je betaalt dat er niet een ophangsysteem voor de losse onderdelen bij geleverd wordt. Terwijl ophangsysteem wel bestaat! Ik ga er vanuit dat jullie alsnog ophangrekje naleveren vandaar dat ik service 5 sterren geef
UPS is echt waardeloos, kunnen niet helpen waar de zending nu echt blijft, de track en trace is waardeloos. Ik heb nog steeds mijn filter niet binnen. Producten zijn goed, medewerker klantenservice was erg vriendelijk, maar ik had niets aan de coulance-levering. Zo vraag ik mij nog steeds af hoe een product in 1,5 jaar 30% duurder kan worden, vind ik eigenlijk best onbehoorlijk van Dyson.
Komt zijn laagsteprijs garantie niet na.
Accu is echt te snel leeg! Wat een teleurstelling!
Nadat de levering niet goed ging kreeg ik mijn geld terug en moest ik de stofzuiger opnieuw bestellen. Ik had liever een 2e leveringspoging gehad.
Als jullie weten dat de bestellingen regelmatig gefaseerd binnenkomen, kunnen jullie de klanten hierop voorbereiden!
In de eerste mailing stond levering op 29 april, toen kwam de tracking code en daar stond 28 april aan het eind van de dag, maar ze stonden rond 12.00 voor de deur, gelukkig was ik net thuis gekomen.
Laat ik voorop stellen dat de stofzuiger perfect is Echter is de levering niet compleet ik heb contact gezocht via de chat en kreeg een mailadres door om contact op te nemen. Dit gedaan maar de mail kwam retour. Daarop naar een ander adres mijn verzoek verstuurd en tot op heden nog niets vernomen.
Batterij van Dyson V8 moet veel te snel vervangen worden
Fijne en goede producten! In ons geval de AM10 Humidifier en de Pure Hot + Cool 2016. Echter, de bestelling liep volledig in het honderd. De korting met ING punten kon niet worden toegepast door de Klantenservice (door ICT problemen werd de voucher c.q. kortingscode niet herkend). Vervolgens moesten we de bestelling EERST terugsturen, geld terug krijgen en DAN de nieuwe MET korting bestellen.
Stofzuiger net in gebruik. Accu duur baart zorgen.
Levering duurde langer dan verwacht en op een andere dag aangeboden dan aangegeven stond. Service kan ik nog niet beoordelen