dyson.nlBeoordelingen

dyson.nl- Logo - Beoordelingen
dyson.nl- Logo - Beoordelingen

dyson.nl - Online Boutique Dyson Nederland

Onze missie is eenvoudig. We lossen problemen op die anderen lijken te negeren. Ontdek en koop online ons assortiment stofzuigers, luchtbehandeling en ventilatoren, haardrogers.
Dyson B.V.
Fred. Roeskestraat 109
1076EE Amsterdam
Celine Wisse

Beoordelingen voor dyson.nl

4.22/5.00

4.516 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over dyson.nl

De accu is na max. 15 min. leeg.
Kreeg mijn dyson prima geleverd, alleen deed hij het niet. Na contact gezocht te hebben, kreeg ik gisteren een nieuwe motor, maar moeilijk te vervangen dus hulp moeten zoeken. Dus nog niet echt uit kunnen proberen, maar doet het wel nu
zie gevoerde mails
Bestelling bij Dyson ging uitstekend. Maar daarna gaat het fout. Er is niets ontvangen, ook geen terugmelding. 15/4 berichtje in brievenbus "laatste poging"; dus UPS al een 2 keer aan huis? Er is zeker niet aangebeld; ik was thuis (ik heb de bellen bij voordeur en bij achterdeur gecontroleerd en die werken) 16/4; 2e bericht; "voor 17 uur reageren"; het bericht te laat gevonden. PostNL leverde wel
reden voor het 1ster levering, lever adres is door dyson zonder huisnummer verzonden terwijl we volledig adresgegevens hadden gegeven. als we geen connecties hadden met UPS was deze retour en mochten we nog langer wachten voor onze levering. reden van 4 sterren voor het product is: naar een tijd stofzuigen kun je het voelen aan je pols. in toekomst stofzuigers mogen ze wel lichter.
Levering was niet compleet, gratis toolkit niet meegeleverd. Dyson gemaild maar tot op heden geen antwoord.
het product was niet compleet, en dan moet er gewacht worden voor een nieuw tang. En het heel lastig om contactgegevens op de side te vinden om te bellen, en daarna contact krijgen met een medewerking is een nog grotere uitdaging.
product geef weinig verkoeling op hoogste stand nu al april 22 graden buiten. laat staan in de zomer. Zolang kunnen we het niet uitproberen?
2 dyson pure cool besteld en online betaald. ( toegezonden factuur maakt duidelijk vermelding betaling van alle producten en levering huisadres) Na spoedige levering echter 1 dyson pure cool ontvangen. Telefonisch contact gelegd, dit is allemaal keurig netjes. Er wordt nu onderzocht waar het mis is gegaan; bij dyson of UPS. We wachten af en hopen spoedig over meer duidelijkheid.
Levering was matig
UPS heeft de doos bij mijn garage neergezet wat ik niet zo fijn vond. Ik had het beter gevonden dat het bezorgd werd bij een van mijn buren wat ook vaak bij pakketten gebeurd. Ik heb de dyson opgehangen en gebruikt. Tot nu toe tevreden.
Levering was snel. Over het apparaat ben ik niet zo te spreken. Hij koelt niet, het is echt niet beter dan een ventilator. Als hij verwarmt stinkt het ontzettend naar verbrand rubber. Het enige wat hij goed doet is het zuiveren van de lucht, maar dat is niet de enige reden waarvoor ik hem gekocht had. Zonde van je geld dus
Zuigt goed
Ik gebruik het pas 1 dag dus moeilijk om de kwaliteit van het product te beoordelen.
Ipv 1 dag, 6 dagen levertijd.
Ik vind de filter in verhouding erg duur, ook gezien het feit, dat er geen andere keuze mogelijk is, in een jaar tijd is deze filter dus met 45% duurder geworden, daarom zal ik iedereen deze producten van Dyson afraden.
Dyson V11 Absolute Extra Pro blauw + Dyson Pure Cool Me besteld. Alleen de stofzuiger geleverd gekregen, op de afleverbon staat wel dat hij geleverd is/wordt in pakket 2 maar tot op heden niet ontvangen. Gemeld bij help@dyson.nl maar nog niets over vernomen. Ben niet de enige uit revies op internet zo blijkt het. Stofzuiger: super, beschrijving per item zou wel handig zijn. Goed verpakt!
Mijn Dyson was al vanaf de eerste dag stuk ? en ik zou een andere toegestuurd krijgen wacht nog op de mail om deze om te ruilen voor eentje die het doet Mvgr.
De doos waarin de stofzuiger zat was helemaal kapot en open
Lange levering, geen weekend levering en 12:00 morgen in huis is wel erg vroeg.